Leviora Skrevet 1. november 2018 #2961 Del Skrevet 1. november 2018 Jeg snakker om ei jeg kjenner som har 7 unger, hvor de 4 minste er tett i tett. Da er jeg aller mest fascinert og lurer på hva i huleste sånne mennesker er lagd av 😳😅 Sist jeg så henne tenkte jeg «men jøss, skal hun ikke føde snart??» og så viste det seg at hun hadde født og blitt gravid igjen rett etterpå. Tar av meg hatten for den dama! Kjedelig med negative tester. Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. november 2018 Forfatter #2962 Del Skrevet 1. november 2018 5 timer siden, Illy skrev: Man blir atomatisk litt skuffet over en negativ test, tror jeg. Men siden du ikke har helt kontroll på EL, så er det fortsatt en bitteliten sjanse da. Eller fenalår og mozarella til helga! Altså, man kan ikke synes at andre har for mange barn, tenker jeg. Fire hadde vært ganske så stas det (bare litt trangt i bilen ). Vi rekker ikke, med mindre vi får 2-3 på én gang nå da. Men hadde jeg vært ung og fruktbar, hadde jeg lett blitt med i firebarnsklubben din Ja, det stemmer sikkert. Jeg tester jo fordi målet er baby til slutt Du hadde vært velkommen i firebarnsklubben! Det er en råkul klubb 1 time siden, Leviora skrev: Jeg snakker om ei jeg kjenner som har 7 unger, hvor de 4 minste er tett i tett. Da er jeg aller mest fascinert og lurer på hva i huleste sånne mennesker er lagd av 😳😅 Sist jeg så henne tenkte jeg «men jøss, skal hun ikke føde snart??» og så viste det seg at hun hadde født og blitt gravid igjen rett etterpå. Tar av meg hatten for den dama! Kjedelig med negative tester. Bedre lykke neste gang! Sju unger er wiiiild. Team Ingebrigtsen, liksom! Mora i den familien er idolet mitt, uten tvil. Hvordan klarer de det? Neste gang blir gangen! (Håper jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 1. november 2018 #2963 Del Skrevet 1. november 2018 Kjedelig med negativ test altså. Krysser fingrene for positiv test eller TR snart så dere kommer skikkelig igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. november 2018 Forfatter #2964 Del Skrevet 1. november 2018 59 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Kjedelig med negativ test altså. Krysser fingrene for positiv test eller TR snart så dere kommer skikkelig igang! Ja, jeg vil komme skikkelig i gang! Med logging av TR, og alle slags greier som appene spør om Jeg liker å loggføre ting Men kjedelig, absolutt! Det hadde jo vært skikkelig morsomt om vi var SÅ synkronisert ------------- Jeg er så trøtt. Og har så høy hvilepuls. Jeg MÅ jo bare være gravid! Ærlig talt, skal jeg gå rundt å være så trøtt helt uten mål og mening? Det gidder jeg ikke PLEASE, gi meg en syklus. For hundrefjerde gang. Sorry. Men jeg vil ha en supersyklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 1. november 2018 #2965 Del Skrevet 1. november 2018 Det hadde vært utrolig kult om vi var så synkroniserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. november 2018 Forfatter #2966 Del Skrevet 2. november 2018 Ingenting å melde i dag. Ikke tatt test og heller ingen TR. Håper hun dukker opp i helga. Når jeg er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. november 2018 Forfatter #2967 Del Skrevet 2. november 2018 Nå er jeg kvalm, men det var min type PMS i gamle dager Det kan være jeg tar en test i fem-tiden i morgen, haha. Både jeg og M sover dårlig for tiden, det er kjedelig. Er så trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. november 2018 #2968 Del Skrevet 2. november 2018 👀 Følger spent med 😁 Dårlig søvn er skikkelig kjipt faktisk! Håper dere får sove godt inatt og fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. november 2018 Forfatter #2969 Del Skrevet 3. november 2018 8 timer siden, LilleMy1989 skrev: 👀 Følger spent med 😁 Dårlig søvn er skikkelig kjipt faktisk! Håper dere får sove godt inatt og fremover Det ble ingen test, dessverre! M er forkjøla og hostet til hun spydde på meg klokka fire i natt (tre kvarter siden ). Heldigvis la jeg meg åtte i går, så jeg var ganske opplagt Så time was of the essence da jeg måtte snike meg opp for å ta en dusj. Prioriterte ikke testing, selv om jeg vurderte det ganske seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. november 2018 Forfatter #2970 Del Skrevet 3. november 2018 Her er det symptomjakt på høyt nivå! Jeg er kvalm, men det er jeg ofte på morgenen når jeg ikke spiser frokost. Jeg har mensmurringer som kommer og går, så jeg går mistenkelig ofte på do Jeg har dotter i ørene. Det var faktisk noe jeg hadde i forrige graviditet! Troooor jeg. Jeg fikk det både i går og i dag, og tenkte begge gangene "A-HA! Dette er det noe kjent med!" Så alt kan skje. Eller ingenting. Håper på alt. Noe. For det er travelt å løpe på do så ofte. Folk må jo begynne å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 3. november 2018 #2971 Del Skrevet 3. november 2018 Det er vel egentlig tid for TR nå? Spennende!! Stakkar M som er forkjøla igjen God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2018 #2972 Del Skrevet 3. november 2018 Spennende! Masse god bedring til M! Jeg fikk influensavaksinen tidligere i uken, så etter det har jeg og ungene gradvis blitt mer og mer forkjølet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. november 2018 Forfatter #2973 Del Skrevet 4. november 2018 21 timer siden, Leviora skrev: Det er vel egentlig tid for TR nå? Spennende!! Stakkar M som er forkjøla igjen God bedring! Det er det! Null action fremdeles da Hver gang jeg tenker "oi, nå har hun vært frisk lenge" så blir hun forkjøla igjen. I dag spydde hun på gulvet av et hosteanfall 21 timer siden, Småkjekset skrev: Spennende! Masse god bedring til M! Jeg fikk influensavaksinen tidligere i uken, så etter det har jeg og ungene gradvis blitt mer og mer forkjølet Oi! Er det en bivirkning? Jeg har bare hatt influensa én gang, da trodde jeg at jeg skulle stryke med ----- Ja, still no TR. I dag er jeg "fanget" en plass på jobb og kan ikke gå på do uten å gi beskjed. Ganske teit timing. Så jeg tok en test bare for å se om den kanskje var positiv sånn at jeg kunne chille litt Men den var negativ, så null chill. Kroppen er blank igjen da. Kun trøtthet, migrene og vondt i halsen. Jeg har lagt meg på samme tid som M de to siste kveldene, og sovnet som en stein. I natt har jeg hatt migrene, så det har vært mange skuffede oppvåkninger. "Er den her enda? " Og halsen føles som den er dobbel så stor! Skikkelig irriterende. Mannen foreslo egenmelding, men det er jo ikke akkurat rolig stemning å være hjemme en søndag med M Så med Paracet og Repsils i lommen stakk jeg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. november 2018 #2974 Del Skrevet 4. november 2018 11 hours ago, Weebs said: Oi! Er det en bivirkning? Jeg har bare hatt influensa én gang, da trodde jeg at jeg skulle stryke med Skulle nesten tro det - samtlige på jobb har snufset etter vaksinen Håper at Paracet og Repsils gjør at du holder ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 4. november 2018 #2975 Del Skrevet 4. november 2018 God bedring til både deg og M Hvordan går det med symptomjakten? Eller har TR meldt sin ankomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. november 2018 Forfatter #2976 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, Mumsy skrev: God bedring til både deg og M Hvordan går det med symptomjakten? Eller har TR meldt sin ankomst? Takk! Det er en kjedelig jakt. Ingenting av noe som helst Begynner å lure på om EL kanskje var den dagen jeg trodde livmor skulle falle ut? I tilfelle er det enda et par dager til IKM. Hvis jeg i det hele tatt har hatt eggløsning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. november 2018 Forfatter #2977 Del Skrevet 4. november 2018 Nå er jeg ferdig med jobbhelg. Skulle nesten tro jeg fortjente et par dager fri? Nei. Skal tre dager på kurs. Øhr! Nå skal jeg finne frem morgendagens antrekk før jeg legger meg. Det hørtes fancy ut, men jeg gjør alt for å spare tid om morgenen. Helst ville jeg satt frem iskaffe på badet også, men varm iskaffe er ikke maks. Jeg har prøvd M hostet til hun kastet opp i dag også, så mannen har hevet hodeenden på senga et hakk til. Håper det har effekt Jeg. Vil. Ha. Mensen! Blir fader så skuffa hver gang jeg er på do Jeg er seriøst utålmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. november 2018 Forfatter #2978 Del Skrevet 5. november 2018 For å holde motet oppe har jeg bestemt meg for at EL var den dagen jeg hadde så vondt. Dermed blir neste testing påååå..... Onsdag! Alle hjerter gleder seg Dag 1/3 ferdig. Begynte litt dårlig, men endte greit. Min egen feil som blir ukomfortabel med masse oppmerksomhet, da reagerer jeg med prestasjonsangst og å bli sur. Så jada. Men det kom seg etter lunsj. Skal prøve å være glad i morgen, nå er jeg jo litt mer forberedt. Kanskje. Åh. Hater når alle ser på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 6. november 2018 Forfatter #2979 Del Skrevet 6. november 2018 Har fått mensen! Yeees! Tok en liten gledesdans på badet Da er vel PP1 i gang? Husker ikke helt hvordan det funker Men dette betyr jo mest sannsynlig at jeg har hatt EL?! Det er verdt å feire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. november 2018 #2980 Del Skrevet 6. november 2018 54 minutter siden, Weebs said: Har fått mensen! Yeees! Tok en liten gledesdans på badet Da er vel PP1 i gang? Husker ikke helt hvordan det funker Men dette betyr jo mest sannsynlig at jeg har hatt EL?! Det er verdt å feire! Hurra for mensen!! Nå er du skikkelig i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå