Weebs Skrevet 27. april 2018 Forfatter #2641 Del Skrevet 27. april 2018 Blått hår ble fiasko "Bittelitt blått" trodde frisøren betydde "blått som faen". Hun forstod at hun hadde misforstått litt da jeg sa "å helsike!" da jeg så i speilet Så da var det ny runde med bleking og en slags hvitfarge for å få det vekk. Så det ble jo bra til slutt da, tok bare fire timer I morgen skal vi i konfirmasjon, og jeg er ikke skråsikker på bor sølvet mitt er. Eller skoene... Dette burde jeg sjekket opp i for hundre år siden, men tiden går så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 28. april 2018 #2642 Del Skrevet 28. april 2018 Fikk du helt blått hår? Det syns jeg du burde stilt opp med i konfirmasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. april 2018 Forfatter #2643 Del Skrevet 28. april 2018 38 minutter siden, Sisti skrev: Fikk du helt blått hår? Det syns jeg du burde stilt opp med i konfirmasjon! Jepp! Jeg så ut som en punker fra 80-tallet. Gudhjelpes. Frisøren ble helt stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. april 2018 #2644 Del Skrevet 28. april 2018 HVORFOR fikk jeg ikke snap!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 28. april 2018 #2645 Del Skrevet 28. april 2018 Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. april 2018 Forfatter #2646 Del Skrevet 28. april 2018 7 timer siden, LilleMy1989 skrev: HVORFOR fikk jeg ikke snap!?!?!?! 4 timer siden, Meley skrev: Lurer jeg også på Sorry, det var ikke tid til sånt Etter utbruddet mitt i speilet lo frisøren nervøst og prøvde å føne håret for å se om det blåe ble mindre blått da det var tørt. Det ble det ikke, så da var det bare å bleke i vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. april 2018 Forfatter #2647 Del Skrevet 29. april 2018 Siste dag av helvetesuka er i gang. OMG, for en arbeidsuke. Dårlig stemning i heimen. Heldigvis var vi i konfirmasjon i går, da ble vi tvunget til å smile og være glade. Det hang igjen på kvelden, så dagen endte godt. Starten var mindre god, for å si det mildt M var kjempefin i bunad (eller festdrakt til 299 ) og ble plutselig kjempestor. Nesten skolejente! Hun var i topp humør, løp rundt sammen med de andre barna og hylte av fryd. Hun er inni en skikkelig god periode. Arbeidsdagen i dag er påvirket av at folk skal ha fri mandag og tirsdag, det meste er gjort, så det blir en veldig rolig dag. Nå må jeg finne på noe lurt jeg kan google for å holde meg selv opptatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 29. april 2018 #2648 Del Skrevet 29. april 2018 Det er jo nå du burde ha med strikketøy på jobb...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. april 2018 Forfatter #2649 Del Skrevet 29. april 2018 4 minutter siden, Sisti skrev: Det er jo nå du burde ha med strikketøy på jobb...? Jeg tenkte det samme! Hvorfor kom jeg ikke på det strikkegreiene litt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. april 2018 Forfatter #2650 Del Skrevet 29. april 2018 Da gikk det som det pleier. Har shoppet for flere tusen til meg og M Til mitt forsvar har jeg kjøpt en haug med bukser. Og det er ikke rett frem når du er flere meter lang, men ikke flere meter bred. Så flesteparten blir nok sendt i retur. Krysser fingrene for at i alle fall én passer. Jeg imponerte meg selv i dag og ble glad på vegne av ei som er blitt gravid. Jeg er jo periodevis lei meg for at mannen ikke er interessert i flere barn. Da er det greit å vite at jeg i alle fall unner andre den gleden. High five for den! Uken som kommer har jeg fri (det trengs virkelig med tanke på det ræva humøret jeg har vært i), og jeg har et par planer. - kjøpe garn og spør mamma om hjelp til å strikke en lue. Denne kanskje? - rydde gutterom! Grugleder meg. Gruer meg fordi det er.så.mye.dritt. Gleder meg til å få det gjort - trene! Denne uken SKAL jeg klare det Jeg er så slapp og svak at halvparten hadde vært nok. Armene faller snart av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #2651 Del Skrevet 2. mai 2018 Friuke er travelt! Nå har jeg hatt det så travelt at jeg har fått en greie i korsryggen. Eller, det har vært en liten greie der i en uke kanskje, men nå er det blitt ganske ræv. Tidligere var det bare vondt i visse stillinger, nå er det generelt vondt hele tiden, og noen ganger så vondt at jeg blir svimmel. Sliter med å bære M. Og hun er ikke 10 kg engang Så jeg har bestilt time hos kiropraktor på fredag. Jeg har aldri vært hos kiropraktor før, og synes knekkelyder er det ekleste i verden. Blæhr! Så egentlig håper jeg at jeg bare har vrengt en muskel eller noe Guttene er heldige, de har fått kjemperyddige rom! Jeg brukte hele dagen i dag på de to rommene Jeg spiste frokost i 20 minutt, og strikket i 10 minutt. Den resterende tiden mellom ni og to gikk i rydding, kasting og vasking Fant mye rare greier. Gutter er rare. Apropos strikking. Jeg er dødsgod Neida, men jeg vil påstå at jeg klarer meg ganske greit. Jeg holdt på å gi opp de første fem minuttene da mamma prøvde å lære meg vrange masker, men plutselig klarte jeg det. Så nå er den fremtidige luen til M 11 cm Noen få cm til så begynner jeg å felle av. Usikker på hvordan det funker, men kanskje Google klarer å lære meg. Jeg har lagt meg, men sliter med å finne en smertefri liggestilling. Djis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #2652 Del Skrevet 4. mai 2018 Så utrolig klisjé, men jeg hadde bekkenlåsning pluss to låste virvler i korsryggen Er det ikke det alle har? Føler det Så da ble det et par knekk (heldigvis ikke så høye som jeg hadde sett for meg) og to nye behandlinger neste uke. Nå vagger jeg rundt som en gammel dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 4. mai 2018 #2653 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg elsker knekkelydene hos kiropraktor Men kan ikke fordra når folk knekker fingre osv Når kiropraktoren tar nakken min høres det ut som om hele hodet holder på å bli vridd av. Digg! Det er fælt å ha vondt i ryggen og bekkenet. Hilsen ei med skeivt bekken og nesten kronisk bekkenlåsning God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 5. mai 2018 #2654 Del Skrevet 5. mai 2018 På 4.5.2018 den 14.40, Leviora skrev: Jeg elsker knekkelydene hos kiropraktor Men kan ikke fordra når folk knekker fingre osv Når kiropraktoren tar nakken min høres det ut som om hele hodet holder på å bli vridd av. Digg! Jeg er redd for at kiro skal knekke nakken min som på film hver gang jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. mai 2018 Forfatter #2655 Del Skrevet 5. mai 2018 På 4.5.2018 den 14.40, Leviora skrev: Jeg elsker knekkelydene hos kiropraktor Men kan ikke fordra når folk knekker fingre osv Når kiropraktoren tar nakken min høres det ut som om hele hodet holder på å bli vridd av. Digg! Det er fælt å ha vondt i ryggen og bekkenet. Hilsen ei med skeivt bekken og nesten kronisk bekkenlåsning God bedring! Fyysj! Jeg er glad nakken min var frisk og fin, den får ingen knekke Kronisk bekkenlåsning kan umulig være noe greit Dette her er skikkelig piss. Jeg klarte ikke å løfte M skikkelig opp på rutsjebanen i dag engang. Hun ble sinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #2656 Del Skrevet 6. mai 2018 I dag er det søndag, klokka er sju, og M sover enda. Det er nok ikke lenge til hun våkner, det er mye lyder og bevegelser på gang. Natta har vært så som så. Den ene gangen våknet jeg av at hun stod med føttene mine og ropte Luen hennes er ferdig og jeg er svært fornøyd med eget arbeid Nå er jeg begynt på et nytt prosjekt - en rosa Mariusgenser. Jeg blir litt svimmel av å se på mønsteret, men Pentu sier den er dritlett. Så da tror jeg selvsagt på henne. Hvis det viser seg å være løgn og bedrag så får hun bare komme hit og strikke den ferdig Jeg gleder meg ikke sinnsyke mengder til jobb i morgen. Hvis det er en haug med fysiske arbeidsoppgaver som må gjøres så er jeg ganske ubrukelig. "Heldigvis" må jeg gå tidlig for å rekke kiropraktor Denne gangen gruer jeg meg ikke like mye da. Smellene viste seg jo å ikke være 100 desibel, liksom, så da gikk det noenlunde greit. M ser ut som en liten baby når hun sover. Så søt! Men så våkner hun og blir plutselig en kjempestor unge full av personlighet og vilje og alt annet som følger med et menneske Tipper hun gleder seg til å prøve genseren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 6. mai 2018 #2657 Del Skrevet 6. mai 2018 De er så søte, uskyldige og små når de sover. 😍 Syns H er prikk lik seg selv som liten baby når han sover, men når han våkner er han plutselig "kjempestor". Føler du at den nye medisinen har hatt noen effekt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 6. mai 2018 Forfatter #2658 Del Skrevet 6. mai 2018 11 timer siden, Sisti skrev: De er så søte, uskyldige og små når de sover. 😍 Syns H er prikk lik seg selv som liten baby når han sover, men når han våkner er han plutselig "kjempestor". Føler du at den nye medisinen har hatt noen effekt da? Den nye medisinen er i hvert fall bedre enn null medisin! Men akkurat nå er hun blitt forskjøla, og da blir det verre. Hun våkner før jeg rekker å sovne, og jeg hører svelging og hosting før hun våkner skikkelig. Litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 6. mai 2018 #2659 Del Skrevet 6. mai 2018 Haha. Jeg har så troen på deg. Ikke tenk på mønsteret før du har komt så langt. Ta en ting om gangen, ellers blir du tussete. Jeg kan ofte bli litt småstresset før jeg begynner og ser over oppskriften, men når jeg først er i gang så viser det seg alltid å være null stress. Du får ta turen hit hvis det er helt krise. Vi kan drikke vin og strikke samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. mai 2018 Forfatter #2660 Del Skrevet 7. mai 2018 10 timer siden, Pentu skrev: Haha. Jeg har så troen på deg. Ikke tenk på mønsteret før du har komt så langt. Ta en ting om gangen, ellers blir du tussete. Jeg kan ofte bli litt småstresset før jeg begynner og ser over oppskriften, men når jeg først er i gang så viser det seg alltid å være null stress. Du får ta turen hit hvis det er helt krise. Vi kan drikke vin og strikke samtidig Takk! Jeg har fremdeles tidenes mestringsfølelse fordi jeg får til ribbestrikk, og hver gang tråden fremdeles henger på pinnen når jeg strikker vrangmaske er en seier Vin og mønsterstrikking hadde garantert blitt suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå