Zimba91 Skrevet 10. desember 2022 #11261 Del Skrevet 10. desember 2022 Hvordan har de råd til et liv i luksus og alt som hører med til det? Tjener vel ikke så mye som influencer og pilot i Norwegian at d står i stil til forbruket - eller? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 11. desember 2022 #11262 Del Skrevet 11. desember 2022 Zimba91 skrev (15 timer siden): Hvordan har de råd til et liv i luksus og alt som hører med til det? Tjener vel ikke så mye som influencer og pilot i Norwegian at d står i stil til forbruket - eller? Skjønner ikke hvorfor det skal spekuleres så mye i hvor mye de tjener og har råd til? De har åpenbart god råd, det er det jo ikke tvil om. For alt vi vet kan de jo ha vunnet millioner i lotto eller arvet store summer… Personlig syns jeg det er superharry å flashe dyre kjøp og provosere slik de gjør, men dem om det. En dag er det ingen som gidder å følge dem lenger pga dette, det er jo NULL inspirasjon å hente på kanalene deres. Avfulgte for lenge siden og det syns jeg flere burde gjøre dersom de ikke liker måten de holder på. Nå tror jeg folk primært følger dem nettopp pga «sensasjon». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 11. desember 2022 #11263 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg liker verken Piloten eller fruen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. desember 2022 #11264 Del Skrevet 11. desember 2022 Imblar skrev (På 9.12.2022 den 7.55): Jeg klarer ikke å finne én eneste grunn til å følge herr og fru. Kom gjerne med argumenter, de av dere som fortsatt følger. Følger ingen sånne, føler ikke at de fortjener følgere så de skal tjene penger på det. Får få seg en normal jobb. De gir ingenting tilbake som tilsier at de fortjenet å sitte med milionelønn i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 12. desember 2022 #11265 Del Skrevet 12. desember 2022 Hva har skjedd med piloten? Han greier ikke smile ordentlig lenger? For mye fillers? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. desember 2022 #11266 Del Skrevet 12. desember 2022 (endret) galmamma skrev (1 time siden): Hva har skjedd med piloten? Han greier ikke smile ordentlig lenger? For mye fillers? Han har tidligere vært åpen om at han bruker Botox for å få bort rynker og bli stramme i huden; så er lett å se at det er Botox som har blitt benyttet. Botox er ei gift som lammer nervene, derfor stramt og mimikkløst ansikt Han er også åpen om at han bruker fillers i overleppen pga han påstår at noen sammenlignet smilet hans med en legoklossmann…..den kommentaren gikk så hardt innpå han at veien til skjønnhetsklinikken var kort.. Hårtransplantasjon har han også vært åpen om da han begynte å bli tynn i topplokket og hentesveis ikke funket lengre Hver sin smak, men takk og lov for at jeg ikke er gift med en så forfengelig og utseendefiksert mann. En usikker mann som ikke er trygg i seg selv til å la aldringsprosessen gå sin naturlige gang. Eller; jeg ville nok ikke blitt sammen med noen med så stort fokus på det ytre i utgangspunktet Det koster vel sitt å holde seg ung med ei mye yngre kone, Vil ok ikke se gubbete ut da Fasade, fasade og fasade…..det har nok Julianne og Ulrik til felles interesse og hobby Endret 12. desember 2022 av skruf 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 14. desember 2022 #11267 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Ser nå på IG at pilotfrue har lukket kontoen sin. Hun har jo mistet flere 1000 følgere etter det elendige PR stuntet med iphone 14 i kalendergave til sin lille 2 åring. Men det slo jo som kjent feil, og istedenfor å få enda flere følgere, så var det heldigvis endel fornuftige folk som valgte å slutte å følge. Håper flere tar dette valget så hun ikke får oppmerksomhet for alle de elendige pr.stuntene hvor små barn er involvert - kun for klikk og penger.. Stenge kontoen er jo bare en desperat handling i håp om at folk da følger henne for å få updates, og hun kan selge inn til samarbeidspartnere hvor mange som følger.. Men bare please tenk dere om; hva er poenget med å følge henne? gir hun deg inspirasjon? Motiverer deg til noe bra? Gir det deg glede? Eller er det bare et ubehagelig innblikk i ekstrem overforbruk med null fokus på miljø og godhet, diverse skjønnhetsbehandlinger folk flest ikke trenger, merkeflashing og som i tillegg bruker små barn for alt det er verdt for oppmerksomhet og penger?.. Tenker hun heller bør velge noe annet enn å være "influencer". Noe som gir henne mening. Men tipper det motsatte skjer - snart kommer et desperat stunt som selges inn til media for å gi boost til IG kontoen.. garantert.. #patetisk Endret 14. desember 2022 av Tonjemor74 17 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. desember 2022 #11268 Del Skrevet 14. desember 2022 Både hun og piloten stenger kontoen sin med (u)jevne mellomrom, så det i seg selv er ikke noe nytt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 14. desember 2022 #11269 Del Skrevet 14. desember 2022 (endret) Pasha skrev (2 timer siden): Både hun og piloten stenger kontoen sin med (u)jevne mellomrom, så det i seg selv er ikke noe nytt. Jeg vet - det er ganske vanlig - for det er eneste måte å øke følgertallet på. Når den er åpen ser alle alt. Når de lukker den håper de på at folk skal dø av nysjerrighet og bare MÅ følge.. Og det er her jeg lurer på hva i all verden det er med disse to som gjør det interessant å følge.. Sånn seriøst.. Endret 14. desember 2022 av Tonjemor74 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leight Skrevet 23. desember 2022 #11270 Del Skrevet 23. desember 2022 Kommer ikke til å følge henne igjen etter alt dette. Virker jo som de lever i en helt annen boble enn majoriteten av nordmenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. desember 2022 #11271 Del Skrevet 26. desember 2022 skruf skrev (På 12.12.2022 den 16.12): Han har tidligere vært åpen om at han bruker Botox for å få bort rynker og bli stramme i huden; så er lett å se at det er Botox som har blitt benyttet. Botox er ei gift som lammer nervene, derfor stramt og mimikkløst ansikt Han er også åpen om at han bruker fillers i overleppen pga han påstår at noen sammenlignet smilet hans med en legoklossmann…..den kommentaren gikk så hardt innpå han at veien til skjønnhetsklinikken var kort.. Hårtransplantasjon har han også vært åpen om da han begynte å bli tynn i topplokket og hentesveis ikke funket lengre Hver sin smak, men takk og lov for at jeg ikke er gift med en så forfengelig og utseendefiksert mann. En usikker mann som ikke er trygg i seg selv til å la aldringsprosessen gå sin naturlige gang. Eller; jeg ville nok ikke blitt sammen med noen med så stort fokus på det ytre i utgangspunktet Det koster vel sitt å holde seg ung med ei mye yngre kone, Vil ok ikke se gubbete ut da Fasade, fasade og fasade…..det har nok Julianne og Ulrik til felles interesse og hobby Enig! Mye mer sjarmerende med en stilig mann med gråskjær i håret og fine smilerynker, enn en med et botoxglstt polert ytre. Sier ganske mye om hva de synes er viktig… 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 27. desember 2022 #11272 Del Skrevet 27. desember 2022 Tenk om de hadde glemt iphonene til ungene når de dro på tur… 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 27. desember 2022 #11273 Del Skrevet 27. desember 2022 Nå sitter bare den yngste ungen i Axkid one. Hva skjedde med det andre Axid one settet som de nylig reklamerte så varmt for? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2022 #11274 Del Skrevet 27. desember 2022 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 1. januar 2023 #11275 Del Skrevet 1. januar 2023 Stargaze skrev (På 26.12.2022 den 15.10): Enig! Mye mer sjarmerende med en stilig mann med gråskjær i håret og fine smilerynker, enn en med et botoxglstt polert ytre. Sier ganske mye om hva de synes er viktig… Jeg vet ikke hvor mye det hjelper, særlig kjekk blir han uansett ikke uansett hvor mye Botox han tar 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 8. januar 2023 Populært innlegg #11276 Del Skrevet 8. januar 2023 Og nå er pilotfrua redd for fremtiden sin etter at Venstre vil forby influensere å bruke bilder av barna sine i kommersielle sammenhenger. https://www.dagbladet.no/nyheter/raser-mot-forslag-hodelost/78225066 Hun sier hun syns det er et hodeløst forslag og spesielt med tanke på alle gründerne her i landet som driver med klær, utstyr og leker til barn, men mellom linjene leser jeg at hun er redd for inntekta si hun får fra disse gründerne 40 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 8. januar 2023 #11277 Del Skrevet 8. januar 2023 Ja disse (og likesinnede) influensere ser ikke at det er de selv som er "hodeløse", som velger å selge sine navngitte barns oppvekst og privatliv til annonsører hvor formålet er inntekt for seg selv. 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 8. januar 2023 #11278 Del Skrevet 8. januar 2023 Skrottefar skrev (13 minutter siden): Og nå er pilotfrua redd for fremtiden sin etter at Venstre vil forby influensere å bruke bilder av barna sine i kommersielle sammenhenger. https://www.dagbladet.no/nyheter/raser-mot-forslag-hodelost/78225066 Hun sier hun syns det er et hodeløst forslag og spesielt med tanke på alle gründerne her i landet som driver med klær, utstyr og leker til barn, men mellom linjene leser jeg at hun er redd for inntekta si hun får fra disse gründerne Den dama er ikke sann. Hun får jobbe mer med måten hun presenterer innholdet sitt, ikke la barna gjøre jobben. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 8. januar 2023 #11279 Del Skrevet 8. januar 2023 Villroses hage skrev (2 minutter siden): Ja disse (og likesinnede) influensere ser ikke at det er de selv som er "hodeløse", som velger å selge sine navngitte barns oppvekst og privatliv til annonsører hvor formålet er inntekt for seg selv. Det er korttenkt av pilotfrue å uttale seg på denne måten. Barns rett til personvern og kunne danne sin egen digitale identitet er viktigere enn det simple virket hun driver. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 8. januar 2023 #11280 Del Skrevet 8. januar 2023 (endret) Det er så man får lyst til å sende et diplom i posten 🙈 Bare å gratulere med tidenes flaueste uttalelse. Hvorfor være dum som et brød, når du kan toppe et hèlt bakeri, sier nå jeg. Ta deg sammen, pilotfrue.. Og (T)ul(l)rik. Endret 11. januar 2023 av Tradegy 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå