lilletrilleline Skrevet 25. juni 2017 #1101 Skrevet 25. juni 2017 De kunne ha bodd mye på hotell for prisen på båten Og så er hun overrasket over responsen på innlegget om komplekser sine. Kjære vene, hun må tenke seg litt om før hun poster. Hun ba jo om det! 11
Gjest Clementina Skrevet 27. juni 2017 #1102 Skrevet 27. juni 2017 På 6/25/2017 den 20.06, Bloggleseren skrev: Jeg unner henne absolutt å kose seg litt med overfladisk moro etter den vinteren hun har vært gjennom, men må le litt av at de ligger pal fortøyd utenfor Tjuvholmen. Gitt prisen for en ny Bavaria (samt vedlikeholdskostnader og bensin/diesel), hadde det ikke vært billigere å bare ha fast bord på den uteserveringen vi ser i bakgrunnen isteden? Jeg syns også det er rimelig klein "se og bli sett"-oppførsel, hvert fall for piloten som nærmer seg førti... Men som du skriver så får vi unne dem litt klysete oppførsel etter en tøff vinter.
agnesbjercke Skrevet 28. juni 2017 #1103 Skrevet 28. juni 2017 På 15.6.2017 den 20.40, JessicaL skrev: Det er ikke noe vanskeligere å vaske extensions. Er vel heller latskap. Slitsomt å føne alt det ekstra håret de har tatt fra en eller annen fattig stakkar i India. jo dét er det. Ihvertfall for mange, om ikke du har den erfaringen. Man kommer ikke skikkelig til, og er ofte redd for å løsne festene. Samt skal man på mange typer bruke spesiell shampo, og ikke komme borti festene for mye. Ergo, mye lettere hos frisør. Har mange kunder som kommer og gjør det 1-2 ganger i uken. Så har man råd til det, skjønner jeg godt at de gjør det .:) 2
JessicaL Skrevet 2. juli 2017 #1104 Skrevet 2. juli 2017 På 28.6.2017 den 15.28, agnesbjercke skrev: jo dét er det. Ihvertfall for mange, om ikke du har den erfaringen. Man kommer ikke skikkelig til, og er ofte redd for å løsne festene. Samt skal man på mange typer bruke spesiell shampo, og ikke komme borti festene for mye. Ergo, mye lettere hos frisør. Har mange kunder som kommer og gjør det 1-2 ganger i uken. Så har man råd til det, skjønner jeg godt at de gjør det .:) Det går helt fint med vanlig shampo. Bare å unngå balsam direkte på festene, dvs ikke ha balsam i hodebunnen. Det skal man uansett ikke ha om man har naturlig hår så det kan da ikke være spesielt vanskelig å få til. Grunnen er nok heller at det er lettvint og så får de håret perfekt stylet så det ser bra ut på blogg og insta. Lenge leve latskapen og forfengeligheten. 🙃 5
Perle Skrevet 2. juli 2017 #1105 Skrevet 2. juli 2017 (endret) Hadde lett vasket og kuret håret hos frisør et par ganger i uken om pengene ikke spillte noen rolle. Mest sannsynlig betaler hun ikke i det hele tatt. Hun er jo vandrende reklameplakat for de, så jeg tenker at de steller håret hennes med den største glede! Endret 3. juli 2017 av Perle 15
agnesbjercke Skrevet 2. juli 2017 #1106 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, JessicaL skrev: Det går helt fint med vanlig shampo. Bare å unngå balsam direkte på festene, dvs ikke ha balsam i hodebunnen. Det skal man uansett ikke ha om man har naturlig hår så det kan da ikke være spesielt vanskelig å få til. Grunnen er nok heller at det er lettvint og så får de håret perfekt stylet så det ser bra ut på blogg og insta. Lenge leve latskapen og forfengeligheten. 🙃 Javel.. det gjelder ikke alle da ihvertfall.. Det er uansett mye verre å få ett hår fullt av løshår skikkelig rent, så skjønner godt de gjør det Men ja, håret blir jo mye finere stylet fra frisør ofte ja Er ikke det supert da? Hadde gjort det samme selv hadde jeg hatt råd.. så det er flisespikkeri å sitte å dra dét ned å
LeilaS Skrevet 2. juli 2017 #1107 Skrevet 2. juli 2017 4 timer siden, Perle skrev: Hadde lett vasket og kuret håret hos frisør et par ganger i uken om pengene ikke spillte noen rolle. Mest sansynlig betaler hun ikke i dwt hele tatt. Hun er jo vandrende reklameplakat for de, så jeg tenker at de steller håret hennes med den største glede! Samme her 1
Viking-girl Skrevet 3. juli 2017 #1108 Skrevet 3. juli 2017 12 timer siden, LeilaS skrev: Samme her Jeg brakk skuldra før jul, ble helt hjelpeløs! Har kjempelangt hår ned til buksekanten, så mens jeg skulle gå med armen i fatle i 6 uker så måtte jeg gå å vaske håret hos frisør to ganger i uka. I begynnelsen måtte min mor komme å dusje meg og hun sleit med å vaske så uvant langt hår, så jeg priset meg lykkelig for hver gang jeg tok meg råd til frisørvask og fikk noen praktiske fletter. Men jeg er ikke sponset så jeg ka ikke bedrive det hun gjør. Ikke trenger jeg løshår heller, takk og lov 😊 Liker nå best å vaske håret selv, selv om det er godt å få det gjort av andre av og til. Var utrolig takknemlig når jeg klarte å dusje og løfte armen igjen. Nå har jo ikke Pilotfrue unger og så mye å holde styr på enn et perfekt ytre. Spent på om det blir løshår og neglspons om de får barn. Mest sannsynlig siden hun er så opptatt av å være fin byfrue i en alder av 26... 4
marthes Skrevet 3. juli 2017 #1109 Skrevet 3. juli 2017 Hun har ett innlegg ute nå angående ett firma hun reklamerte for som viser seg i være svindel, hun er veldig opptatt av å "gjøre det rette", men noe jeg reagerer på da er jo at innlegget fikk flere kritiske kommentarer i januar og hun svarte aldri på det da. Men er kanskje viktigere nå, siden hun heller ikke fikk tusen lappene sine... og denne gangen får hun og en TV opptreden Pga saken... 12
Gjest Galaxy X Skrevet 3. juli 2017 #1110 Skrevet 3. juli 2017 52 minutter siden, marthes skrev: Hun har ett innlegg ute nå angående ett firma hun reklamerte for som viser seg i være svindel, hun er veldig opptatt av å "gjøre det rette", men noe jeg reagerer på da er jo at innlegget fikk flere kritiske kommentarer i januar og hun svarte aldri på det da. Men er kanskje viktigere nå, siden hun heller ikke fikk tusen lappene sine... og denne gangen får hun og en TV opptreden Pga saken... Jeg så også kommentarene på det opprinnelige innlegget, og kritikken gikk på at bedriften ikke skrev tydelig at man selv måtte fysisk avslutte abonnementet for å ikke motta flere pakker. Dette er da standard i dag, i 2017, og selv om det kanskjd er nært på grensen av svindel er det noe alle burde være klar over og kunne tenke seg til selv...
Viking-girl Skrevet 4. juli 2017 #1111 Skrevet 4. juli 2017 22 timer siden, marthes skrev: Hun har ett innlegg ute nå angående ett firma hun reklamerte for som viser seg i være svindel, hun er veldig opptatt av å "gjøre det rette", men noe jeg reagerer på da er jo at innlegget fikk flere kritiske kommentarer i januar og hun svarte aldri på det da. Men er kanskje viktigere nå, siden hun heller ikke fikk tusen lappene sine... og denne gangen får hun og en TV opptreden Pga saken... Det skal bli RIKTIG SPENNENDE å se på TV3 når Kleiven (blogger bla) tar henne for seg angående denne svindelen!! Nå MÅTTE hun svare når hun fikk et kamera opp i fjeset. 👏🏼👏🏼 3
Gresshoppa Skrevet 9. juli 2017 #1112 Skrevet 9. juli 2017 Har ikke lest på en stund. Har de bestemt seg for å ta en pause fra prøvingen/prøverørsbehandlingen?
Speedmaster Skrevet 9. juli 2017 #1113 Skrevet 9. juli 2017 13 minutter siden, Gresshoppa skrev: Har ikke lest på en stund. Har de bestemt seg for å ta en pause fra prøvingen/prøverørsbehandlingen? Vet ikke. Kanskje man finner svaret ved å lese bloggen? 1
Gjest Gia_ Skrevet 9. juli 2017 #1114 Skrevet 9. juli 2017 28 minutter siden, Gresshoppa skrev: Har ikke lest på en stund. Har de bestemt seg for å ta en pause fra prøvingen/prøverørsbehandlingen? På snap satt hun en sprøyte i magen, regner med det har noe med prøverørsbehandlingen å gjøre
Gjest eksiltronder Skrevet 9. juli 2017 #1115 Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, Gresshoppa skrev: Har ikke lest på en stund. Har de bestemt seg for å ta en pause fra prøvingen/prøverørsbehandlingen? De måtte ta pause i sommer, men er visst i gang igjen nå. Får håpe det klaffer for den snart (så kan hun få andre prioriteringer enn hår/negler/veskehunder). Synes bloggen har tapt seg noe veldig i det siste!
Gjest O.G. Skrevet 10. juli 2017 #1116 Skrevet 10. juli 2017 Bloggen har aldri vært bra. 9 timer siden, eksiltronder skrev: De måtte ta pause i sommer, men er visst i gang igjen nå. Får håpe det klaffer for den snart (så kan hun få andre prioriteringer enn hår/negler/veskehunder). Synes bloggen har tapt seg noe veldig i det siste!
Gjest eksiltronder Skrevet 10. juli 2017 #1117 Skrevet 10. juli 2017 45 minutter siden, O.G. skrev: Bloggen har aldri vært bra. Da kan vi jo være uenige om det. Jeg synes hun har hatt en del gode tekster, og for en som selv har slitt med å bli gravid har det vært "godt" å se at også slanke, pene og vellykkede mennesker kan ha de samme problemene.
Gjest O.G. Skrevet 10. juli 2017 #1118 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, eksiltronder skrev: Da kan vi jo være uenige om det. Jeg synes hun har hatt en del gode tekster, og for en som selv har slitt med å bli gravid har det vært "godt" å se at også slanke, pene og vellykkede mennesker kan ha de samme problemene. Ja, ja.
Nussepus Skrevet 10. juli 2017 #1119 Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, O.G. skrev: Bloggen har aldri vært bra. Må si meg litt enig der O.G. Skjønner ikke at noen orker å leve ett så overfladisk og selvsentrert liv. 12
Butternut Skrevet 10. juli 2017 #1120 Skrevet 10. juli 2017 Hvor stor aldersforskjell er det mellom herr og fru pilot egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå