bonsaijenta Skrevet 3. november 2021 #10581 Del Skrevet 3. november 2021 Luckie skrev (57 minutter siden): De har ikke snakket med DB. Det er DB som har skrevet ut ifra Ulrik sin IG Hvordan kunne DB vite at fruen ikke har kunnet sove da, og at han og eldstesønnen måtte dra hjem? Jeg skjønner budskapet til Ulrik, men jeg forstår likevel ikke den utleveringen/eksponeringen av barna sine på SoMe. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. november 2021 #10582 Del Skrevet 3. november 2021 Kan noen smekke tabloidene over fingrene før de treffer tastaturet?!?! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommerikkepånoebra Skrevet 3. november 2021 #10583 Del Skrevet 3. november 2021 Luckie skrev (2 timer siden): De har ikke snakket med DB. Det er DB som har skrevet ut ifra Ulrik sin IG «Når Dagbladet ringer er Ulrik på vei til sykehuset, der sønnen og kona har vært siden i natt.» 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 3. november 2021 #10584 Del Skrevet 3. november 2021 Synes iallefall det er bra at de sier at legene må ta inn barna en gang for mye enn for lite. For det er faktisk hårreisende hvordan leger og legevakt holder på. Jeg har selv måtte krangle meg til å få tatt ungen min inn til legevakta denne uka. Måtte inn 2 ganger før de la henne inn på sykehuset etter å hatt høy feber i over 1 uke. Hørte flere ganger at barna klarer fint å ha feber og at kroppen deres fint klarer å fikse og kjempe mot infeksjoner. Og da kokte det for meg og endte som sagt med sykehusinnleggelse og medisiner for å få ungen frisk. Så er skummelt at barn blir sendt hjem med sykdom og at de helst egentlig ikke vil ha de inn på legekontoret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 3. november 2021 #10585 Del Skrevet 3. november 2021 Sorry folkens. Jeg tok feil🏳️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2021 #10586 Del Skrevet 3. november 2021 Budskapet er greit nok, men kutt ut bilder og personlig info om en baby i en sårbar situasjon! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 3. november 2021 #10587 Del Skrevet 3. november 2021 FruRosa skrev (14 minutter siden): Budskapet er greit nok, men kutt ut bilder og personlig info om en baby i en sårbar situasjon! Så enig. Et barn som er i et sårbar situasjon trengs ikke å deles i sosiale medier. Helt greit at barnet er syk, men man trenger ikke å dele sårbare bilder fra sykehuset 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 3. november 2021 #10588 Del Skrevet 3. november 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Budskapet er greit nok, men kutt ut bilder og personlig info om en baby i en sårbar situasjon! Helt sant😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 3. november 2021 #10589 Del Skrevet 3. november 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Budskapet er greit nok, men kutt ut bilder og personlig info om en baby i en sårbar situasjon! Hvordan skal man ellers få masse sympati🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 3. november 2021 #10590 Del Skrevet 3. november 2021 Dette er hinsides alt. Barnet ligger alvorlig syk og foreldrene søker likerklikk på insta. Der er lyset på men ingen hjemme. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. november 2021 #10591 Del Skrevet 3. november 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 3. november 2021 #10592 Del Skrevet 3. november 2021 Hilde444 skrev (4 timer siden): Dette er hinsides alt. Barnet ligger alvorlig syk og foreldrene søker likerklikk på insta. Der er lyset på men ingen hjemme. Jeg måtte sjekke selv og ja... Ekstremt utleverende om foreldrenes oppfatning av sønnens helsetilstand. Rikelig med bilder også. Av og til kan jeg bare ikke fatte at den mannen kom seg gjennom en pilotutdanning. Pardon my French, men nok en gang ser det ut som om han ikke har annet enn Livets Harde Skole under beltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 3. november 2021 #10593 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg er målløs. Hadde faktisk trodd at disse småbarnsinfluencerne satte grensa her altså når det kommer til å utlevere et stakkars barn til hele verden. Det er så drøyt, og jeg forstår ikke hvordan de tenker. Enkelte andre "kjendiser" har aldri hatt så mye som et vanlig bilde av barna sine på some. Ikke engang et sladdet bilde. Og disse to knipser bilder av sitt sårbare syke barn og dytter ut på sosiale medier. Pilotpappa; de fleste andre pappaer i din situasjon hadde BEDT OM RO når Dagbladet ringer for å høre om sønnen din. Og der sitter du å plaprer i vei om privatlivet hans 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 3. november 2021 #10594 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Ja, det er nok melk fra puppa dine Pilotfrue som er avgjørende for om ungen overlever🙄 Regner med det går bra uansett, siden det legges ut film etter film nå. Endret 4. november 2021 av Luckie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loraine Skrevet 3. november 2021 #10595 Del Skrevet 3. november 2021 Luckie skrev (3 timer siden): Ja, det er nok melk fra puppa dine Pilotfrue som er avgjørende for om ungen overlever🙄 Regner med det går bra uansett, siden det legge ut film etter film nå. Jepp, brystmelk gjør mirakler altså. ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 4. november 2021 #10596 Del Skrevet 4. november 2021 RS er allerede i mediene, ergo ville det vært superrelevant at PFs barn har viruset - bilder eller ikke. I den ideelle verden ville pilotparet lagt ut på Instagram at de kobler av noen dager på grunn av sykt barn. Media ville fortsatt ringt, og i bunnen ville det stått noe om at av hensyn til barnets privatliv vil ikke paret la seg eller ham avbilde på sykehuset. For en ønskedrøm. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 4. november 2021 #10597 Del Skrevet 4. november 2021 Problemet er kanskje ikke budskapet i det opprinnelige innlegget, men heller at begge foreldrene nå bruker dette som content med masse bilder av sykt barn og detaljerte oppdateringer om barnets helsetilstand på sine respektive Instagram-kontoer. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 4. november 2021 #10598 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) lenebu skrev (1 time siden): Problemet er kanskje ikke budskapet i det opprinnelige innlegget, men heller at begge foreldrene nå bruker dette som content med masse bilder av sykt barn og detaljerte oppdateringer om barnets helsetilstand på sine respektive Instagram-kontoer. Enig. Spesielt pappaen er veldig ivrig på å utlevere taushetsbelagte helseopplysninger om barnet sitt, med tilhørende bilder. Ingenting av dette hører hjemme i offentligheten. Vi må også huske at helsevesenet faktisk er profesjonelle, noe som betyr at de overholder taushetsplikten. Vi får alltid kun lese/høre én side av saken og vi får aldri se hele bildet, når folk gjenforteller sine opplevelser med helsevesenet. Jeg har selv lest skrekkhistorier om helsevesenet "fra virkeligheten" som helt åpenbart ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Endret 4. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 4. november 2021 #10599 Del Skrevet 4. november 2021 De har fått sykt mange likes ift til vanlig innlegg, så da tjente de vel litt ekstra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. november 2021 #10600 Del Skrevet 4. november 2021 Tråden er ryddet for personangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå