Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Begge to har lagt ut samme melding på IG. Tydelig at de har fått med seg negative kommentarer. Kanskje de faktisk burde droppa å legge ut så mye om en syk baby. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man velger altså å utlevere seg og sine barn for alle som ønsker. Uansett sted og situasjon. Men å få tilbakemeldinger som ikke gagner dem.. DET tåler de ikke. De velger selv å eksponere seg, og ikke minst barna. Har de bein nok i nesa til å stå for det får de f*** meg tåle at ikke alle syns det de driver med er innafor. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (51 minutter siden):

Begge to har lagt ut samme melding på IG. Tydelig at de har fått med seg negative kommentarer. Kanskje de faktisk burde droppa å legge ut så mye om en syk baby. 

Hvor? Jeg fant den ikke🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare trist. Hvor mye er et barn verdt på sosiale medier som alvorlig syk? Dette må foreldrene forstå. Kom over denne og er sjokkert!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (20 minutter siden):

Stories. Den med Bambi

Å ja😅

 

Ser noen konfronterer CBE i kommentarfeltet og LK henger seg på😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (25 minutter siden):

Å ja😅

 

Ser noen konfronterer CBE i kommentarfeltet og LK henger seg på😅

Så det jeg også. Uvanlig ydmyk til han å være, men veldig typisk han å overta for CBE da. Hun klarer ikke å stå for noe. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (20 timer siden):

Så det jeg også. Uvanlig ydmyk til han å være, men veldig typisk han å overta for CBE da. Hun klarer ikke å stå for noe. 

finner ikke jeg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 minutter siden):

Var kun dette + tagget Ulrik.

90b9fd431673c1781f0d61947aef4f45.jpg

men hadde CBE kommentert dette? eller var det en skrivefeil lenger opp her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (1 minutt siden):

men hadde CBE kommentert dette? eller var det en skrivefeil lenger opp her?

CBE har kommentert under det siste bildet på Ulrik sin IG. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (7 minutter siden):

CBE har kommentert under det siste bildet på Ulrik sin IG. 

fant det. takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes LK svarer overraskende greit. Han nærmest innrømmer at vedkommende har rett i det med eksponering også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (20 minutter siden):

jeg synes LK svarer overraskende greit. Han nærmest innrømmer at vedkommende har rett i det med eksponering også. 

Det svaret kan jeg like. For engangs skyld er han litt nærmere innrømmelse enn fornektelse 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pippio skrev (3 timer siden):

jeg synes LK svarer overraskende greit. Han nærmest innrømmer at vedkommende har rett i det med eksponering også. 

Enig. Veldig godt svar av LK. Han svarer ydmykt med tanke på alle parter,  går ikke inn i diskusjon , men samtidig kan man lese mellom linjene at han er enig i kritikken med bilder av sykt barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (10 timer siden):

Enig. Veldig godt svar av LK. Han svarer ydmykt med tanke på alle parter,  går ikke inn i diskusjon , men samtidig kan man lese mellom linjene at han er enig i kritikken med bilder av sykt barn.

Enig i at han svarer godt, men det er jo ikke ham/dem kritikken går på her så da er det nok mye enklere å holde seg saklig. Tonen er jo en helt annen når kritikken kommer i eget kommentarfelt ...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Enig i at han svarer godt, men det er jo ikke ham/dem kritikken går på her så da er det nok mye enklere å holde seg saklig. Tonen er jo en helt annen når kritikken kommer i eget kommentarfelt ...

Tonen er en helt annen, ja. Men hovedbudskapet hans er, gjentakende, at man ikke skal bruke et kommentarfelt under en syk baby til å kritisere. Jeg tror ikke det ville ha vært ansett passende for LKE at noe kritikk uansett framføres. Det kan ligne litt på empati den uttalelsen hans, men jeg tviler...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...