Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Nathalie skrev (På 15.5.2021 den 14.58):

Hvorfor i alle dager filmer de alltid huset når de er på båten, og båten/havet når de er hjemme😅? Sikkert teit å henge seg opp i, synes det er litt... spesielt. 

Lagt merke til det selv. Har de ikke råd til å kjøre med den båten kanskje?😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

Altså,  hjernedød underholdning hos piloten selv. Lært eldste at damer kan ikke kjøre bil, men lage mat og vaske hus 🙄 faffa faktoren er høy. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det vel «krig» influencer verden!!! Ida Gran Jansen har delt film av barnet til pilotparet og nevner at barn lærer kjønnsroller i tidlig alder... dette går vel ikke ubemerket hos paret!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pustogpes skrev (52 minutter siden):

Nå blir det vel «krig» influencer verden!!! Ida Gran Jansen har delt film av barnet til pilotparet og nevner at barn lærer kjønnsroller i tidlig alder... dette går vel ikke ubemerket hos paret!

De kan det å bruke sønnen på å skape blest for å tjene penger. Det her er jo alene for å provosere. Men tåler ikke når noen tar dette opp, og drar «dagens krenkesamfunn» kortet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pustogpes skrev (1 time siden):

Nå blir det vel «krig» influencer verden!!! Ida Gran Jansen har delt film av barnet til pilotparet og nevner at barn lærer kjønnsroller i tidlig alder... dette går vel ikke ubemerket hos paret!

Piloten drar krenkakortet og mener det er humor. 

Det er ikke humor at en treåring sier at jenter ikke kan kjøre bil, men lage mat og vaske hus. Mulig det ikke er lært hjemme, selv hadde jeg ikke vært spesielt fornøyd om sønnen min hadde kommet hjem og sagt slike ting. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare flaut 🤦‍♀️ Tenk å virkelig gå inn for å fremstå som idioter! Det som er ekstra ille er at de bruker barnet. 
 

Blir fint når han høster masse latter og oppmerksomhet hjemme for å si det, og begynner å gjenta det i barnehagen. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært stille rundt de lenge, så tenker vel at all pr er god pr… omdømme sitt bryr de seg ikke så mye om. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når man er så lite maskulin som Piloten, må man kanskje kompensere slik. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Men når man er så lite maskulin som Piloten, må man kanskje kompensere slik. 

Dette! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo merkelig at han blir så indignert når andre mener ekte mannfolk ikke bruker botox, hårimplantater og lip fillers? Når folk reagerer på at han lærer en toåring at damer ikke kan kjøre bil, kun vaske og lage mat... ja, da er man lettkrenka🙄

Endret av Hummingbird2
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (13 timer siden):

Ja, det er jo merkelig at han blir så indignert når andre mener ekte mannfolk ikke bruker botox, hårimplantater og lip fillers? Når folk reagerer på at han lærer en toåring at damer ikke kan kjøre bil, kun vaske og lage mat... ja, da er man lettkrenka🙄

Jeg blir ikke krenka over hva sønnen sier. Det handler om hvilke holdninger man formidler at man har selv, og hvilke man overfører til barna sine. Det er godt mulig piloten ikke har disse holdningene selv, men å legge ut til hele verden hvor morsomt det er at sønnen hans sier det... nei. Bare nei.

For min del har det ingen ting med Botox og implantater å gjøre. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PecanPie skrev (4 timer siden):

Jeg blir ikke krenka over hva sønnen sier. Det handler om hvilke holdninger man formidler at man har selv, og hvilke man overfører til barna sine. Det er godt mulig piloten ikke har disse holdningene selv, men å legge ut til hele verden hvor morsomt det er at sønnen hans sier det... nei. Bare nei.

For min del har det ingen ting med Botox og implantater å gjøre. 

Men du ser vel humoren i at en som lærer sin sønn slike utdaterte kjønnsroller bruker botox, lip fillers  etc?? For det går i hvert fall ikke i hop med hva mange vil tenke er noe «ekte» mannfolk gjør. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hummingbird2 skrev (1 time siden):

Men du ser vel humoren i at en som lærer sin sønn slike utdaterte kjønnsroller bruker botox, lip fillers  etc?? For det går i hvert fall ikke i hop med hva mange vil tenke er noe «ekte» mannfolk gjør. 

 

Kan hende jeg misforsto innlegget ditt. Nå når jeg har lest det flere ganger forsto jeg hva du mente (ikke sikkert du var uklar altså, jeg har oppdaget at begrepet «ammehjerne» har noe for seg... Hilsen hu med ammehjerne 🙃). 

Men, jeg ser igrunn ikke humoren i det. Hva er et «ekte» mannfolk, og kan man ikke være det om man bruker fillers? Vil man være dårligere egnet som sjåfør om man bruker Botox - uavhengig av kjønn?

Mulig jeg er tørr som et knekkebrød på dette punktet altså, jeg syns bare man skal få være god og glad i det man vil, uavhengig av kjønn og hang etter å sprøyte ting inn i ansiktet. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PecanPie skrev (31 minutter siden):

Kan hende jeg misforsto innlegget ditt. Nå når jeg har lest det flere ganger forsto jeg hva du mente (ikke sikkert du var uklar altså, jeg har oppdaget at begrepet «ammehjerne» har noe for seg... Hilsen hu med ammehjerne 🙃). 

Men, jeg ser igrunn ikke humoren i det. Hva er et «ekte» mannfolk, og kan man ikke være det om man bruker fillers? Vil man være dårligere egnet som sjåfør om man bruker Botox - uavhengig av kjønn?

Mulig jeg er tørr som et knekkebrød på dette punktet altså, jeg syns bare man skal få være god og glad i det man vil, uavhengig av kjønn og hang etter å sprøyte ting inn i ansiktet. 😊

Humoren er at han selv blir indignert over at folk gjør narr av hans måte å være mann på. (Det finnes folk som ikke mener botox++ er noe for ekte mannfolk)

Mens når folk reagerer på at han lærer sin lille sønn at kvinner ikke kan kjøre og hører hjemme på kjøkkenet, ja da mener han at folk er lettkrenka! Skjønner du nå ironien i dette???

Personlig mener jeg menn kan kjøre på med botox hvis de ønsker det, og kvinner kan gjøre alt menn kan, ikke kun lage mat og vaske 😜

Han lærer sin sønn opp i ganske så utdaterte  kjønnsroller, mens han ikke akkurat følger dem selv. Det er selvfølgelig helt greit. Men da må han tåle å høre det selv også. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 21.5.2021 den 20.05):

En toåring er for liten til å komme på og formulere at kvinner ikke kan kjøre bil og båt men bare være på kjøkkenet og lage mat og vaske....dette er noe han har lært seg å si. 

Usmakelig å lære et barn noe sånt, finnes ikke søtt i det hele tatt.

Mulig Ulrik synes det er hysterisk morsomt å lære opp sønnene til å bli noen kvinnediskriminerende gutter, jeg synes hverken det er søtt eller morsomt 

De som syntes dette er morsomt, forstår ikke at et så lite barn ikke kan forstå ironi enda. Det kan ikke barn forstå dør de nærmer seg 10 år om jeg husker riktig. Det er bare ganske ekkelt å se på. Stakkars barn.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Powerball
Kjøttmeisen skrev (48 minutter siden):

De som syntes dette er morsomt, forstår ikke at et så lite barn ikke kan forstå ironi enda. Det kan ikke barn forstå dør de nærmer seg 10 år om jeg husker riktig. Det er bare ganske ekkelt å se på. Stakkars barn.

Ungen er ikke en papegøye som skal lære å repetere det han sier for underholdning. Han former faktisk ungen med meningene og holdningene sine. Men ja det er merkelig at han får ungen til å si slike ting. Julianne kan jo ikke lage mat og ikke vasker hun huset selv heller. 

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 21.5.2021 den 20.05):

En toåring er for liten til å komme på og formulere at kvinner ikke kan kjøre bil og båt men bare være på kjøkkenet og lage mat og vaske....dette er noe han har lært seg å si. 

Usmakelig å lære et barn noe sånt, finnes ikke søtt i det hele tatt.

Mulig Ulrik synes det er hysterisk morsomt å lære opp sønnene til å bli noen kvinnediskriminerende gutter, jeg synes hverken det er søtt eller morsomt 


Enig! Verken søtt, morsomt eller imponerende! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (3 timer siden):

Humoren er at han selv blir indignert over at folk gjør narr av hans måte å være mann på. (Det finnes folk som ikke mener botox++ er noe for ekte mannfolk)

Mens når folk reagerer på at han lærer sin lille sønn at kvinner ikke kan kjøre og hører hjemme på kjøkkenet, ja da mener han at folk er lettkrenka! Skjønner du nå ironien i dette???

Personlig mener jeg menn kan kjøre på med botox hvis de ønsker det, og kvinner kan gjøre alt menn kan, ikke kun lage mat og vaske 😜

Han lærer sin sønn opp i ganske så utdaterte  kjønnsroller, mens han ikke akkurat følger dem selv. Det er selvfølgelig helt greit. Men da må han tåle å høre det selv også. 

Jeg tror vi misforstår hverandre (eller i alle fall at jeg misforstår deg, men det tror jeg ligger hos meg), og at vi er enige - sånn i bunn og grunn. 

Jeg ser ikke humoren, men det er ikke så Viktig. Jeg reagerer vel mer med å himle med øynene og tenker at han ikke ser seg selv. Også lurer jeg litt på hvorfor jeg oppsøker det.. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PecanPie skrev (1 minutt siden):

Jeg tror vi misforstår hverandre (eller i alle fall at jeg misforstår deg, men det tror jeg ligger hos meg), og at vi er enige - sånn i bunn og grunn. 

Jeg ser ikke humoren, men det er ikke så Viktig. Jeg reagerer vel mer med å himle med øynene og tenker at han ikke ser seg selv. Også lurer jeg litt på hvorfor jeg oppsøker det.. 🙈

Ja, det er jo nettopp det... han ser ikke seg selv i det hele tatt😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...