Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Plengionika skrev (2 minutter siden):

Det er jo helt klar suspekt å ikke svare når man blir undersøkt. Vet du når dette var oppe for diskusjon? 

Nei jeg finner ikke noe dato på FIM sine sider. Men Protein la det på sin Instagram 11 oktober 2020, og pilotfrue kommenterte med «🙌🏻💓» så at Ulrik sier hun ikke visste om reklamen er løgn. 
 

 

500A7020-18D8-4168-BDB0-7E7EB21A41FE.jpeg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (1 minutt siden):

Nei jeg finner ikke noe dato på FIM sine sider. Men Protein la det på sin Instagram 11 oktober 2020, og pilotfrue kommenterte med «🙌🏻💓» så at Ulrik sier hun ikke visste om reklamen er løgn. 
 

 

500A7020-18D8-4168-BDB0-7E7EB21A41FE.jpeg

Så tillitvekkende. Not.

Tenk å juge selv om man er tatt med buksene nede - når man faktisk lever av å dokumentere alt man gjør?

 

:fnise: 

 

Noe så dumt.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (2 minutter siden):

Nei jeg finner ikke noe dato på FIM sine sider. Men Protein la det på sin Instagram 11 oktober 2020, og pilotfrue kommenterte med «🙌🏻💓» så at Ulrik sier hun ikke visste om reklamen er løgn. 
 

 

500A7020-18D8-4168-BDB0-7E7EB21A41FE.jpeg

Ja, da virker det ikke som om de har noe å klage på. Takk for god dokumentasjon, jeg hadde åpenbart ikke sjekket nøye nok 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk svar fra protein.no. De synes det er urettferdig reklamen deres oppfattes som slankeprodukt for gravide når produktet heter SLIM, altså tynn/slank (!), og promoteres av en åpenbar gravid modell. Hvordan skal man ellers tolke det? :rolleyes: 
De anklager klagen for å være tynn (pun intended ?) og useriøs mens de raver rundt i skårene fra glasshuset sitt. Bra enda en useriøs aktør og enda en useriøs influencer blir eksponert. Å slå ned på slikt er det eneste som kan ha en effekt på denne gjennområtne bransjen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig. Coop extra (tror jeg) fjerner avtalen de hadde hvor medlemmer får prosentrabatt på morsmelkerstatning fordi det regnes som reklame og det er ikke lov til å reklamere for det. Men pilotfrue kan ha reklameinnlegg for Nestle babygrøt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie2019 skrev (3 timer siden):

Jeg er nysgjerrig. Coop extra (tror jeg) fjerner avtalen de hadde hvor medlemmer får prosentrabatt på morsmelkerstatning fordi det regnes som reklame og det er ikke lov til å reklamere for det. Men pilotfrue kan ha reklameinnlegg for Nestle babygrøt?

Som 5 barns mamma så synes jeg at disse to ikke kan sidestilles. Grøt er noe barnet bør ha på sikt for å mette og ikke minst få det tilskuddet barnet vil trenge.

Mens morsmelkerstattning ikke fremmer amming som mange "maser" om at nybakte mødre SKAL gjøre. Akkurat der er jeg svært uenig. Baby må ha mat - enten det er morsmelk eller erstattning. Begge deler er like viktige og burde være likestillt!

Har ammet alle men måtte supplere med erstattning der puppen ikke ga nok :) Men dette er helt klart en annen diskusjon.

Endret av Pæddan
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskopi skrev (9 timer siden):

Nei jeg finner ikke noe dato på FIM sine sider. Men Protein la det på sin Instagram 11 oktober 2020, og pilotfrue kommenterte med «🙌🏻💓» så at Ulrik sier hun ikke visste om reklamen er løgn. 
 

 

500A7020-18D8-4168-BDB0-7E7EB21A41FE.jpeg

Snakk om å bli tatt med buksene nede...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie2019 skrev (2 timer siden):

Jeg er nysgjerrig. Coop extra (tror jeg) fjerner avtalen de hadde hvor medlemmer får prosentrabatt på morsmelkerstatning fordi det regnes som reklame og det er ikke lov til å reklamere for det. Men pilotfrue kan ha reklameinnlegg for Nestle babygrøt?

Det er ikke lov med reklame eller rabatter på morsmelkerstatning i Norge. Reklameinnlegg for babygrøt er lov. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (2 timer siden):

Snakk om å bli tatt med buksene nede...

Godt man bare kan lukke instaen sin da og lever videre i sus og dus hehe. Håper journalistene får med seg dette og. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (24 minutter siden):

Godt man bare kan lukke instaen sin da og lever videre i sus og dus hehe. Håper journalistene får med seg dette og. 

Ja og når mannen går ut i media for å forsvare kona si. Kan hun ikke snakke for seg selv? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (24 minutter siden):

Ja og når mannen går ut i media for å forsvare kona si. Kan hun ikke snakke for seg selv? 

Nå er vel han middels glad i egen oppmerksomhet da... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke og kyniske "påvirkere", som får masse oppmerksomhet i media. Er jo det de lever av, i tillegg til eget avkom. Fysj, for en bransje. Aktørene der gir seg aldri før lover og tilhørende straffereaksjoner som faktisk svir er på plass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet fra Insta bør jo sendes både FIM og VG. Tragisk av VG å gi den gjengen taletid i det hele tatt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart Ulrik ikke er sintere hvis protein har missbrukt bildet av fruen hans... de klikket jo Max når ett bilde av barnet ble delt uheldig, men kanskje ikke mer penger å hente fra protein? (Dvs det var en del av avtalen at de kunne bruke bildet slik?)  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo faktisk en sak både i VG og Dagbladet, med teksten "Urettferdig". Buhu!😭

Protein.no må jo ha gått ut fra at det kunne bruke bildene de tok av henne til reklame, hun delte jo selv bildet på Instagram. Var problemet at de brukte det på Facebook?

At piloten blander seg er jo bare flaut, han tar en Lars Kristian Eriksen, rett og slett. De har nok gått oppå hverandre lenge nok i huset på Vollen😅

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så desperat blir man, når annonsørene betaler for å opprettholde fasaden 🙈 

(t)Ulrik har gått seg bort i ammetåka han,  stakar. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (25 minutter siden):

Så desperat blir man, når annonsørene betaler for å opprettholde fasaden 🙈 

(t)Ulrik har gått seg bort i ammetåka han,  stakar. 

Ammetåka? Botoxen og lipfillerene har vel gått rett i hjernen og laget tåke😂😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...