Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Emilie2019 skrev (På 17.1.2021 den 21.45):

Kan vi leke «gjett hvor lang tid det tar før baby nr 2 brukes i sponset innlegg»?

Før helga 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De viser ikke bilde av babyen men i dag ser det ut som pressen er på besøk.(Tviler på det er fotografering til privat bruk) Så selger vi ungene våre da... Skal tro om det er en god følelse🤔

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne Z skrev (1 minutt siden):

De viser ikke bilde av babyen men i dag ser det ut som pressen er på besøk.(Tviler på det er fotografering til privat bruk) Så selger vi ungene våre da... Skal tro om det er en god følelse🤔

Etter å ha hørt podcasten deres, så er jeg overbevist om at dette paret synes det er greit å "selge" barna sine.

De, som ellers småkrangler seg gjennom episodene, var rørende enige i at å IKKE bruke barn i reklame bare er en teit prinsippsak. Så det er nok en god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt positivt med privat profil er heldigvis at det er mindre folk som kan se barna, men det faller litt bort hvis de har invitert presse på besøk da. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha det sånn når man kommer hjem med en nyfødt!

Det største barnet i barnehagen, og hun har hjemmeværende mann og au pair til å ta seg av babyen når hun vil slappe av!😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (21 minutter siden):

Tenk å ha det sånn når man kommer hjem med en nyfødt!

Det største barnet i barnehagen, og hun har hjemmeværende mann og au pair til å ta seg av babyen når hun vil slappe av!😂

 

#jelly😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Tenk å ha det sånn når man kommer hjem med en nyfødt!

Det største barnet i barnehagen, og hun har hjemmeværende mann og au pair til å ta seg av babyen når hun vil slappe av!😂

 

Høres sykt digg ut fakrisk... misunnelig på akkurat den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor den nye ungen ikke skal vises. Eldste ble jo vist frem på bloggerne fra dag 1 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym-bruker skrev (9 minutter siden):

Forstår ikke helt hvorfor den nye ungen ikke skal vises. Eldste ble jo vist frem på bloggerne fra dag 1 🤔

Ungen har vel permisjon. Han har allerede fått unnagjort en jobb (reklame for bilstol og vogn) mens han lå i magen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de har vel solgt eksklusiv førstevisning av avkommet til en eller annen blekke.

Må jo jobbe for føden!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Villroses hage skrev (2 timer siden):

Å, de har vel solgt eksklusiv førstevisning av avkommet til en eller annen blekke.

Må jo jobbe for føden!

Jepp, hvis mamma og pappa skal få fortsette å leve luksuslivet hjemme så er det bare å jobbe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Tannbein said:
17 hours ago, Villroses hage said:

Å, de har vel solgt eksklusiv førstevisning av avkommet til en eller annen blekke.

Må jo jobbe for føden!

Jepp, hvis mamma og pappa skal få fortsette å leve luksuslivet hjemme så er det bare å jobbe på.

Eller enda verre: Det faktisk fiskes etter det? 🤔😟

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på bilde på IG at vippestolen allerede er plassert i stua, foran tv... storebror bruker vel neppe vippestol, så kan jeg ikke annet enn tro at den er beregnet til den nyfødte... så små har ingen ting verken i vippestol eller foran tv👀håper og tror den ikke skal tas i bruk på lenge.. 

Endret av Caramelita
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (På 19.1.2021 den 13.48):

Litt positivt med privat profil er heldigvis at det er mindre folk som kan se barna, men det faller litt bort hvis de har invitert presse på besøk da. 
 

Den var åpen samme dag som hun kom hjem, reklame på story

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caramelita skrev (5 timer siden):

Ser på bilde på IG at vippestolen allerede er plassert i stua, foran tv... storebror bruker vel neppe vippestol, så kan jeg ikke annet enn tro at den er beregnet til den nyfødte... så små har ingen ting verken i vippestol eller foran tv👀håper og tror den ikke skal tas i bruk på lenge.. 

Storebror også ble plassert foran tven da han var et spedbarn. Husker å ha lest at pilotfruen skrev på bloggen at de begynte å abonnere på Disney channel da ungen var rundt 3 mnd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ab-bruker skrev (2 minutter siden):

Storebror også ble plassert foran tven da han var et spedbarn. Husker å ha lest at pilotfruen skrev på bloggen at de begynte å abonnere på Disney channel da ungen var rundt 3 mnd.

😳er spedbarn har jo verken behov eller utbytte av tv😳 de trenger nærhet, blikkontakt,kroppskontakt , mamma og pappa 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caramelita skrev (10 minutter siden):

😳er spedbarn har jo verken behov eller utbytte av tv😳 de trenger nærhet, blikkontakt,kroppskontakt , mamma og pappa 

Djises.. det tror jeg pilotparet vet 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (11 minutter siden):

Djises.. det tror jeg pilotparet vet 😂

Det tror jeg og de vet- og da undrer det meg ennå mer at de bruker tv fra de er så små. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caramelita skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg og de vet- og da undrer det meg ennå mer at de bruker tv fra de er så små. 

Pilotdama er kjent for å være lat så hun bruker vel alle mulige slags avlastningsmetoder hun kan komme på, uavhengig av om det er bra for barnet eller ei🤷‍♀️

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...