Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

De tøflene hun koser seg på sofaen med er de samme hun hadde med på sykehuset.. 

Får satse på de er vasket på høy temp selv om det ser ut til å være ull?

Jeg hadde med tøfler på sykehuset jeg kunne kaste, for å slippe å ta med sånne bakterier hjem. Men vi er vel forskjellige🙊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, SigridElise said:

De tøflene hun koser seg på sofaen med er de samme hun hadde med på sykehuset.. 

Får satse på de er vasket på høy temp selv om det ser ut til å være ull?

Jeg hadde med tøfler på sykehuset jeg kunne kaste, for å slippe å ta med sånne bakterier hjem. Men vi er vel forskjellige🙊

Kan hende hun har flere par?

Noe skal man jo bruke pengene på....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får holde oss til det som er verdt å være kritisk og saklig til. 

Hun må få slippe unna med tøflene sine, synes jeg :hoppe:

Lurer på hva et tredje barn evt skal hete... Sylfest? :vetikke:

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

"Derfor opplever jeg også FIM svært useriøse i måten de bruker mitt navn på bare for å få oppmerksomhet" 

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (31 minutter siden):

 

 

"Derfor opplever jeg også FIM svært useriøse i måten de bruker mitt navn på bare for å få oppmerksomhet" 

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Å herregud 🙈

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (23 timer siden):

Nei jeg finner ikke noe dato på FIM sine sider. Men Protein la det på sin Instagram 11 oktober 2020, og pilotfrue kommenterte med «🙌🏻💓» så at Ulrik sier hun ikke visste om reklamen er løgn. 
 

 

500A7020-18D8-4168-BDB0-7E7EB21A41FE.jpeg

har du sendt denne skjermdumpen til journalisten som skriver om saken i Dagbladet?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SigridElise skrev (1 time siden):

 

 

"Derfor opplever jeg også FIM svært useriøse i måten de bruker mitt navn på bare for å få oppmerksomhet" 

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Altså, er det mulig? 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 time siden):

har du sendt denne skjermdumpen til journalisten som skriver om saken i Dagbladet?

Sendte til VG som mener det var en annonse på Facebook som ikke var godkjent av fruen 🤷🏼‍♀️🙈

Endret av Maskopi
M
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (10 minutter siden):

Sendte til VG som mener det var en annonse på Facebook som ikke var godkjent av fruen 🤷🏼‍♀️🙈

Da kan de jo umulig ha sett kommentaren hennes...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (42 minutter siden):

Sendte til VG som mener det var en annonse på Facebook som ikke var godkjent av fruen 🤷🏼‍♀️🙈

Mulig hun ikke har godkjent den - Eller at hun har alzheimers og ikke husker det - men hun var nå den første som kommenterte under den, da. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er piloten elektriker også? Så vidt jeg vet må man ha godkjent elektriker til det han har gjort på garasjen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
mumrikk1 skrev (16 timer siden):

Er piloten elektriker også? Så vidt jeg vet må man ha godkjent elektriker til det han har gjort på garasjen?

Vet ikke hva han har lagt ut på sin egen kanal, men det lille fruen viser kan være så mangt. Masse belysning man aldeles ikke trenger en elektriker for å legge. Og kanskje har de fått hjelp fra en elektriker? Eller kanskje han har gjort det selv, og en elektrikerbedrift har gått god for det, sett over og signert papirene. Uansett er ikke det der store greiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (På 29.1.2021 den 19.43):

Er piloten elektriker også? Så vidt jeg vet må man ha godkjent elektriker til det han har gjort på garasjen?

Han skrev iallfall på story at han hadde kunnskap fra elektrolinja, men vet ikke om han ble ferdig elektriker 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på en pod, tror det var Morten Ramm som gjestet topp3, at han drev og byttet skjermer på iPhoner. Så da er han sikkert elektriker i bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tingi85 skrev (5 timer siden):

Hørte på en pod, tror det var Morten Ramm som gjestet topp3, at han drev og byttet skjermer på iPhoner. Så da er han sikkert elektriker i bunn.

Se mitt forrige svar til deg. Mobilskjerm har ingenting med elektrikere å gjøre, det er det gjerne selvlærte eller folk med elektronikk-bakgrunn som gjør. Jeg er faktisk elektriker i bunn så jeg vet hva som er lov og ikke i egen bolig

Endret av Maskopi
Skrivefeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må bare si at det holder å følge en av dem fordi de reposter alltid hverandres story. Som om de ikke klarer å produsere nok innhold alene.

Endret av Snuppeluppen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hanne357 skrev (4 minutter siden):

Fruen har i dag lagt ut video på story der piloten spør førstefødte: «er du klar for å trene? Trene bort alt det godteriet vi spiste i helgen?» 

En sånn kommentar alene til en tre-åring gjør vel ikke skade, men bare holdningen om at godteri skal måtte gjøres opp for med fysisk aktivitet... Det er jo oppskriften til å skape et dårlig forhold til både mat og trening. Skjønner ikke at de tør vise seg så uvitende. 

😳😳

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...