Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Sønnen deres er 2,5 år og spiller tv-spill eller? 

Så på instatory i dag at han pakket ut flere kosedyr med figurer fra Super Mario, og det var tydelig at han visste veldig godt hvem det var. Det er ganske sjukt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol79 skrev (6 timer siden):

Så på instatory i dag at han pakket ut flere kosedyr med figurer fra Super Mario, og det var tydelig at han visste veldig godt hvem det var. Det er ganske sjukt.

Hva så?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (10 timer siden):

Mine barn vet også godt hvem Mario, ulike pokemon og andre figurer er, selv om vi ikke har noen form for tv-spill hjemme. De lærer fort av de eldre barna i barnehagen, og så er det ofte bilder av figurene på klær og tilbehør. Unger plukker opp ting. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (12 timer siden):

Barneavdelingen på HM er tapetsert med Super Mario, Pokemon osv. Mange vet mye om det uten å spille tv-spill.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (19 timer siden):

Min kan også navnet på slike figurer, og superhelter. Han spiller verken tv-spill eller ser på superheltgreier. De husker godt i den alderen, og har gjerne noen eldre rollemodeller de ser opp til som forteller om denslags (søsken, søskenbarn, barnehagebarn...). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mine søsken vokste opp med super nintendo og etterhvert playstation. Vi tilbragte mye tid foran tvskjermen alle mann, og både mamma og pappa spilte ofte med oss. Ingen av oss tok skade av det og det betyr ikke at vi aldri var ute og lekte i trær, fikk skrubbsår, dro på fjellet og hytteturer 😊 Jeg ville vært mer bekymret over at de deler og viser nesten alt barna gjør

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (2 timer siden):

Hva er det som er gratis frem til 30.06? At piloten har åpen profil ? 

A1C7A2DD-290C-4019-A472-FC643E9F1EB6.jpeg

Tror det var det ipad-innlegget (nr 5 der) som var gratis tilgang til Hej Albert-appen til 30.06 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pippio skrev (1 time siden):

Det er ikke mange likes hun får på bildene. 

Likes er old news på en bedriftskonto.

Man går heller på views og delinger,begge deler kun synlig for drifteren av konto.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 5.5.2021 den 20.23):

De Gucci veskene hun har kjøpt til ungen nå, de topper harryskalaen. Pinlig!

TOPPEN av kleinhet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f er vitsen med å legge ut reklamevideo for en bedrift mens ungen hyler for full hals...?😩

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker henne bedre enn fotballfrue ivertfall. Hadde de guttene vært hennes hadde de hatt på dress og slips i alle innleggene😅 Pilotfrue viser livet på godt og vondt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Gresshoppa skrev (På 9.5.2021 den 0.15):

Hva f er vitsen med å legge ut reklamevideo for en bedrift mens ungen hyler for full hals...?😩

hahahaha seriøst??  Jeg så på Bloggerne en gang (ok flere ganger..hehe) at hun der sexologen stressa og styra verre (de var på camping) og så skulle hun reklamere for noe firma. Hun satt heseblesende i en utesofa med håret som et troll og akk og uff .. så bizzi og så mye, og så sa hun det hun skulle om produktet. Jeg mener, ok ...  de får hva de betaler for tenker jeg da. 

Nok en grunn til å ikke følge influencere!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager filmer de alltid huset når de er på båten, og båten/havet når de er hjemme😅? Sikkert teit å henge seg opp i, synes det er litt... spesielt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Sol79 skrev (På 22.4.2021 den 0.15):

Og så da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...