Gjest Finlay Skrevet 21. februar 2021 #10421 Del Skrevet 21. februar 2021 Hanne357 skrev (3 minutter siden): Fruen har i dag lagt ut video på story der piloten spør førstefødte: «er du klar for å trene? Trene bort alt det godteriet vi spiste i helgen?» En sånn kommentar alene til en tre-åring gjør vel ikke skade, men bare holdningen om at godteri skal måtte gjøres opp for med fysisk aktivitet... Det er jo oppskriften til å skape et dårlig forhold til både mat og trening. Skjønner ikke at de tør vise seg så uvitende. Det må da være mye bedre å trappe kraftig ned på godterispisingen, og heller innføre et sunt kosthold. Så jo at barnet gjennom hele advendtstiden fråtset i store mengder sukker hver eneste dag, og at det generelt virker som det er mye søtsaker i hverdagen. Å foreslå for et lite barn at godteri skal "trenes bort" er helt sinnsvakt☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 21. februar 2021 #10422 Del Skrevet 21. februar 2021 Huff😳😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 24. februar 2021 #10423 Del Skrevet 24. februar 2021 Hanne357 skrev (På 21.2.2021 den 16.22): Fruen har i dag lagt ut video på story der piloten spør førstefødte: «er du klar for å trene? Trene bort alt det godteriet vi spiste i helgen?» En sånn kommentar alene til en tre-åring gjør vel ikke skade, men bare holdningen om at godteri skal måtte gjøres opp for med fysisk aktivitet... Det er jo oppskriften til å skape et dårlig forhold til både mat og trening. Skjønner ikke at de tør vise seg så uvitende. De ønsker vel å provosere. Men de lykkes ikke. Veldig lite engasjement her i tråden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 25. februar 2021 #10424 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg likte at ene barnet fikk en liten dukke i matbutikken, hun skrev jo en gang at hun ikke ville at gutter skulle leke med Barbie. Mulig det var mannen som skrev det, men de skriver jo omtrent det samme så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. februar 2021 #10425 Del Skrevet 25. februar 2021 Trynefaktor skrev (7 timer siden): Jeg likte at ene barnet fikk en liten dukke i matbutikken, hun skrev jo en gang at hun ikke ville at gutter skulle leke med Barbie. Mulig det var mannen som skrev det, men de skriver jo omtrent det samme så.. Tror hun (som de aller fleste) gikk med en tanke om hvordan foreldrerollen skal/skulle være vs hvordan den blir. "Barnet mitt skal aldri.." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. februar 2021 #10426 Del Skrevet 25. februar 2021 Trynefaktor skrev (12 timer siden): Jeg likte at ene barnet fikk en liten dukke i matbutikken, hun skrev jo en gang at hun ikke ville at gutter skulle leke med Barbie. Mulig det var mannen som skrev det, men de skriver jo omtrent det samme så.. Jeg husker også: «Det blir ikke barbier og dukker på rommet hans. Der går grensen min. For ja, jeg mener at det er og bør være noen forskjeller på gutter og jenter. Ellers skal han få leke med hva han vil» (https://www.dagbladet.no/kjendis/refses-av-kjendismodre-etter-barbie-utspill/69908183) Så synes også det var koselig å se at han fikk denne dukken☺️ Fint at hun viser at ikke alt blir som man har sagt og trodd før man får barn. Hun sa vel også at hundene skulle få sove sammen med dem, ikke barnet. Barn skal sove på eget rom og i egen seng. Basta.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. februar 2021 #10427 Del Skrevet 28. februar 2021 Hanne357 skrev (På 21.2.2021 den 16.22): Fruen har i dag lagt ut video på story der piloten spør førstefødte: «er du klar for å trene? Trene bort alt det godteriet vi spiste i helgen?» En sånn kommentar alene til en tre-åring gjør vel ikke skade, men bare holdningen om at godteri skal måtte gjøres opp for med fysisk aktivitet... Det er jo oppskriften til å skape et dårlig forhold til både mat og trening. Skjønner ikke at de tør vise seg så uvitende. En 3-åring skal leke. Ikke trene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. mars 2021 #10428 Del Skrevet 2. mars 2021 Finlay skrev (På 25.2.2021 den 13.59): Jeg husker også: «Det blir ikke barbier og dukker på rommet hans. Der går grensen min. For ja, jeg mener at det er og bør være noen forskjeller på gutter og jenter. Ellers skal han få leke med hva han vil» (https://www.dagbladet.no/kjendis/refses-av-kjendismodre-etter-barbie-utspill/69908183) Så synes også det var koselig å se at han fikk denne dukken☺️ Fint at hun viser at ikke alt blir som man har sagt og trodd før man får barn. Hun sa vel også at hundene skulle få sove sammen med dem, ikke barnet. Barn skal sove på eget rom og i egen seng. Basta.😅 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 19. mars 2021 #10429 Del Skrevet 19. mars 2021 Har de hatt au pair i 2 år nå? Ser hun skal dra nå, spiste siste familiemiddagen med dem i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 20. mars 2021 #10430 Del Skrevet 20. mars 2021 Dottie skrev (11 timer siden): Har de hatt au pair i 2 år nå? Ser hun skal dra nå, spiste siste familiemiddagen med dem i dag. Hvor ser du dette? Om hun drar nå er det forandring i planene. Pilotfrua har tidligere fortalt at hun skal være der til yngstemann er ett år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 20. mars 2021 #10431 Del Skrevet 20. mars 2021 Aupairen har selv lagt ut at det var siste middag hos dem og takket for fin tid i vollen med vertsfamilie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 20. mars 2021 #10432 Del Skrevet 20. mars 2021 FruRosa skrev (23 minutter siden): Hvor ser du dette? Om hun drar nå er det forandring i planene. Pilotfrua har tidligere fortalt at hun skal være der til yngstemann er ett år. Dette ble lagt ut på aupairen sin Insta-story. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 20. mars 2021 #10433 Del Skrevet 20. mars 2021 SigridElise skrev (8 timer siden): Aupairen har selv lagt ut at det var siste middag hos dem og takket for fin tid i vollen med vertsfamilie Det er nok sikkert ikke så givende å være aupar nå under korona. Hun vil nokk hjem til familien osså kan eg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 20. mars 2021 #10434 Del Skrevet 20. mars 2021 De har vel dårligere økonomi nå når piloten er permitert, da må de kanskje gjøre prioriteringer? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 20. mars 2021 #10435 Del Skrevet 20. mars 2021 Hva heter aupairen igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 20. mars 2021 #10436 Del Skrevet 20. mars 2021 Regrubiano. Hun takker for seg mens de er for opptatte til å poste reklame til å takke henne🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 20. mars 2021 #10437 Del Skrevet 20. mars 2021 SigridElise skrev (1 minutt siden): Regrubiano. Hun takker for seg mens de er for opptatte til å poste reklame til å takke henne🙄 Ja, jeg synes det er veldig spesielt at pilotparet ikke har skrevet noe om det selv. Spiller forsåvidt ingen rolle hvorfor hun drar ett år før tiden, men ja, det er merkelig at de ikke nevner noe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. mars 2021 #10438 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) Dottie skrev (1 time siden): Ja, jeg synes det er veldig spesielt at pilotparet ikke har skrevet noe om det selv. Spiller forsåvidt ingen rolle hvorfor hun drar ett år før tiden, men ja, det er merkelig at de ikke nevner noe. Ja, det er litt merkelig. Paret fortalte jo i podcasten før jul at au pairen skulle være hos dem enda ett år. Hun skulle vel også være med på reisen til Bali i oktober. Nå skal hun altså forlate dem. Man kan bare spekulere i hvem som tok initiativet til “bruddet”. Kanskje hun ikke trivdes med en etterhvert nokså innsnevret tilværelse i sokkelen i Vollen? Hun har vel både kjæreste og familie i hjemlandet. Paret på sin side er vel i en helt annen situasjon nå, privat - og ikke minst økonomisk - enn da de “bestilte” au pair. Tenker det under korona kan bli en litt trykket og klaustrofobisk situasjon med tre voksne gående oppå hverandre i et hus på den måten. Uansett ville det vært på sin plass med et takk for innsatsen. Har i alle fall inntrykk av at hun har hatt det godt hos dem! Endret 20. mars 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 24. mars 2021 #10439 Del Skrevet 24. mars 2021 SigridElise skrev (På 20.3.2021 den 20.56): Regrubiano. Hun takker for seg mens de er for opptatte til å poste reklame til å takke henne🙄 Såvidt jeg kan se følger ikke paret henne på Instagram, mulig de aldri har gjort det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 24. mars 2021 #10440 Del Skrevet 24. mars 2021 Har hun (Reg Rubiano) flyttet til Oslo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå