Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest eelisabethh
3 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg ser Mr Pilot har lagt ut et litt lite flatterende bilde på Instagram i dag, der hun står å poserer i hudfarget undertøy eller bikini. Kunne vært heldigere med det motivet si.. 

Syntes hun så flott ut. Hva mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg ser Mr Pilot har lagt ut et litt lite flatterende bilde på Instagram i dag, der hun står å poserer i hudfarget undertøy eller bikini. Kunne vært heldigere med det motivet si.. 

For en usmakelig kommentar. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, eelisabethh skrev:

Syntes hun så flott ut. Hva mener du? 

Hun er fin som vanlig, men det hun hadde på seg var ikke noe fint. Det så ut som undertøy som var altfor lite. 

Men hun liker det og det er jo det viktigste🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anne 69 skrev:

Hun er fin som vanlig, men det hun hadde på seg var ikke noe fint. Det så ut som undertøy som var altfor lite. 

Men hun liker det og det er jo det viktigste🙂

Enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
1 time siden, Anne 69 skrev:

Jeg ser Mr Pilot har lagt ut et litt lite flatterende bilde på Instagram i dag, der hun står å poserer i hudfarget undertøy eller bikini. Kunne vært heldigere med det motivet si.. 

Fy så styg du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trude4 skrev:

Fy så styg du er

Jeg mener ikke å være stygg, men jeg synes ikke at den bikinien eller undertøysettet hun hadde på seg var noe fint. Det var ikke en fin farge og det virket alt for lite.

Julianne er kjempepen og ser utrolig flott ut som gravid. 

Det er mange her inne som rakker ned på herr og fru Pilot, og skriver at han er en drittsekk, hun er lat som ikke gidder å gjøre noe, diskuterer graviditetene hennes, ivf og livsstilen de lever. Det er ti ganger styggere! 

Jeg kommenterte kun fargen og snittet på det hun hadde på seg i dag. 

Takk og adjø😇

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude4
1 time siden, Anne 69 skrev:

Jeg mener ikke å være stygg, men jeg synes ikke at den bikinien eller undertøysettet hun hadde på seg var noe fint. Det var ikke en fin farge og det virket alt for lite.

Julianne er kjempepen og ser utrolig flott ut som gravid. 

Det er mange her inne som rakker ned på herr og fru Pilot, og skriver at han er en drittsekk, hun er lat som ikke gidder å gjøre noe, diskuterer graviditetene hennes, ivf og livsstilen de lever. Det er ti ganger styggere! 

Jeg kommenterte kun fargen og snittet på det hun hadde på seg i dag. 

Takk og adjø😇

Det var ikke sånn du ordla deg i første melding.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2020 at 5:39 PM, Anne 69 said:

Jeg ser Mr Pilot har lagt ut et litt lite flatterende bilde på Instagram i dag, der hun står å poserer i hudfarget undertøy eller bikini. Kunne vært heldigere med det motivet si.. 

Er det virkelig stygt å bemerke at én av to medvirkende i en bedrift legger ut et bilde av én influencer i kledd et antrekk som man som leser finner mindre flatterende? Jeg synes ikke det, i den grad man vurderer disse instagramkontoene som inntektskilder/ledd i inntektskilden til de to forretningseierne. Ser flere har kommentert at det er "stygt" eller "usmaklig", og skribenten bak innlegget jeg siterer har fått pepper for det, men ser ikke egentlig hva som er galt i det. Litt som om Gilde leverpostei hadde hatt en kvinne i et subjektivt stygt antrekk i en reklamefilm og noen hadde kommentert at antrekket ikke var flatterende.

Endret av lenebu
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lenebu skrev:

Er det virkelig stygt å bemerke at én av to medvirkende i en bedrift legger ut et bilde av én influencer i kledd et antrekk som man som leser finner mindre flatterende? Jeg synes ikke det, i den grad man vurderer disse instagramkontoene som inntektskilder/ledd i inntektskilden til de to forretningseierne. Ser flere har kommentert at det er "stygt" eller "usmaklig", og har fått pepper for det, men ser ikke hva som er galt i det. Litt som om Gilde leverpostei hadde hatt en kvinne i et subjektivt stygt antrekk og noen hadde kommentert at antrekket ikke var flatterende.

Innlegget du siterer er ufint uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg synes vi må holde en høyere kvalitet på debatten enn som så. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
8 timer siden, Daisy_B skrev:

Innlegget du siterer er ufint uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg synes vi må holde en høyere kvalitet på debatten enn som så. 

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer om å følge paret, så har ikke sett bildet det gjelder. Men som utgangspunkt synes jeg det er kjempe flott at det postes mindre heldige bilder. Kunne ønske flere bloggere gjorde det samme. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anne 69 skrev:

Jeg ser Mr Pilot har lagt ut et litt lite flatterende bilde på Instagram i dag, der hun står å poserer i hudfarget undertøy eller bikini. Kunne vært heldigere med det motivet si.. 

Lite pent av deg å skrive noe sånt. Tenker det er sårende om vedkommende leser dette.

Jeg synes det er flott at piloten er så glad i sin kone, beundrer henne og synes hun er fin uansett og ikke trenger å redigere både det ene og det andre for at han skal synes bildet av henne er bra nok. Det er sånn en ekte mann skal se sin kone.

Selv hadde jeg blitt skuffet og lurt på om jeg ikke var god nok om mannen min måtte redigere meg med både større rumpe, niplene godt synlig på rett plass, samt passe på at rett side av ansiktet var i fokus, før han kunne dele et bilde av meg. 
Hadde virkelig lurt på om jeg ikke var god nok. 

Når jeg ser bildene til en annen blogger, som ofte diskuteres på KG, lurer jeg på hvordan han egentlig ser på sin fru? Hadde han følt seg heldig hadde han forgudet den kroppen du var skapt med og lagt ut bilder av den. Ikke redigerte glansbilder av sin drømmefru.. 
Tommel opp for piloten

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kaki skrev:

Lite pent av deg å skrive noe sånt. Tenker det er sårende om vedkommende leser dette.

Jeg synes det er flott at piloten er så glad i sin kone, beundrer henne og synes hun er fin uansett og ikke trenger å redigere både det ene og det andre for at han skal synes bildet av henne er bra nok. Det er sånn en ekte mann skal se sin kone.

Selv hadde jeg blitt skuffet og lurt på om jeg ikke var god nok om mannen min måtte redigere meg med både større rumpe, niplene godt synlig på rett plass, samt passe på at rett side av ansiktet var i fokus, før han kunne dele et bilde av meg. 
Hadde virkelig lurt på om jeg ikke var god nok. 

Når jeg ser bildene til en annen blogger, som ofte diskuteres på KG, lurer jeg på hvordan han egentlig ser på sin fru? Hadde han følt seg heldig hadde han forgudet den kroppen du var skapt med og lagt ut bilder av den. Ikke redigerte glansbilder av sin drømmefru.. 
Tommel opp for piloten

Helt enig! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaki skrev:

Lite pent av deg å skrive noe sånt. Tenker det er sårende om vedkommende leser dette.

Jeg synes det er flott at piloten er så glad i sin kone, beundrer henne og synes hun er fin uansett og ikke trenger å redigere både det ene og det andre for at han skal synes bildet av henne er bra nok. Det er sånn en ekte mann skal se sin kone.

Selv hadde jeg blitt skuffet og lurt på om jeg ikke var god nok om mannen min måtte redigere meg med både større rumpe, niplene godt synlig på rett plass, samt passe på at rett side av ansiktet var i fokus, før han kunne dele et bilde av meg. 
Hadde virkelig lurt på om jeg ikke var god nok. 

Når jeg ser bildene til en annen blogger, som ofte diskuteres på KG, lurer jeg på hvordan han egentlig ser på sin fru? Hadde han følt seg heldig hadde han forgudet den kroppen du var skapt med og lagt ut bilder av den. Ikke redigerte glansbilder av sin drømmefru.. 
Tommel opp for piloten

Når jeg skrev at det var et lite flatterende bilde, så mente jeg KLÆRNE hun hadde på seg, ikke kroppen. Julianne er kjempeflott som gravid og virker som en skjønn person, men det undertøyet eller bikinien hun var avbildet med, likte jeg ikke hverken fargen eller snittet på. 

Kommentaren hadde ingenting med utseendet hennes å gjøre, kun det hun hadde på seg. 

Ts

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
5 timer siden, Kaki skrev:

Lite pent av deg å skrive noe sånt. Tenker det er sårende om vedkommende leser dette.

Jeg synes det er flott at piloten er så glad i sin kone, beundrer henne og synes hun er fin uansett og ikke trenger å redigere både det ene og det andre for at han skal synes bildet av henne er bra nok. Det er sånn en ekte mann skal se sin kone.

Selv hadde jeg blitt skuffet og lurt på om jeg ikke var god nok om mannen min måtte redigere meg med både større rumpe, niplene godt synlig på rett plass, samt passe på at rett side av ansiktet var i fokus, før han kunne dele et bilde av meg. 
Hadde virkelig lurt på om jeg ikke var god nok. 

Når jeg ser bildene til en annen blogger, som ofte diskuteres på KG, lurer jeg på hvordan han egentlig ser på sin fru? Hadde han følt seg heldig hadde han forgudet den kroppen du var skapt med og lagt ut bilder av den. Ikke redigerte glansbilder av sin drømmefru.. 
Tommel opp for piloten

👏👏👏👏👏👏👏 

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Daisy_B skrev:

Innlegget du siterer er ufint uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg synes vi må holde en høyere kvalitet på debatten enn som så. 

Men å rakke ned på hennes graviditet og spekulere om de har benyttet seg av ivf-behandling, diskutere økonomien deres, hvor stort behov de har for å au pair osv er med på å heve debatten mener du? Det er private ting som vi ikke har noe med. 

Jeg skrev kun at jeg syntes hennes hudfargede undertøysett var litt lite flatterende, og det hadde jeg skrevet uansett hvilken dame som var avbildet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anne 69 skrev:

Men å rakke ned på hennes graviditet og spekulere om de har benyttet seg av ivf-behandling, diskutere økonomien deres, hvor stort behov de har for å au pair osv er med på å heve debatten mener du? Det er private ting som vi ikke har noe med. 

Jeg skrev kun at jeg syntes hennes hudfargede undertøysett var litt lite flatterende, og det hadde jeg skrevet uansett hvilken dame som var avbildet. 

De tjener jo faktisk penger på å legge ut om ivf-behandling, au pair, svangerskap, ungen, klærne hun har på osv. 
de legger det ut på bedriftkontoene sine og bloggen. Så ja, det er faktisk noe leserene kan diskutere, de tjener jo penger på det - de vil vi skal diskutere dette. 
problemet er at det blir personlig, fordi det handler om dem. Men så lenge de tjener penger på det, det er jobben deres - så lever de faktisk av at følgere og lesere snakker om de. 
pilotfrua driver et AS som omsettet millioner på å dele alt de driver med og alt hun har på seg. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anne 69 skrev:

Men å rakke ned på hennes graviditet og spekulere om de har benyttet seg av ivf-behandling, diskutere økonomien deres, hvor stort behov de har for å au pair osv er med på å heve debatten mener du? Det er private ting som vi ikke har noe med. 

Jeg skrev kun at jeg syntes hennes hudfargede undertøysett var litt lite flatterende, og det hadde jeg skrevet uansett hvilken dame som var avbildet. 

Hvorfor skriver du dette til meg? Jeg har ikke gjort noe av det du nevner her.

Du skrev at motivet var lite heldig, og bildet av henne var lite flatterende. At du nå ror for livet, endrer ingenting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daisy_B skrev:

Hvorfor skriver du dette til meg? Jeg har ikke gjort noe av det du nevner her.

Du skrev at motivet var lite heldig, og bildet av henne var lite flatterende. At du nå ror for livet, endrer ingenting. 

Nei det var ikke plantet til deg, men det var jo du som skrev at vi må holde et høyere nivå på debatten.

Da tenkte jeg at det er ikke akkurat høy klasse over de andre temaene som blir diskutert her inne på denne siden heller. 

Jeg ror ikke.  Jeg skrev at Mr Pilot hadde lagt ut et litt lite flatterende bilde, der hun poserer i hudfarget undertøy som jeg mente var for lite. 

Og med "flatterende bilde" så mener jeg den uheldige fargen og str på undertøyet. 

Ikke kritikk til kroppen/utseendet hennes, men undertøyet/bikinien hun hadde på seg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...