Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Tannbein
3 timer siden, Finlay skrev:

Hvis hun ikke er gravid er det jo på grensen til sykt å presse ut magen og fokusere på den på bildene, for at folk skal TRO at hun er gravid! Det vitner om desperasjon, og er i så fall lavmål, selv i den bransjen.

Men da var det er sikkert bare en spøk, som det vanligvis er når influencere driter seg ut. Bare følgerne som er for dumme til å skjønne det🙄

Hvis hun er gravid, er det jo hyggelig, og litt festlig at de ikke sier noe, bare viser fram magen😊

Gubben er permittert. Selv har Julianne sluttet med å blogge, i tillegg til at de har lagt ned podden. Så nå skal de livnære seg på hva da? At hun poster 3-4 bilder i uka på Instagram? Jeg skjønner at det er penger å håve inn der, men hun har vel ikke mer enn 60 000 følgere? Skjønner godt at de clickbaiter med graviditet, jeg hadde hatt hetta så det holdt med det elleville forbruket de viser frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Tannbein skrev:

Gubben er permittert. Selv har Julianne sluttet med å blogge, i tillegg til at de har lagt ned podden. Så nå skal de livnære seg på hva da? At hun poster 3-4 bilder i uka på Instagram? Jeg skjønner at det er penger å håve inn der, men hun har vel ikke mer enn 60 000 følgere? Skjønner godt at de clickbaiter med graviditet, jeg hadde hatt hetta så det holdt med det elleville forbruket de viser frem.

Men gud så barnslig og teit. På grensen til uintelligent rett og slett. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
1 time siden, Tannbein skrev:

Skjønner godt at de clickbaiter med graviditet

Det skjønner faktisk ikke jeg. At en voksen dame skulle late som hun er gravid for å få oppmerksomhet og følgere på sosiale medier, og mannen spiller med....helt hinsides spør du meg. Uansett økonomisk situasjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet vel snart ikke hva de skal finne på for å få folk til å klikke seg inn, derfor dette liksom graviditet bilde. På meg virker det ynkelig. Liksom graviditet for å tjene penger. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for gudsskyld hu faktisk er gravid! Mtp deres reise med ufrivillig barnløshet lenge. Ikke på sin plass om de spøker med svangerskap.!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Karen123456789 skrev:

Håper for gudsskyld hu faktisk er gravid! Mtp deres reise med ufrivillig barnløshet lenge. Ikke på sin plass om de spøker med svangerskap.!

De prøvde et år før de begynte med hormoner og greier. Det er ikke unormalt å forsøke et år uten å bli gravid. De ble også gravid naturlig. Det finnes andre som har hatt en mye tøffere og lengre reise, som ikke engang kan sammenlignes 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SigridElise skrev:

De prøvde et år før de begynte med hormoner og greier. Det er ikke unormalt å forsøke et år uten å bli gravid. De ble også gravid naturlig. Det finnes andre som har hatt en mye tøffere og lengre reise, som ikke engang kan sammenlignes 

Ja, det er jeg fult klar over. Jeg har ikke fulgt med på hvor lang tid de brukte før de begynte med ivf og før Hun ble gravid naturlig, men har har fått med meg 
at de melket den barnløsheten for alt de kunne, og det er jo dermed veldig feil å da fake et svangerskap for klikk (om det er det de gjør) når de da har fått medstøtte og sympati fra de som går igjennom dette. 
 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2020 den 18.56, Hummel34 skrev:

Om hun ikke er gravid er det nesten for dumt å legge ut ett slik bilde - da ber man om spekulasjoner. Ja man kan si det er positivt med naturlige bilder - men når alle andre bilder er nøye utvalgt trenger man ikke kjøre på med et slik om man ikke ønsker å bringe temaet på banen.

De "gravidbildene" er nok meget nøye utvalgt de også. Alt for å få oppmerksomhet, klikk og penger i kassa. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm. først masse graviderier og så plutselig helt stille...  ?? hva er de holder på med?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til og med fra aupairen er det stille. siste hun la ut var: never stop trying, for to dager siden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, galmamma skrev:

til og med fra aupairen er det stille. siste hun la ut var: never stop trying, for to dager siden

Følger du med på hva au pairen legger ut? 😳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daisy_B skrev:

Følger du med på hva au pairen legger ut? 😳

ja 🤣 psyko

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så henne i går, hun er tydelig gravid. Koselig for henne, men stillheten er garantert et bevisst virkemiddel for å skape interesse/bygge opp forventningene før de annonserer det eller kommer med et eller annet kommersielt samarbeid - og det gjør meg kvalm. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, avamni skrev:

Jeg så henne i går, hun er tydelig gravid. Koselig for henne, men stillheten er garantert et bevisst virkemiddel for å skape interesse/bygge opp forventningene før de annonserer det eller kommer med et eller annet kommersielt samarbeid - og det gjør meg kvalm. 

Er nok ikke derfor. Det er oppdaterer jevnlig er det som gir penger i kassa. Nå som bloggen er ute av drift, så er det oppdateringene på Instagram som gjelder. Stusset litt over en av storiene hennes som lød ca sånn» What we had together and now it is broken glass» har ikke fått inntrykk av at det er noe « skjær i sjøen i ekteskapet », så vet ikke hvorfor hun tok med det.  Har ektemannen begynt å jobbe igjen? Stille fra den fronten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enten er det babymage eller «trøstespisemage?» La oss håpe det første.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tannbein
15 timer siden, Oransjesjel skrev:

Så enten er det babymage eller «trøstespisemage?» La oss håpe det første.

Jeg blir småsvett ved tanken på at hun kanskje er gravid igjen. Hun er jo så hinsides makelig og lat! Har de lov til å ha au pair i mer enn to år? Ellers tror jeg de kommer til å slite..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
21 minutter siden, Tannbein skrev:

Jeg blir småsvett ved tanken på at hun kanskje er gravid igjen. Hun er jo så hinsides makelig og lat! Har de lov til å ha au pair i mer enn to år? Ellers tror jeg de kommer til å slite..... 

Er vel bare å skaffe ny au pair?🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Tannbein skrev:

Jeg blir småsvett ved tanken på at hun kanskje er gravid igjen. Hun er jo så hinsides makelig og lat! Har de lov til å ha au pair i mer enn to år? Ellers tror jeg de kommer til å slite..... 

Er bare å få ny aupair etter to år

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
56 minutter siden, Finlay skrev:

Er vel bare å skaffe ny au pair?🙄

 

48 minutter siden, Orly skrev:

Er bare å få ny aupair etter to år

Aha. Jeg trodde man kanskje bare hadde lov til å ha au pair i 2 år, og at man så ikke fikk ha det mer. Da lærte jeg noe nytt, takk :) Da blir det vel for dem å leve med au pair i mange, mange år til slik at Julianne har overskudd nok til å poste 2-3 Instagrambilder i uka. Altså, hun får andre rosabloggere til å fremstå som arbeidsjern og det sier jo sitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...