Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Tannbein skrev:

 

Aha. Jeg trodde man kanskje bare hadde lov til å ha au pair i 2 år, og at man så ikke fikk ha det mer. Da lærte jeg noe nytt, takk :) Da blir det vel for dem å leve med au pair i mange, mange år til slik at Julianne har overskudd nok til å poste 2-3 Instagrambilder i uka. Altså, hun får andre rosabloggere til å fremstå som arbeidsjern og det sier jo sitt....

Nå må jeg gi deg pekefingeren her altså. Det er ikke lov å skrive at pilotfrue er lat.  Da får du advarsel i innboksen din! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tannbein
3 timer siden, Nussepus skrev:

Nå må jeg gi deg pekefingeren her altså. Det er ikke lov å skrive at pilotfrue er lat.  Da får du advarsel i innboksen din! 

Venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo være så lat, som det sies her, hun vil når de har råd til det da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
På ‎27‎.‎06‎.‎2020 den 0.49, Justlooking skrev:

Ser veldig gravid ut ja. Hyggelig for de sikkert og passer bra med at au-pairen visstnok kan være hos de i to år. Vet ikke om piloten fortsatt er permittert, Norwegian tar inn igjen noen ansatte nå. Så hun solgte for 1.6 millioner i fjor, helt grei inntekt antagelig selv om de gikk underskudd da, men det kan sikker justeres. https://www.proff.no/regnskap/julianne-nygård-as/vollen/-/IDIU2Y00000/

Pilotfrue dro inn 1,6 millioner i fjor? På de få oppdragene hun har hatt. Det betyr at de andre som har tjent mellom 3-4 millioner og som har hatt flust av oppdrag faktisk ikke drar inn like mye i annonsørkroner som før, og at  programmet bloggerne betaler godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trenger vel spons og cash så hun kan kjøpe fareblyantene under, som kan fås med monogram for kun 900 USD 🤪 (fikk de opp i en "latterlige ting merkeprodusentene skal tjene på" på fb, og tenkte øyeblikkelig på pilotparet)

 

Louis Vuitton Coloured Pencils Pouch – BAGAHOLICBOY

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tannbein skrev:

Jeg blir småsvett ved tanken på at hun kanskje er gravid igjen. Hun er jo så hinsides makelig og lat! Har de lov til å ha au pair i mer enn to år? Ellers tror jeg de kommer til å slite..... 

Kjenner jeg også blir småsvett av det. Med en 2 åring selv så vet jeg hvor mye det krever. Vi har ikke au pair og fulltidsjobb begge to. 
Det har jo virket som hun sliter med å få endene til å møtes med en unge, au pair og 1-3 jobboppdrag på insta pr uke. 
hvordan skal det gå da med baby og en 2 åring, au pair og 1-3 innlegg i uka? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Lin11 skrev:

Pilotfrue dro inn 1,6 millioner i fjor? På de få oppdragene hun har hatt. Det betyr at de andre som har tjent mellom 3-4 millioner og som har hatt flust av oppdrag faktisk ikke drar inn like mye i annonsørkroner som før, og at  programmet bloggerne betaler godt.

Hun tjener vel penger på boka, bloggerne, intervjuer her og der, annonser og innlegg. 

men hun hadde 1,9 i 2018 så noe har jo endret seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Karen123456789 skrev:

Hun tjener vel penger på boka, bloggerne, intervjuer her og der, annonser og innlegg. 

men hun hadde 1,9 i 2018 så noe har jo endret seg. 

Betaler norsk presse for intervjuer🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cattleya skrev:

Betaler norsk presse for intervjuer🤔

Aner ikke, men skulle ikke forundre meg. 
de har jo vært med på god morgen Norge, god kveld Norge osv osv også, slike ting betaler sikkert en slant.

Endret av Karen123456789
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cattleya skrev:

Betaler norsk presse for intervjuer🤔

Ja....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de siste 12 bildene på IG er barnet avbildet på 6 av dem. 
Denne eksponeringen mange bloggere holder på med er kjempe trist! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2020 den 11.40, Tannbein skrev:

Jeg blir småsvett ved tanken på at hun kanskje er gravid igjen. Hun er jo så hinsides makelig og lat! Har de lov til å ha au pair i mer enn to år? Ellers tror jeg de kommer til å slite..... 

For en merkelig kommentar. Jeg er hinsides lat og makelig selv. Tror den som var ALLER svettest da jeg ble gravid RETT etter fødsel var meg. Men vi klarte oss jo. Var bare å brette opp ermene og legge latskapen på hyllen. Plukket den opp igjen da begge barna begynte i barnehagen og jeg gikk ned i stilling 😅 man finner sin måte å være mamma på. Julianne har ammet lenge, de hadde problemer med søvn lenge. 
 

hvis hun er gravid igjen unner jeg henne det så veldig, fordi jeg vet det ikke er noen selvfølge. Og jeg syns de er heldige som kan kjøpe seg unna mye av kavet og stresset hverdagen inneholder for folk flest. Man han bare ett liv, hvorfor ikke bruke tiden på det som gir lykke og energi, når man har muligheten til å velge vekk det andre? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ikke noe problem måten hun lever på. Men hvordan hun ytrer seg angående det. Blir for dumt å mase over travle dager når man setter bort 90% 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, SigridElise skrev:

Jeg har absolutt ikke noe problem måten hun lever på. Men hvordan hun ytrer seg angående det. Blir for dumt å mase over travle dager når man setter bort 90% 

Dette! Det er hva som kommuniseres og hvordan levemåten blir fremstilt og publisert. Det er det vi som lesere/kundene forstår

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Mummy1 skrev:

Nå henger de med Herr og Fru Riise 😆🤭🙈

Perfect match

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de får noen tips vedrørende økonomi?🤔😝 Ref Riise sitt vanvittig overbruk og opptreden på luksusfellen 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Finlay skrev:

To damer i verdens mest meningsløse yrke spiser lunsj med de permitterte mennene sine. Jaja.

Piloten er tilbake i jobb. Dette la han ut på instastory for en stund tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...