Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Heartland skrev:

Men permitterte får jo full lønn de første 20 dagene? Regner med det gjelder han også.

Synes egentlig det er veldig rart at bedrifter velger å reklamere på en blogg av så dårlig kvalitet. Nå er ikke jeg superfan av fotballfrue heller pga eksponering av barn, men reklameinnleggene hennes er veldig smakfulle og gjennomtenkte, og hun tar fine og inspirerende bilder. Disse reklameinnleggene til pilotfrue er egentlig utrolig dårlige, og for meg føles det som spam, spesielt de på Instagram når hun reklamerer for Ellos. Bare masse bilder av det som virker som helt tilfeldige ting hun har plukket ut. Sveip opp for denne kule puta, sveip opp for dette fine gulvteppet, sveip opp for ditt og datt. Spam i mine øyne, og elendig kvalitetsmessig.

Selv om man får lønn i 10 dager er jo hele situasjonen til Norwegian veldig uavklart. Så der ville jeg selv vært bekymret iallefall!

Hele pilotfrue er en parodi. At hun faktisk kan leve av bloggen er for meg i ubegripelig. CBE er profesjonell og som du sier smakfull. I en helt annen liga ja. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Selv om man får lønn i 10 dager er jo hele situasjonen til Norwegian veldig uavklart. Så der ville jeg selv vært bekymret iallefall!

Hele pilotfrue er en parodi. At hun faktisk kan leve av bloggen er for meg i ubegripelig. CBE er profesjonell og som du sier smakfull. I en helt annen liga ja. 

Lønn i 20 dager ja,men da begrenset oppad til av 6G

Endret av tutsi123
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

Jeg regner med at de må i samtale med banken, som alle andre husstander som rammes av permitteringer og sterkt nedsatt inntekt. Jeg vil nå likevel tro at Ulrik er tilbake i full jobb når denne krisa er over. Han er flykaptein med lang ansiennitet i Norwegian og får nok ikke problemer med å komme seg tilbake i jobb. Men ja, bloggere og de i reiselivsbransjen livnærer seg jo på vestens luksusvaner. I kriser blir de fullstendig overflødige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

CBE er fake når det kommer til reklame, Pilotfrue er halvhjertet. Begge gir blaffen i barnas rett til privatliv og bruker de i kommmersielle virksomheter. Forskjellen er at Pilotfrue er ung mens CBE er voksen og burde vite bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, lillesnøfnugg said:

CBE er fake når det kommer til reklame, Pilotfrue er halvhjertet. Begge gir blaffen i barnas rett til privatliv og bruker de i kommmersielle virksomheter. Forskjellen er at Pilotfrue er ung mens CBE er voksen og burde vite bedre. 

Er vel ikke mer enn tre år som skiller dem? Julianne er født i 1990 og Caroline i 1987. De er begge voksne, og begge burde vite bedre.

Endret av lenebu
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

CBE er fake når det kommer til reklame, Pilotfrue er halvhjertet. Begge gir blaffen i barnas rett til privatliv og bruker de i kommmersielle virksomheter. Forskjellen er at Pilotfrue er ung mens CBE er voksen og burde vite bedre. 

Pilotfrua er 30 (voksen) og Caroline er 33 (voksen).

Begge burde vite bedre.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
11 timer siden, lenebu skrev:

Er vel ikke mer enn tre år som skiller dem? Julianne er født i 1990 og Caroline i 1987. De er begge voksne, og begge burde vite bedre.

 

3 timer siden, J.. skrev:

Pilotfrua er 30 (voksen) og Caroline er 33 (voksen).

Begge burde vite bedre.

Wow, bare 3 år mellom de og så stor forskjell utseendemessig. Trodde Pilotfrue var under 30 og CBE mer typ 35. Og jeg er enig i at de begge burde vite bedre. Men luksus liv krever å ofre noe, og man vet hva som ofres der for å si det sånn.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 8.38, tutsi123 skrev:

Lønn i 20 dager ja,men da begrenset oppad til av 6G

Veldig mye av lønna til en pilot er diett og tillegg som ikke inngår i fastlønna, det teller ikke hos Nav.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2020 den 12.02, lillesnøfnugg skrev:

 

Wow, bare 3 år mellom de og så stor forskjell utseendemessig. Trodde Pilotfrue var under 30 og CBE mer typ 35. Og jeg er enig i at de begge burde vite bedre. Men luksus liv krever å ofre noe, og man vet hva som ofres der for å si det sånn.

Trodde CBE var 37-39 jeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Podcasten deres denne uken😂….

Et par på randen, som podder fra bilen, mens sønnen sover i vogna utenfor. På en måte er det litt komisk å høre hvor desperate de er, hvor mye de ønsker sitt gamle liv tilbake, usikkerheten i stemmene når de forteller om pengene de brukte på aksjer like før helvete brøt løs, hennes åpenhet rundt at bloggen sliter økonomisk, frustrasjon over Bali-ferien som gikk ad dundas osv.

Samtidig er det forfriskende at de er så ærlige. Man aner fortvilelsen over den isolasjonen de har pålagt seg, over at tilværelsen er blitt så vanskelig over natten.

Skulle gjerne sett flere i deres bransje innrømme at de sliter, istedet for å tviholde på fasaden. Rart de ikke ser selv at de ville kommet nærmere leserne sine da, for de sliter jo også. Alle sliter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
25 minutter siden, Finlay skrev:

Podcasten deres denne uken😂….

Et par på randen, som podder fra bilen, mens sønnen sover i vogna utenfor. På en måte er det litt komisk å høre hvor desperate de er, hvor mye de ønsker sitt gamle liv tilbake, usikkerheten i stemmene når de forteller om pengene de brukte på aksjer like før helvete brøt løs, hennes åpenhet rundt at bloggen sliter økonomisk, frustrasjon over Bali-ferien som gikk ad dundas osv.

Samtidig er det forfriskende at de er så ærlige. Man aner fortvilelsen over den isolasjonen de har pålagt seg, over at tilværelsen er blitt så vanskelig over natten.

Skulle gjerne sett flere i deres bransje innrømme at de sliter, istedet for å tviholde på fasaden. Rart de ikke ser selv at de ville kommet nærmere leserne sine da, for de sliter jo også. Alle sliter. 

Det er jo det som redder Pilotfrue, er det ikke? Hun snakker om nedturer like mye som oppturer. De er ærlige med leserne sine når ting er tøft og det vinner de mye på. For folk liker jo ikke å bli lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Insta nå så reklamerer hun for en foundation man kan abonnere på via post,intropris 1 kr.

I liten skrift står det at man binder seg til minimum 2 mnd abo,på 499kr pr mnd,samt det er ett helvete å si opp.

Dette nevnes såklart ikke med ett ord.

*Ikke egen erfaring,men nevnte foundation diskuteres hett i ymse makeup grupper om dagen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
12 timer siden, Finlay skrev:

Podcasten deres denne uken😂….

Et par på randen, som podder fra bilen, mens sønnen sover i vogna utenfor. På en måte er det litt komisk å høre hvor desperate de er, hvor mye de ønsker sitt gamle liv tilbake, usikkerheten i stemmene når de forteller om pengene de brukte på aksjer like før helvete brøt løs, hennes åpenhet rundt at bloggen sliter økonomisk, frustrasjon over Bali-ferien som gikk ad dundas osv.

Samtidig er det forfriskende at de er så ærlige. Man aner fortvilelsen over den isolasjonen de har pålagt seg, over at tilværelsen er blitt så vanskelig over natten.

Skulle gjerne sett flere i deres bransje innrømme at de sliter, istedet for å tviholde på fasaden. Rart de ikke ser selv at de ville kommet nærmere leserne sine da, for de sliter jo også. Alle sliter. 

Sliter bloggen økonomisk? Da man kan bare tenke seg hvordan hverdagen hos Treasures AS aka CBE. De har nemlig et management  UI, som skal ha sin del av inntektene. Pilotfrue har ikke dette, og får alt rett i egen lomme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
8 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Sliter bloggen økonomisk? Da man kan bare tenke seg hvordan hverdagen hos Treasures AS aka CBE. De har nemlig et management  UI, som skal ha sin del av inntektene. Pilotfrue har ikke dette, og får alt rett i egen lomme. 

Hun forteller åpent at hun har mistet flere samarbeid, bla. ett til 500 000. Så det virker litt spesielt at CBE.no går strålende.

Men vi må jo bare tro det, når de sier det:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2020 den 12.02, lillesnøfnugg skrev:

Wow, bare 3 år mellom de og så stor forskjell utseendemessig. Trodde Pilotfrue var under 30 og CBE mer typ 35. Og jeg er enig i at de begge burde vite bedre. Men luksus liv krever å ofre noe, og man vet hva som ofres der for å si det sånn.

Utseende er en ting, jeg tenker mer oppførsel. Hvis man ser bort fra akkurat denne biten som omhandler eksponering av barn, så synes jeg Fotballfrue oppfører seg som 35, mens Pilotfrue oppfører seg som 20.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Heartland skrev:

Utseende er en ting, jeg tenker mer oppførsel. Hvis man ser bort fra akkurat denne biten som omhandler eksponering av barn, så synes jeg Fotballfrue oppfører seg som 35, mens Pilotfrue oppfører seg som 20.

Uenig. Begge er veldig umodne hva gjelder barns rettigheter og behov. De har begge to seg selv i sentrum. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inocybe skrev:

Uenig. Begge er veldig umodne hva gjelder barns rettigheter og behov. De har begge to seg selv i sentrum. 

Jeg er helt enig i det som gjelder barn, men nå sa jeg "hvis man ser bort fra akkurat den biten som omhandler eksponering av barn".. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Heartland skrev:

Jeg er helt enig i det som gjelder barn, men nå sa jeg "hvis man ser bort fra akkurat den biten som omhandler eksponering av barn".. :)

Beklager akkurat den delen fikk jeg ikke med meg 🙈
Ellers så vet jeg ikke. Synes begge virker veldig lite selvstendige og henger støtt og stadig på mennene sine. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken Juliane eller CBE har jo vært ute i voksenlivet i en vanlig jobb. Da blir man kanskje mindre selvstendig og mer avhengig av mannen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...