Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

1 time siden, Maneo skrev:

Disse tidene kan ikke være fasiten, det er unntakstilstander. Men au pairen har da vært i denne familien før denne krisen kom og passet guttungen når han ikke var i barnehagen. 

Jeg synes virkelig ikke det er så ille at au pairen passer sønnen en gang i blant, jeg - selv om han har full plass i barnehagen. Jeg sender datteren min på ett hjem til min mamma en helg i blant selv om hun har full plass i bhg, fordi jeg ønsker å sove ei hel natt, gå ut en kveld eller bare ha litt fri. Slik er det vel også for pilotfrue og mannen hennes. Jeg vet ikke hvordan det er hjemme hos de etter at han er hentet i bhg, men jeg tror faktisk ikke at au pairen passer sønnen så mye på fritiden hans, det tror jeg de er flinke til å ta seg av selv, men jeg tror hun fungerer som et ekstra familiemedlem. Det er også det pilotfrue har beskrevet henne som, og da vil jeg tro hun gjør ting som alle andre familiemedlemmer gjør; hjelper til med forefallende husarbeid, matlaging, leker med sønnen i huset og koser seg med både han og de andre i husstanden. Det ser jeg ikke noe galt med. Nå, når barnehagen er stengt, så har jeg full forståelse for at hun og mannen tar seg en fridag bare de to når de har au pair hjemme som kan hjelpe til med sønnen, og jeg tror det er veldig mange foreldre som gjerne kunne ønsket seg en fridag selv akkurat nå. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Marisana skrev:

Jeg synes virkelig ikke det er så ille at au pairen passer sønnen en gang i blant, jeg - selv om han har full plass i barnehagen. Jeg sender datteren min på ett hjem til min mamma en helg i blant selv om hun har full plass i bhg, fordi jeg ønsker å sove ei hel natt, gå ut en kveld eller bare ha litt fri. Slik er det vel også for pilotfrue og mannen hennes. Jeg vet ikke hvordan det er hjemme hos de etter at han er hentet i bhg, men jeg tror faktisk ikke at au pairen passer sønnen så mye på fritiden hans, det tror jeg de er flinke til å ta seg av selv, men jeg tror hun fungerer som et ekstra familiemedlem. Det er også det pilotfrue har beskrevet henne som, og da vil jeg tro hun gjør ting som alle andre familiemedlemmer gjør; hjelper til med forefallende husarbeid, matlaging, leker med sønnen i huset og koser seg med både han og de andre i husstanden. Det ser jeg ikke noe galt med. Nå, når barnehagen er stengt, så har jeg full forståelse for at hun og mannen tar seg en fridag bare de to når de har au pair hjemme som kan hjelpe til med sønnen, og jeg tror det er veldig mange foreldre som gjerne kunne ønsket seg en fridag selv akkurat nå. 

Da har vi ulike inntrykk, men jeg har også skrevet at jeg ikke mente akkurat nå(!) i disse unntakstilstander. 

Vi er forskjellige, men jeg absolutt ikke inntrykk av at au pairen kun passer på gutten en helg i blant som du skriver du benytter deg av. Jeg tror at au pairen både henter i barnehage og tilbringer mye fritid med ham. Men mulig jeg tar feil, jeg skrev det jeg har observert på flere Instastories lagt ut av fruen. 🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig skjønner jeg ikke helt hva hun gjør på "kontoret". Er det ikke bare å trykke 'repost' på innleggene? Alt er jo reklame uansett. 🤔

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 11.35, Marisana skrev:

Jeg synes virkelig ikke det er så ille at au pairen passer sønnen en gang i blant, jeg - selv om han har full plass i barnehagen. Jeg sender datteren min på ett hjem til min mamma en helg i blant selv om hun har full plass i bhg, fordi jeg ønsker å sove ei hel natt, gå ut en kveld eller bare ha litt fri. Slik er det vel også for pilotfrue og mannen hennes. Jeg vet ikke hvordan det er hjemme hos de etter at han er hentet i bhg, men jeg tror faktisk ikke at au pairen passer sønnen så mye på fritiden hans, det tror jeg de er flinke til å ta seg av selv, men jeg tror hun fungerer som et ekstra familiemedlem. Det er også det pilotfrue har beskrevet henne som, og da vil jeg tro hun gjør ting som alle andre familiemedlemmer gjør; hjelper til med forefallende husarbeid, matlaging, leker med sønnen i huset og koser seg med både han og de andre i husstanden. Det ser jeg ikke noe galt med. Nå, når barnehagen er stengt, så har jeg full forståelse for at hun og mannen tar seg en fridag bare de to når de har au pair hjemme som kan hjelpe til med sønnen, og jeg tror det er veldig mange foreldre som gjerne kunne ønsket seg en fridag selv akkurat nå. 

Sorry, nå tenker jeg litt «dirty» her 😂

Er forøvrig helt enig med deg! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst, det er tulipaner du har kjøpt, ikke påskeliljer, Pilotfrue! Nokså stor forskjell på de blomstene....

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, reiseglad said:

Psst, det er tulipaner du har kjøpt, ikke påskeliljer, Pilotfrue! Nokså stor forskjell på de blomstene....

Kanskje hun tror "påskelilje" er en samlebetegnelse for gule blomster 😅 blir ikke bedre av hun gjentar ordet påskelilje flere ganger og skriver at "akkurat blomster er viktig for meg og spesielt påskeliljer". Jadda, skulle trodd noen med interesse for blomster, spesielt påskeliljer, visste hva en påskelilje var.

Endret av lenebu
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, reiseglad skrev:

Psst, det er tulipaner du har kjøpt, ikke påskeliljer, Pilotfrue! Nokså stor forskjell på de blomstene....

Det er neste så jeg håper hun gjør det med vilje for å generere klikk, for jeg trodde de fleste visste forskjellen på påskeliljer og tulipaner. Det er ganske stor forskjell. 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lenebu skrev:

Kanskje hun tror "påskelilje" er en samlebetegnelse for gule blomster 😅 blir ikke bedre av hun gjentar ordet påskelilje flere ganger og skriver at "akkurat blomster er viktig for meg og spesielt påskeliljer". Jadda, skulle trodd noen med interesse for blomster, spesielt påskeliljer, visste hva en påskelilje var.

Kanskje hun har like vanskelig for å skille tulipaner og liljer som burka og turban? 😁

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pollen skrev:

Det står påsketulipaner. Har hun endret teksten?

Hun har endret teksten ja 🌷🌷

Men påsketulipaner er det ingenting som heter, Pilotfrue. Tulipaner er tulipaner, uansett om de er gule eller flerfargede. 

Men skrot i det; du har kjøpt gule fine tulipaner til påske 🙂 

Endret av reiseglad
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Pollen skrev:

Det står påsketulipaner. Har hun endret teksten?

men det er vel fortsatt forskjell på påsketulipaner og påskeliljer? Bare et forsøk på å dekke over feilen, altså. 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, reiseglad skrev:

Hun har endret teksten ja 🌷🌷

Men påsketulipaner er det ingenting som heter, Pilotfrue. Tulipaner er tulipaner, uansett om de er gule eller flerfargede. 

Men skrot i det; du har kjøpt gule fine tulipaner til påske 🙂 

Trodde ikke hun var inne på forumer jeg😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så pinlig å ikke kunne vite hva blomstrenes navn er. Det og dikte opp et navn for at det skal høres med "fancy" blir for dumt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her inne er "damene som ikke er misunnelige " i full gang med drittslengingen ja ?

Og nå kommer standard svaret : Jeg ville aaaaldri bytta ut mitt liv med hennes. Nei så overfladisk et ikke jeg ! Fysjamei! Så grusomt å ha aupair! Hun må helt sikkert jobbe masse! 🤣💤💤💤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, lenebu skrev:

Kanskje hun tror "påskelilje" er en samlebetegnelse for gule blomster 😅 blir ikke bedre av hun gjentar ordet påskelilje flere ganger og skriver at "akkurat blomster er viktig for meg og spesielt påskeliljer". Jadda, skulle trodd noen med interesse for blomster, spesielt påskeliljer, visste hva en påskelilje var.

Skjønner godt at tulipaner kan bli til påskeliljer når turban kunne bli til burka 🙈

Endret av FruRosa
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Boletta skrev:

Er man misunnelig fordi man slenger dritt? 

Ser veldig mange som kommenterer bloggere bruker det som det.... uansett hva det er så er man vist misunnelig... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Boletta skrev:

Er man misunnelig fordi man slenger dritt? 

Eller; kan det kalles å slenge dritt fordi man kritiserer, påpeker og diskuterer? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Boletta skrev:

Er man misunnelig fordi man slenger dritt? 

Å ja , mange mener hvertfall det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mummy1 skrev:

Og her inne er "damene som ikke er misunnelige " i full gang med drittslengingen ja ?

Og nå kommer standard svaret : Jeg ville aaaaldri bytta ut mitt liv med hennes. Nei så overfladisk et ikke jeg ! Fysjamei! Så grusomt å ha aupair! Hun må helt sikkert jobbe masse! 🤣💤💤💤

Men hvem ville hatt det livet? Sånn egentlig? Jeg er sjeleglad for at jeg har null behov for au pair! Kunne aldri tenkt meg å ha en annen person til i huset her. Mannen hennes er vel ikke akkurat drømmemannen min heller for å si det mildt. Penger har jeg nok av og en jobb jeg elsker. To flotte barn og en hektisk, men inspirerende hverdag. Ingenting med pilotfrua sitt liv inspirerer meg, jeg blir egentlig bare mye mer takknemlig for hvordan min familie har det. Så sånn sett funker det jo 🤣🤣😅

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...