Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Den tættisen.....Gud bedre! Flau på deres vegne og ser amatørmessig utført 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sausedyret

Føler jeg må forsvare tatovøren her litt siden det er så mange som hater på tatoveringen. Jeg er ganske bereist i tatoveringsverdenen og vil si at selve tatoveringen (uavhengig av motiv) er ganske bra utført og fin. Linjene er nøyaktige, klare og rene. På et sted som på ribbeinet er det spesielt vanskelig for tatovøren å være så presis på linjene siden det både er et område hvor "flaten" hun tegner på ikke er så stabil på grunn av ribbeina under, og at pusterytmen til den tatoverte kan være forstyrrende for nålen når hun tegner. Motivet i seg selv ligner på frua i en slags minimalist/tegneseriestil slik de beskrev at de ville ha den, så dette er absolutt godt gjennomført arbeid. Om folk ikke liker motivet, plasseringen eller komboen med andre tatoveringer er smak og behag men synes tatovøren får veldig mye ufortjent pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet er ok laget.

Underdelen av kroppen er fullstendig krise utført.

Alt i alt en halvdårlig utført tatovering.

Har ikke sett stensilen,så for alt jeg vet kan det godt hende det er meningen at den skal se så dårlig/dratt ut.

 

Men så tenker jeg også mitt om en tatovør som bruker bloggere som reklameplakater for eget arbeid..........

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer generelt har jeg lite til overs for og denne var bare så utrolig harry. Blir lekkert etter noen år om piloten endrer figur. Venter bare på at han tatovere noen blodharry Louis Vuitton greier i tillegg. 🤡

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp Mads Hansens Instagram-post om fruen. For noen uker siden reklamerte hun for en slags ski-dress, som hun nå selger, brukt èn gang

Jeg synes ikke det er særlig troverdig å reklamere for noe man ikke en gang vil ha selv. 

Endret av BuffaloDuck
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
2 timer siden, BuffaloDuck skrev:

Så nettopp Mads Hansens Instagram-post om fruen. For noen uker siden reklamerte hun for en slags ski-dress, som hun nå selger, brukt èn gang

Jeg synes ikke det er særlig troverdig å reklamere for noe man ikke en gang vil ha selv. 

Veldig bra at han viser akkurat hvordan disse influencerne jobber. 

Skulle gjerne vært på bakrommet når annonsøren ser sitt eget produkt til salgs litt over en måned etter at det ble profilert. 

Heia Mads!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de dressene var gjenbruk fra 80 tallet og at festen var 80 talls (ikke noe galt i det), men tydeligvis er sånne «moderne» da... men tror ikke de digger dem såpass at de hadde gått rundt på Geilo i dem (dersom de fortsatt hadde reist dit). Så hele reklamen blir veldig gjennomsiktig og falsk for min del.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, marthes skrev:

Jeg trodde de dressene var gjenbruk fra 80 tallet og at festen var 80 talls (ikke noe galt i det), men tydeligvis er sånne «moderne» da... men tror ikke de digger dem såpass at de hadde gått rundt på Geilo i dem (dersom de fortsatt hadde reist dit). Så hele reklamen blir veldig gjennomsiktig og falsk for min del.. 

Hadde de ikke bursdagsfeiring for piloten med after-ski tema? Selvsagt sponset fra A til Å, men rart at hun selger dem allerede nå, tydelig at de brukte dem kun for å kle seg ut og ikke var noe de kunne tenke seg å gå i ellers...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2020 den 14.02, Dævendøtte skrev:

Synes den var kul jeg, merkelig nok. 

Lignet på fruen og jeg likte motivet. Nesten skuffet over at jeg likte den som jeg gjorde ;) 

Haha, hyggelig at noen liker den. Det viktigste er at Ulrik er fornøyd siden den er stuck på hans kropp 😊. Jeg synes fortsatt den er rar. Minna meg om et sånt billig portrett av halvnaken dame som man får kjøpt i de gamle Svinesundbodene 😬.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cati skrev:

Haha, hyggelig at noen liker den. Det viktigste er at Ulrik er fornøyd siden den er stuck på hans kropp 😊. Jeg synes fortsatt den er rar. Minna meg om et sånt billig portrett av halvnaken dame som man får kjøpt i de gamle Svinesundbodene 😬.

Hvis han er villig til å ta den og vise den frem er vel det et tegn på at kjærligheten til Julianne er sterk 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julianne skriver at hun er en skikkelig godtemoms... Hvor mye er den momsen på tro? :laugh: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.3.2020 den 11.24, lillesnøfnugg skrev:

Hvordan merker du disse innleggene? Snikreklamerer du i forkant slik CBE gjør? 

Snikreklamerer ikke i forkant, det får jeg ikke nok betalt til 😂 Jeg starter innlegget med reklame: eller annonse: da det skal være tydelig fra første ord at det er reklame. Noen ganger merkes det over bilder, under navnet (der man kan fylle inn stedsnavn ellers), med betalt partnerskap for *bedrift*, men det er litt styrete da jeg eller bedriften må fylle inn et skjema, før motparten fyller i, godkjenner og sender u retur. Det gjøres med faste samarbeidsparnere. Er det ett engangsoppdrag er det sjelden noen av partene orker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
13 minutter siden, Bygdedyret skrev:

Snikreklamerer ikke i forkant, det får jeg ikke nok betalt til 😂 Jeg starter innlegget med reklame: eller annonse: da det skal være tydelig fra første ord at det er reklame. Noen ganger merkes det over bilder, under navnet (der man kan fylle inn stedsnavn ellers), med betalt partnerskap for *bedrift*, men det er litt styrete da jeg eller bedriften må fylle inn et skjema, før motparten fyller i, godkjenner og sender u retur. Det gjøres med faste samarbeidsparnere. Er det ett engangsoppdrag er det sjelden noen av partene orker. 

Dette er interessant. Så hvis man får  nok betalt kan man snikreklamere? Hvor mye tror du foreks Pilotfrue tjener på et innlegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er rundt andre voksne og tatoveringen er synlig. Plutselig vet alle hvordan pilotfrue ser ut nesten naken og at Ulrik vil vise det frem. Så upassende 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker paret, og hører på podcasten, men bloggen gidder jeg ikke lese lenger. Det er lite innhold av kvalitet, og stort sett bare reklame. Litt reklame må være innafor, de skal jo leve av det, men her er det omtrent ingenting annet. Sjekket innom nå, og av de siste 18 innleggene (gadd ikke bla lenger) så er det 14 reklameinnlegg (4 podcastreklamer og 10 vanlige reklamer), 2 spørsmål og svar, og 2 vanlige innlegg. Det vil si 2 vanlige blogginnlegg av 18 stk. Det er ufattelig lite. Og 14 reklameinnlegg av de siste 18 innleggene er også heeeelt ekstremt mye.

Endret av Heartland
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Heartland skrev:

Jeg liker paret, og hører på podcasten, men bloggen gidder jeg ikke lese lenger. Det er lite innhold av kvalitet, og stort sett bare reklame. Litt reklame må være innafor, de skal jo leve av det, men her er det omtrent ingenting annet. Sjekket innom nå, og av de siste 18 innleggene (gadd ikke bla lenger) så er det 14 reklameinnlegg (4 podcastreklamer og 10 vanlige reklamer), 2 spørsmål og svar, og 2 vanlige innlegg. Det vil si 2 vanlige blogginnlegg av 18 stk. Det er ufattelig lite. Og 14 reklameinnlegg av de siste 18 innleggene er også heeeelt ekstremt mye.

Huff! Det er ille det du ramser opp der.. 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, WhiteSwan skrev:

Når du er rundt andre voksne og tatoveringen er synlig. Plutselig vet alle hvordan pilotfrue ser ut nesten naken og at Ulrik vil vise det frem. Så upassende 

Ja, det hadde holdt med det pene ansiktet i massevis.. Liker ikke det kroppsfokuset, nærmest seksualisert tegning.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Dette er interessant. Så hvis man får  nok betalt kan man snikreklamere? Hvor mye tror du foreks Pilotfrue tjener på et innlegg? 

Det er jo ikke lov uansett sum betaling. Men jeg tør å anta at med summene de store drar inn så er de mer tilbøyelig for en liten snikreklame eller to. Tror mange tror de blir mer troverdige når det ikke er reklame. Men når det viser seg en uke eller to senere at det faktisk var sponsede og betalte produkter så lyser det igjennom og troverdigheten faller ned samme hullet. Jeg aner faktisk ikke. Jeg ser på inzpire.me når jeg søker opp andre influencere med ca. Samme følgerskare at de tar alt mellom 6000-15.000,- per innlegg. Det beror nok mye på hvor mye trafikk de har og hvor mye engasjement de genererer :)  samt at summen som står på inzpire.me er veiledende, den kan justeres både opp og ned for hvert enkelt samarbeid, alt ettersom hva de forskjellige innebærer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...