Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Pollen skrev:

«Apropos fantastisk! Ulrik ER en fantastisk ektemann. Jeg føler meg heldig som har vært kona hans i 4 år og føler meg enda heldigere som skal få lov til å være kona hans livet ut. Jeg elsker virkelig den fyren og det håper jeg inderlig at dere ser <3»

Noen leser her inne😂

Kan jo godt hende,men tror heller det er responsen på podden,som utelukkende er spørsmål om de egentlig har det greit sammen,siden de bare krangler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Hadde lett gjort det samme om jeg var henne. 

Har tenkt tanken mange ganger på å skaffe meg en personlig assistent/kokk/vaskehjelp selv, men det blir vel litt for drøyt å bruke 600 000 kr i året på noe sånt. Selv om jeg kanskje kunne hatt råd  om jeg prioriterte. 

Prisen på au pair er ca 4-5,500kr pr mnd i Norge. Så du kan jo starte med det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
På 19.2.2020 den 20.21, Gazpacho skrev:

Pilotutdannelse er ikke engang en bachelor? 😱 Fikk litt flyskrekk nå merker jeg..

Pust med magen....det er ikke bare to års tulleutdannelse. Etter de to årene må man også ha x antall flytimer før man kan fly/jobbe i et flyselskap. De ulike flyselskapene har ulike krav til antall flytimer, men felles for de alle er at man må ha MANGE timer før man får jobb som pilot.

Mange tar pilotutdannelse i Florida, men strever med å få nok flytimer i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trolletrine said:

Pust med magen....det er ikke bare to års tulleutdannelse. Etter de to årene må man også ha x antall flytimer før man kan fly/jobbe i et flyselskap. De ulike flyselskapene har ulike krav til antall flytimer, men felles for de alle er at man må ha MANGE timer før man får jobb som pilot.

Mange tar pilotutdannelse i Florida, men strever med å få nok flytimer i etterkant. 

Et familiemedlem er flyver for et amerikansk flyselskap, og han må også ha x antall flytimer i året i simulator, på toppen av de internasjonale strekningene han flyr. Regner med det er det samme i andre flyselskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
Akkurat nå, BuffaloDuck skrev:

Et familiemedlem er flyver for et amerikansk flyselskap, og han må også ha x antall flytimer i året i simulator, på toppen av de internasjonale strekningene han flyr. Regner med det er det samme i andre flyselskap.

Nettopp👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
12 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Prisen på au pair er ca 4-5,500kr pr mnd i Norge. Så du kan jo starte med det.

Men jeg vil ikke ha noen boende i huset mitt, personen må komme og gå når det passer meg. 

Da holder det ikke med 5000 kr i mnd. Og vil ha en mann, helst. Utdannet kokk, massør og flink til å danse. Og en som pusser de blankeste vinduene ;) Må nok ut med litt mer da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Dævendøtte said:

Men jeg vil ikke ha noen boende i huset mitt, personen må komme og gå når det passer meg. 

Da holder det ikke med 5000 kr i mnd. Og vil ha en mann, helst. Utdannet kokk, massør og flink til å danse. Og en som pusser de blankeste vinduene ;) Må nok ut med litt mer da. 

Altså, hæ? Vil du at denne hypotetiske mannlige husholdersken skal danse for deg eller med deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
9 minutter siden, lenebu skrev:

Altså, hæ? Vil du at denne hypotetiske mannlige husholdersken skal danse for deg eller med deg?

Lære meg :) 

Dessuten skrev jeg ikke husholderske, men personlig assistent. Og lønna skal være bra, derfor holder det ikke med 5000 kr mnd. Han skal heller ikke jobbe svart, men ansatt på papiret. 

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Noen som vil referere fra podkasten? Er det clickbait eller gir de seg?

De er skuffet over dårlig rating, men vil fortsette ut året uansett.

Ellers den vanlige småkjeklingen, mens de første minuttene blir viet mannens trening, og stadig mer definerte muskler, de konkluderer med at han ser bedre ut enn noen gang.

Fruen skal “bytte ut” alle tennene sine, hva nå det måtte bety.

Ulrik er som vanlig påfallende passiv aggressiv ift. anonyme som kommenterer. For å illustrere nevnes en negativ kommentar til podcasten, mens en positiv kommentar som også er anonym, blir trukket fram - og "den stemmer ganske bra", tro det eller ei!

Like kjedelig og navlebeskuende som vanlig, med andre ord. Men de er jo fornøyd med at "haterne" som de kaller det, holder Pilotfrue.no på topplisten.

Mistet siste rest av respekt for paret da de langet ut mot Linnea Myhre, men klok som hun er har hun ikke nevnt det med et ord i sin egen pod.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Noen som vil referere fra podkasten? Er det clickbait eller gir de seg?

Clickbait.

Hun skal slutte å snuse på fylla,han skal slutte å røyke i fylla.

Også skal J få seg skallfasetter,for å toppe harry-skalaen maksimalt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, J.. skrev:

Clickbait.

Hun skal slutte å snuse på fylla,han skal slutte å røyke i fylla.

Også skal J få seg skallfasetter,for å toppe harry-skalaen maksimalt.

Er det noen som IKKE fortjener å ligge på topplisten er det pilotfrue. Hun hadde alle muligheter. Jeg likte bloggen, synes den var åpen og ærlig. Men etter S ble født har jeg sluttet å lese den.  Mye (uinteressant) reklame og sjeldent oppdateringer. Forbruket er også forkastelig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pippio skrev:

Er det noen som IKKE fortjener å ligge på topplisten er det pilotfrue. Hun hadde alle muligheter. Jeg likte bloggen, synes den var åpen og ærlig. Men etter S ble født har jeg sluttet å lese den.  Mye (uinteressant) reklame og sjeldent oppdateringer. Forbruket er også forkastelig. 

Enig. Bloggen har mistet identiteten sin føler jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Finlay skrev:

 

Fruen skal “bytte ut” alle tennene sine, hva nå det måtte bety.

 

Hollywoodsmil, skallfasetter? Det skal bli litt av et syn...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Enig. Bloggen har mistet identiteten sin føler jeg.

Det er mye reklame og Julianne er ikke flink til å bake den naturlig inn i hverdagen sin. Det blir rene reklameinnlegg med klipp og lim fra bruksanvisningen til produktet. Det gjør de innleggene kjedelige og de stikker jo veldig frem som reklame, på samme måte som reklamepausene på TV. Rart at hun ikke prøver å bake dem mer inn, altså content marketing - som vel er hele poenget med å være/bruke en reklameblogger. Rart å være blogger på heltid og samtidig gjøre så åpenbare, store feil på det aller viktigste. For hun lever jo av annonsørene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff, jeg synes ikke hun presenterer innleggene på noen delikat og fristende måte heller.. Masse brunt og oransje interiør som minner om stilen på 70-tallet.. Og det billigmerket av noe kosmetikk der hun drar ut slagg og hudormer fra ansiktet.. Say no more!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, Tannbein skrev:

Det er mye reklame og Julianne er ikke flink til å bake den naturlig inn i hverdagen sin. Det blir rene reklameinnlegg med klipp og lim fra bruksanvisningen til produktet. Det gjør de innleggene kjedelige og de stikker jo veldig frem som reklame, på samme måte som reklamepausene på TV. Rart at hun ikke prøver å bake dem mer inn, altså content marketing - som vel er hele poenget med å være/bruke en reklameblogger. Rart å være blogger på heltid og samtidig gjøre så åpenbare, store feil på det aller viktigste. For hun lever jo av annonsørene sine.

Riktig og enig med deg. Om man google kake så får man mer info av kakeoppskrifter, enn det man får av bloggen hennes. Det er så si ingenting  av bloggen hennes som får nesen min til å stikke innom av nysgjerrighet.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse å tilføyelse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Castor Troy skrev:

Hollywoodsmil, skallfasetter? Det skal bli litt av et syn...

Er bare finne fram solbrillene. Er ikke bare sola som skal skinne vettu

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri klikket meg inn på den bloggen, og etter det jeg leser her, er det ikke noe jeg kommer til å gjøre heller. Orker ikke å lese blogger som er full av reklame. Folk skal skrive fordi de liker det, -ikke fordi de blir betalt for å reklamere for et produkt du ikke trenger

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider


At Ulrik ikke klarer å heve seg over kritikk kommer tydelig frem i podkasten til ekteparet. Han bruker så mye tid på å forsvare seg og påstår at kritikerne enten er misunnelige på Julianne eller at de ikke har noe mer fornuftig å bruke livene sine på. Påstandene hans blir like tynne som glassene i pilotbrillene 😎. De har selv valgt å stikke seg frem utenfor husets fire vegger. . .

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...