lenebu Skrevet 11. mars 2020 #9201 Del Skrevet 11. mars 2020 "God bedring til meg", som sitter der med bihulebetennelse og antibiotika, mens en god del av befolkningen sitter i hjemmekarantene med et potensielt dødelig virus som det ikke finnes medisin for. Jadda, god bedring til deg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 11. mars 2020 #9202 Del Skrevet 11. mars 2020 Ser den nye podcasten heter "coronahelvete", tipper den handler om at det er synd på de som ikke reiser til Bali. Ikke har hun kjære som faktisk er syke av viruset, ikke har hun barn med immunsvikt eller andre sykdommer som gjør at viruset utgir en trussel. Men tipper allikevel at hun mener det er mest synd på henne... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 11. mars 2020 #9203 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Jeg har hevet øyebrynene opp til hårfestet flere ganger når Ulrik har snakket om henne i podcasten. F eks "Mange som leser bloggen din tror jo at du er skikkelig hjernedød men så møter de deg i virkeligheten og skjønner at du er hyggelig"... DET er drøyt å si!! Og når han fortalte om at hans førsteinntrykk av henne var at hun var "skikkelig løs" og at "der var det ikke mye motstand" når han ville få henne med hjem på ONS... Det taler ikke til fordel for noen av dem når han sitter og lirer av seg sånt.. SigridElise skrev (På 11.3.2020 den 14.27): Ser den nye podcasten heter "coronahelvete", tipper den handler om at det er synd på de som ikke reiser til Bali. Ikke har hun kjære som faktisk er syke av viruset, ikke har hun barn med immunsvikt eller andre sykdommer som gjør at viruset utgir en trussel. Men tipper allikevel at hun mener det er mest synd på henne... Ekspander Nå må vi huske på at pilotfruemannen faktisk er pilot... I disse dager så er det enorm usikkerhet på arbeidsplassen hans pga corona. Masse flyturer som er kansellert og mange flere blir det jo. Kommer garantert oppsigelser. Selv om han sikkert er noenlunde trygg pga lang ansiennitet så er det nok mange tunge tanker. Og jeg skjønner at det oppleves forferdelig for dem. De har jo sikkert gjeld til oppover ørene og Julianne orker knapt å jobbe med bloggen til tross for au pair, vaskehjelp, klesvaskehjelp og full bhg plass for enebarnet sitt. Ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 11. mars 2020 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 11. mars 2020 #9204 Del Skrevet 11. mars 2020 Tannbein skrev (På 11.3.2020 den 16.51): Jeg har hevet øyebrynene opp til hårfestet flere ganger når Ulrik har snakket om henne i podcasten. F eks "Mange som leser bloggen din tror jo at du er skikkelig hjernedød men så møter de deg i virkeligheten og skjønner at du er hyggelig"... DET er drøyt å si!! Og når han fortalte om at hans førsteinntrykk av henne var at hun var "skikkelig løs" og at "der var det ikke mye motstand" når han ville få henne med hjem på ONS... Det taler ikke til fordel for noen av dem når han sitter og lirer av seg sånt.. Nå må vi huske på at pilotfruemannen faktisk er pilot... I disse dager så er det enorm usikkerhet på arbeidsplassen hans pga corona. Masse flyturer som er kansellert og mange flere blir det jo. Kommer garantert oppsigelser. Selv om han sikkert er noenlunde trygg pga lang ansiennitet så er det nok mange tunge tanker. Og jeg skjønner at det oppleves forferdelig for dem. De har jo sikkert gjeld til oppover ørene og Julianne orker knapt å jobbe med bloggen til tross for au pair, vaskehjelp, klesvaskehjelp og full bhg plass for enebarnet sitt. Ekspander 👏🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. mars 2020 #9205 Del Skrevet 11. mars 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 11. mars 2020 #9206 Del Skrevet 11. mars 2020 Reklamen på instastory nå. 😂 De malplasserte rosene. 😂😂😂🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 11. mars 2020 #9207 Del Skrevet 11. mars 2020 Hvis piloten blir permittert...🙈 Dør🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. mars 2020 #9208 Del Skrevet 12. mars 2020 Når bloggere nå blir sponset av LEGER,gir jeg meg pokker ende over.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. mars 2020 #9209 Del Skrevet 12. mars 2020 Pilotparet i harnisk i podcasten over at noen har brukt et bilde av barnet deres, og det er ikke første gang. Bilder de selv legger ut på Instagram. Dette tar de tak i, og de gir seg aldri! Det er deres egen sønn det gjelder! De har dessuten advokat, og vinner alltid disse sakene. De kjemper tydeligvis som løver for å beskytte sitt avkom! Tips: hold ungen unna sosiale medier, så slipper dere dette. Bilder av barn kan misbrukes på så mange måter, og dere legger selv til rette. Sparer penger på advokat gjør dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 12. mars 2020 #9210 Del Skrevet 12. mars 2020 Finlay skrev (På 12.3.2020 den 11.39): Pilotparet i harnisk i podcasten over at noen har brukt et bilde av barnet deres, og det er ikke første gang. Bilder de selv legger ut på Instagram. Dette tar de tak i, og de gir seg aldri! Det er deres egen sønn det gjelder! De har dessuten advokat, og vinner alltid disse sakene. De kjemper tydeligvis som løver for å beskytte sitt avkom! Tips: hold ungen unna sosiale medier, så slipper dere dette. Bilder av barn kan misbrukes på så mange måter, og dere legger selv til rette. Sparer penger på advokat gjør dere også. Ekspander Tenk så glade de skal være over at dette misbruket er på en slik plattform at de kan oppdage det! Tenk på alle bilder som misbrukes på den svarte siden av internett. Det er det de bør bli svett av! Ikke bilder som ligger åpent å finne. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 12. mars 2020 #9211 Del Skrevet 12. mars 2020 Reklamere for mybeauty akkurat i kveld???! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 12. mars 2020 #9212 Del Skrevet 12. mars 2020 Mayaal skrev (På 10.3.2020 den 19.58): Hvor smart er man når man ikke har avbestillingsforsikring på en reise som koster 70.000 kr??!? Siste blogginnlegget hennes skriver hun at de avbestiller turen i frykt for å bli smittet av corona og billettene hun har bestilt, kan ikke refunderes. Ekspander Hmm, jeg trodde businessbilletter var 100% fleksible..? Det er iallefall alle jeg har sett på. Er de ikke det spanderer man på seg de ekstra hundrelappene det koster med en avbestillingsforsikring. Er det mulig 🤦♀️ Men hvorfor må hun skrive prisen på billettene? De fleste vet at business koster flesk, holder ikke det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 12. mars 2020 #9213 Del Skrevet 12. mars 2020 Influensere og andre med god økonomi bruker massevis av penger på å reise. Det er fortsatt kun pilotfrue som føler et behov for å fortelle hvor mye billettene kostet... Viser igjen hvor viktig det er for henne å vise at hun har penger.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidamarie Skrevet 13. mars 2020 #9214 Del Skrevet 13. mars 2020 J.. skrev (På 12.3.2020 den 6.13): Når bloggere nå blir sponset av LEGER,gir jeg meg pokker ende over.. Ekspander Aldri om jeg hadde gått til den legen, eller klinikken, som trenger/bruker bloggere for å få pasienter... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. mars 2020 #9215 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) Vidamarie skrev (På 13.3.2020 den 19.47): Aldri om jeg hadde gått til den legen, eller klinikken, som trenger/bruker bloggere for å få pasienter... Ekspander Hva? Vil du ikke ha en lege som både tar vare på huden og helsen din? Høhø. Og der du også får lov til å betale fullpris😀 Endret 13. mars 2020 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. mars 2020 #9216 Del Skrevet 16. mars 2020 Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollis Skrevet 17. mars 2020 #9217 Del Skrevet 17. mars 2020 Selvfølgelig må flyfrua se sitt snitt til å tjene på denne Corona-krisen også, ref. til dagens innlegg der hun tilbyr 25 % rabatt på en hjemmetjeneste i "denne vanskelige tiden", som hun så fint kalte det. Er jo umulig for henne å skrive noe som helst på den skrantende bloggen uten å bake inn ett eller annet tilbud for noe ræl som hun skal prøve å prakke på leserne sine. Så det at hun hevder at hun bryr seg genuint er langt fra sannheten. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuti Skrevet 17. mars 2020 #9218 Del Skrevet 17. mars 2020 Er det så vanskelig å sette klær i vaskemasking istedenfor i disse posene. Forstår vaskehjelp fordi jeg hater å vaske leiligheten selv, men å vaskw klær tar jo ikke lang tid. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 17. mars 2020 #9219 Del Skrevet 17. mars 2020 Bollis skrev (På 17.3.2020 den 20.38): Selvfølgelig må flyfrua se sitt snitt til å tjene på denne Corona-krisen også, ref. til dagens innlegg der hun tilbyr 25 % rabatt på en hjemmetjeneste i "denne vanskelige tiden", som hun så fint kalte det. Er jo umulig for henne å skrive noe som helst på den skrantende bloggen uten å bake inn ett eller annet tilbud for noe ræl som hun skal prøve å prakke på leserne sine. Så det at hun hevder at hun bryr seg genuint er langt fra sannheten. Ekspander Uten at jeg vet om det gjelder pilotfruemannen, men Norwegian har jo permittert flesteparten av de ansatte nå. Så dersom hun er den eneste inntekten i familien prøver hun vel å tjene penger der hun kan. Troverdig er det ikke da, alt hun reklamerer for og liksom skal like. Det er mye lån som skal betjenes. Pluss et enormt forbruk! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 18. mars 2020 #9220 Del Skrevet 18. mars 2020 Ostepooopp skrev (På 17.3.2020 den 22.06): Uten at jeg vet om det gjelder pilotfruemannen, men Norwegian har jo permittert flesteparten av de ansatte nå. Så dersom hun er den eneste inntekten i familien prøver hun vel å tjene penger der hun kan. Troverdig er det ikke da, alt hun reklamerer for og liksom skal like. Det er mye lån som skal betjenes. Pluss et enormt forbruk! Ekspander Men permitterte får jo full lønn de første 20 dagene? Regner med det gjelder han også. Synes egentlig det er veldig rart at bedrifter velger å reklamere på en blogg av så dårlig kvalitet. Nå er ikke jeg superfan av fotballfrue heller pga eksponering av barn, men reklameinnleggene hennes er veldig smakfulle og gjennomtenkte, og hun tar fine og inspirerende bilder. Disse reklameinnleggene til pilotfrue er egentlig utrolig dårlige, og for meg føles det som spam, spesielt de på Instagram når hun reklamerer for Ellos. Bare masse bilder av det som virker som helt tilfeldige ting hun har plukket ut. Sveip opp for denne kule puta, sveip opp for dette fine gulvteppet, sveip opp for ditt og datt. Spam i mine øyne, og elendig kvalitetsmessig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå