Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

11 timer siden, orios skrev:

Og jeg må helt ærlig si at jeg ikke med min beste vilje forstår at folk skriver dagbok på nett. Men jeg er vel gammal og satt 🤪🤪

Er selvfølgelig helt enig med deg i det, og her ser man hva som skjer når dagboken ikke metter trofaste følgere. Siden hun ikke har vært så aktiv på bloggen i det siste har faste lesere gjort det til en sannhet at hun må ha fødselsdepresjon. Hele greia viser jo hvor psykt dette blogg greiene er. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, galmamma skrev:

hun sliter fordi moren skal skille seg fra den rike stefaren.. daah

Vet du det eller tror du det?

I så fall blir det vel andre boller fremover, for ingen av de to har inntekt til å drifte det livet de lever uten økonomisk assistanse.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, vintage skrev:

I så fall blir det vel andre boller fremover, for ingen av de to har inntekt til å drifte det livet de lever uten økonomisk assistanse.

Ikke meg du spør, men mener å huske hun skrev på bloggen mens de bodde på Vinderen, at hun kunne tenke seg bolig i Asker for moren skulle flytte dit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
2 timer siden, Tipitapa skrev:

Jeg skal ikke spekulere i hva som foregår i kulissene hos pilotparet nå, men føler jeg må påpeke at frua ikke virker å ha forstått mekanismene i hva en fødselsdepresjon faktisk dreier seg om. I sitt nyeste innlegg skriver hun at hun selvsagt ikke har dette, ettersom hun og Ulrik prøvde så lenge på å få barn og at barnet var veldig sterkt ønsket. 

Det er dessverre noe som er «skummelt» å skrive som en av Norges største bloggere. Fødselsdepresjon kan ramme hvem som helst - helt uavhengig av hvor ønsket barnet var eller hvor lenge man prøvde på å få det. Jeg kjenner et par som prøvde i fire år på å få barn, og denne damen fikk fødselsdepresjon. Så jeg hadde håpet at J som har den store følgerskaren kunne tatt seg tid til å lese om hva fødselsdepresjon faktisk er, og at den kan ramme helt vilkårlig, i stedet for å feilinformere på denne måten. 

Tenker at det er for mye å forvente fra en så umoden person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2019 den 15.50, ti10 skrev:

Hva skjedde egentlig med au pairen? Skulle ikke hun komme i oktober?

Var vel bare noe de fant på for å provosere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt skremmende at bloggere kan presentere tull og tøys som sannhet uten at det får konsekvenser? Jeg ser stadig at de forskjellige bloggerne påstår ting som er usant, uten at de blir motsagt. Jeg håper virkelig at leserne er så kloke at de ler litt av hva bloggerne påstår og ikke tror på dem.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Pust skrev:

Er det ikke litt skremmende at bloggere kan presentere tull og tøys som sannhet uten at det får konsekvenser? Jeg ser stadig at de forskjellige bloggerne påstår ting som er usant, uten at de blir motsagt. Jeg håper virkelig at leserne er så kloke at de ler litt av hva bloggerne påstår og ikke tror på dem.

Det håper jeg også! Jeg synes det er trist at det faktisk går an å leve av å selge ting som ikke virker og levere liksom-historier fra hverdagen sin.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun virkelig at fødselsdepresjoner rammer bare de som ikke har prøvd å få barn så lenge? Tror hun at de som får fødselsdepresjon ikke ønsket barnet sitt like sterkt som det hun og Ulrik gjorde?😂  Tror hun at de som har prøvd lengre har et høyere ønske om barnet som blir bært frem? Selv prøvde vi lenge å få barn! Men jeg tror da ikke at de som har prøvd kortere har et mindre ønske enn oss på å få et barn! Når barnet kommer er det da like ønsket selv om man prøver 3 mnd eller 2 år! 

Var også forresten plutselig så mye oppdatering på bloggen, snapp og instagram nå plutselig da. Så kom jeg på at det er jo black weekend og da kjører vel Julianne på med mest mulig spons!🤣 Makan!  

Endret av Jeey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jeey skrev:

Tror hun virkelig at fødselsdepresjoner rammer bare de som ikke har prøvd å få barn så lenge? Tror hun at de som får fødselsdepresjon ikke ønsket barnet sitt like sterkt som det hun og Ulrik gjorde?😂  Tror hun at de som har prøvd lengre har et høyere ønske om barnet som blir bært frem? Selv prøvde vi lenge å få barn! Men jeg tror da ikke at de som har prøvd kortere har et mindre ønske enn oss på å få et barn! Når barnet kommer er det da like ønsket selv om man prøver 3 mnd eller 2 år! 

Var også forresten plutselig så mye oppdatering på bloggen, snapp og instagram nå plutselig da. Så kom jeg på at det er jo black weekend og da kjører vel Julianne på med mest mulig spons!🤣 Makan!  

Jeg føler at hun utnytter leserne/følgerne sine for alt de er verdt og gir samtidig blanke F i dem. Hun skal tjene penger på oss, men gi noe tilbake i form av kvalitetsblogging, nei det gidder hun ikke.

Endret av Sweet_me
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sweet_me skrev:

Jeg føler at hun utnytter leserne/følgerne sine for alt de er verdt og gir samtidig blanke F i dem. Hun skal tjene penger på oss, men gi noe tilbake i form av kvalitetsblogging, nei det gidder hun ikke.

Gjør som meg, slutt å lese bloggen. Jeg er sikker på at bloggeren som ligger på 98. plass skriver mer interessante ting 😏

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, vintage skrev:

Vet ingenting, men hun har plutselig ingen tilhørighet til leiligheten på hemsedal/geilo lenger...  og så det med asker

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, galmamma skrev:

noen som har hørt om au pairen?

For hundrede gang - J skumleste papirene,glemte å signere,sendte inn.

Så med andre ord,måtte de starte hele søknadsprossesen på nytt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gazpacho

Jeg tror Julianne er deppa fordi au pairen ble utsatt. Hun snakket jo om hvor mye hun gledet seg til å få enda mer hjelp. Men spørs om det vil gi noe utslag i mer blogging. 40 timer lange barnehageuker for ett-åringen gjorde hvert fall ikke noe utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gazpacho skrev:

Jeg tror Julianne er deppa fordi au pairen ble utsatt. Hun snakket jo om hvor mye hun gledet seg til å få enda mer hjelp. Men spørs om det vil gi noe utslag i mer blogging. 40 timer lange barnehageuker for ett-åringen gjorde hvert fall ikke noe utslag.

Hjelp til hva? Synes alt er satt bort fra før🙈

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Pæddan skrev:

De timene X faktisk er hjemme fra bhg,antar jeg.

Er jo der fra 08-16 ifølge J selv..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
27 minutter siden, Pæddan skrev:

Hun skrev at en au pair vil gjøre henne mer fleksibel i jobben sin. Så hun har vel tenkt til å overlate levering, henting og kveldsstell til au pairen da, for å være mer tilgjengelig på mail eller noe? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...