Gjest Gazpacho Skrevet 20. oktober 2019 #8561 Del Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg er enig, at piloten har en normal jobb trekker absolutt opp. Han virker også mer sympatisk enn LKE, men det skal ikke mye til. Utsikten til pilotfrue er definitivt mer attraktivt enn hus i en offentlig park. Og jeg mener jo ikke at det er om å gjøre å ha det dyreste og flotteste huset. Men at kritikk som regel ikke handler om misunnelse, men at det handler om å irritere seg over folk som fremstår som f eks usympatiske, arrogante osv. Men at det uansett er irriterende at Julianne håver inn 100 000 i måneden på å se på Netflix og å poste dårlige reklameinnlegg et par ganger i uka? Oh yes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 20. oktober 2019 #8562 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om verken huset, båten eller alle pengene hennes. Skulle gjerne hatt samme økonomi, vaskehjelp skulle jeg gjerne hatt sånn at jeg kunne fått enda mer kvalitetstid med 2-åringen min:) Men au pair for når barnet allerede går i barnehage? Det vil si at enten au pair skal ta barnet på ettermiddagen eller at au pair skal ta barnet i helgene. Man får vel ikke au pair for å lufte hunder og lage mat? Men det er irriterende og ikke fortjent at hun skal tjene så mye i måneden på å blogge et par ganger i uken når det passer henne og nesten utelukket reklame. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 20. oktober 2019 #8563 Del Skrevet 20. oktober 2019 Er på ferie i Tyrkia nå og så en mor med to barn, og en aupair.. mor kikka opp fra solsteiken og mobilen kun for å amme en gang, ellers var det aupairen som gjorde alt med ungene.. inkludert gi babyen flaske... om så den minste på kanskje to måneder gråt kikka hun ikke bort engang.. tre dager har jeg sett det samme.. trist.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. oktober 2019 #8564 Del Skrevet 20. oktober 2019 7 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Han virker også mer sympatisk enn LKE, men det skal ikke mye til Spot on 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. oktober 2019 #8565 Del Skrevet 21. oktober 2019 9 timer siden, Kosetosta skrev: Er på ferie i Tyrkia nå og så en mor med to barn, og en aupair.. mor kikka opp fra solsteiken og mobilen kun for å amme en gang, ellers var det aupairen som gjorde alt med ungene.. inkludert gi babyen flaske... om så den minste på kanskje to måneder gråt kikka hun ikke bort engang.. tre dager har jeg sett det samme.. trist.. Hvordan vet du denne dama var aupairen hennes? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 21. oktober 2019 #8566 Del Skrevet 21. oktober 2019 2 timer siden, smalls skrev: Hvordan vet du denne dama var aupairen hennes? 🤔 Overhørte hva de pratet om, pluss aupairen var fillipinsk og det var ikke mor og barn. Var ikke vanskelig å skjønne. Har selv jobbet som aupair i Usa ett år, men passet kun barna når foreldrene var på jobb. Og de gikk derfor ikke i barnehage, men jeg tok de med på type åpen barnehage. Så sier ikke det er noe galt i å ha aupair men noen «bruker» de på en rar måte.. i mine øyner.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille pille Skrevet 21. oktober 2019 #8567 Del Skrevet 21. oktober 2019 På 20.10.2019 den 10.11, Takida skrev: Fra et helt personlig ståsted har jeg null forståelse for hva hun skal med all denne hjelpen i hjemmet og nå også au pair. Men noe sier meg at hun nok er veldig sliten og da tenker jeg at det er bedre for sønnen at han er i barnehagen og har en stabil au pair. Noe sier meg at hverdagen slo J veldig i trynet. Problemet med Julianne er kanskje at hun ikke har hatt en vanlig 100% fast jobb over en lenger periode (eller har hun det?). Det er noe helt annet å ha en fulltidsjobb hvor man drar på jobb og tilbringer 8 timer - kontra å jobbe 3-4 timer hjemmefra i løpet av en dag. Man lærer å bli effektiv i hverdagen av å ha en jobb å gå til. Det er lett å bli bedagelig av å gå hjemme, og det er kanskje det som er greia her. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 21. oktober 2019 #8568 Del Skrevet 21. oktober 2019 Nå er det flere dager siden siste innlegg på bloggen og ikke så mye aktivitet på Instagram heller. Det kan være hun driver med noe annet i kullissene relatert til jobb, men dette er dårlige greier. Mye reklame, og ved at de begge jobber direkte med samarbeidspartnere til bloggen gjør at de beholde inntektene selv. Dette har hun selv informert om. Men,dette går jo over tiden hun bruker til å skrive gode innlegg på bloggen. Hun liker bok pengene og mulighetene det gir å være en såkalt influencer, men hun er jo milevis unna den kvaliteten til f.eks CBE viser til og hva hun produserer. Dette er dårlige greier fra Pilotfrue og holder hun seg på et slikt dårlig nivå så tror jeg folk blir lei, ..jeg har ihverfall blitt det. Når det er mer reklame enn innlegg, så har det gått for langt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipitapa Skrevet 21. oktober 2019 #8569 Del Skrevet 21. oktober 2019 9 minutter siden, Levina skrev: Nå er det flere dager siden siste innlegg på bloggen og ikke så mye aktivitet på Instagram heller. Det kan være hun driver med noe annet i kullissene relatert til jobb, men dette er dårlige greier. Mye reklame, og ved at de begge jobber direkte med samarbeidspartnere til bloggen gjør at de beholde inntektene selv. Dette har hun selv informert om. Men,dette går jo over tiden hun bruker til å skrive gode innlegg på bloggen. Hun liker bok pengene og mulighetene det gir å være en såkalt influencer, men hun er jo milevis unna den kvaliteten til f.eks CBE viser til og hva hun produserer. Dette er dårlige greier fra Pilotfrue og holder hun seg på et slikt dårlig nivå så tror jeg folk blir lei, ..jeg har ihverfall blitt det. Når det er mer reklame enn innlegg, så har det gått for langt. Jeg er også en av dem som har gått lei. Makan til navlebeskuende og kjedelig blogg(er) har jeg nok neppe vært borti før. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. oktober 2019 #8570 Del Skrevet 21. oktober 2019 1 time siden, Levina skrev: Nå er det flere dager siden siste innlegg på bloggen og ikke så mye aktivitet på Instagram heller. Det kan være hun driver med noe annet i kullissene relatert til jobb, men dette er dårlige greier. Mye reklame, og ved at de begge jobber direkte med samarbeidspartnere til bloggen gjør at de beholde inntektene selv. Dette har hun selv informert om. Men,dette går jo over tiden hun bruker til å skrive gode innlegg på bloggen. Hun liker bok pengene og mulighetene det gir å være en såkalt influencer, men hun er jo milevis unna den kvaliteten til f.eks CBE viser til og hva hun produserer. Dette er dårlige greier fra Pilotfrue og holder hun seg på et slikt dårlig nivå så tror jeg folk blir lei, ..jeg har ihverfall blitt det. Når det er mer reklame enn innlegg, så har det gått for langt. Begge har dårlig kvalitet, på forskjellige måter. CBE redigerer og pynter på, Pilotfrue har kjedelige reklamebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 21. oktober 2019 #8571 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) 11 timer siden, Levina skrev: Nå er det flere dager siden siste innlegg på bloggen og ikke så mye aktivitet på Instagram heller. Det kan være hun driver med noe annet i kullissene relatert til jobb, men dette er dårlige greier. Mye reklame, og ved at de begge jobber direkte med samarbeidspartnere til bloggen gjør at de beholde inntektene selv. Dette har hun selv informert om. Men,dette går jo over tiden hun bruker til å skrive gode innlegg på bloggen. Hun liker bok pengene og mulighetene det gir å være en såkalt influencer, men hun er jo milevis unna den kvaliteten til f.eks CBE viser til og hva hun produserer. Dette er dårlige greier fra Pilotfrue og holder hun seg på et slikt dårlig nivå så tror jeg folk blir lei, ..jeg har ihverfall blitt det. Når det er mer reklame enn innlegg, så har det gått for langt. Nå er jo både Caroline og ektemannen hennes fulltidsansatte i firmaet sitt da, mens Ulrik jobber som flykaptein og er borte fra familien og ute på jobb 60 % av året. Så det kan ikke sammenlignes med de to som bare er hjemme og som i tillegg setter bort mesteparten av jobben til management og UI, til tross for at inntektene deres stuper Og jeg liker bildene til Julianne MYE bedre, da hun ikke retusjerer dem halvt ihjel eller poserer med innsugd mage og falskt gapesmil Men at Julianne leverer sparsomt og kjedelig innhold for tida, ja det er det liten tvil om... Endret 22. oktober 2019 av Gazpacho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoco90 Skrevet 22. oktober 2019 #8572 Del Skrevet 22. oktober 2019 Tror noen nevnte det tidligere. Men se på feks speiltvillingene, hun har 3 barn, hvor ett av barna er hjemme, mann som jobber mye, de bygger hus, hun syr klær til barna, skrevet bok, har 2 hunder, flere kaniner, en katt?, og hun klarer likevel å oppdatere bloggen like mye, om ikke oftere enn pilotfrue som har et barn i barnehage med vaskehjelp og snart barnepike. Speiltvillingene er jo "superkvinne", så litt dumt å sammenligne muligens, men uansett 😅🤪 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. oktober 2019 #8573 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Har au pairen ankommet residensen? Endret 22. oktober 2019 av Moongirl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffaloDuck Skrevet 22. oktober 2019 #8574 Del Skrevet 22. oktober 2019 9 hours ago, Shoco90 said: Tror noen nevnte det tidligere. Men se på feks speiltvillingene, hun har 3 barn, hvor ett av barna er hjemme, mann som jobber mye, de bygger hus, hun syr klær til barna, skrevet bok, har 2 hunder, flere kaniner, en katt?, og hun klarer likevel å oppdatere bloggen like mye, om ikke oftere enn pilotfrue som har et barn i barnehage med vaskehjelp og snart barnepike. Speiltvillingene er jo "superkvinne", så litt dumt å sammenligne muligens, men uansett 😅🤪 Det jeg synes er imponerende med Speiltvillingene er at selv reklame-innleggene er utrolig godt skrevet. Ikke noe kjapt visvas om MayBeauty rablet ned feks. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 22. oktober 2019 #8575 Del Skrevet 22. oktober 2019 15 minutter siden, BuffaloDuck skrev: Det jeg synes er imponerende med Speiltvillingene er at selv reklame-innleggene er utrolig godt skrevet. Ikke noe kjapt visvas om MayBeauty rablet ned feks. Så absolutt. Hun er dyktig, kreativ og ikke minst seriøs når hun skriver. Tar av meg hatten for henne hvordan hun klarer å sjonglere alt på en balansert måte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. oktober 2019 #8576 Del Skrevet 23. oktober 2019 5 timer siden, Pæddan skrev: Så absolutt. Hun er dyktig, kreativ og ikke minst seriøs når hun skriver. Tar av meg hatten for henne hvordan hun klarer å sjonglere alt på en balansert måte. Helt enig med dette, men kunne ha droppet å ha vist barna sine. De er jo også blitt brukt som levende reklameplakater (pop og sponset ferie er det siste jeg kommer på, men finnes nok flere produkter også) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. oktober 2019 #8577 Del Skrevet 23. oktober 2019 5 timer siden, Pasha skrev: Helt enig med dette, men kunne ha droppet å ha vist barna sine. De er jo også blitt brukt som levende reklameplakater (pop og sponset ferie er det siste jeg kommer på, men finnes nok flere produkter også) Veldig enig med deg. Det er så utrolig mange barn rundt om for tiden som er ansatt i en jobb de absolutt ikke har søkt på. Det kan bli spennende å se hvor dette fører når disse har blitt gamle nok til å forstå omfanget av eksponeringen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 23. oktober 2019 #8578 Del Skrevet 23. oktober 2019 Haha. Fór en liste hun kommer med! Men hun har nok godt av noen timer med egenpleie hver eneste dag, siden hun har en fryktelig slitsom jobb i tillegg til å vaske hus og ta seg av barn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 23. oktober 2019 #8579 Del Skrevet 23. oktober 2019 Det meste av dette er noe hun unner seg hvis hun har tid, iallfall sto det, det av mye av de tingene i forrige blogg innlegg. Så mye som dette som hun unner seg så vil jeg nå tro at det knapt blir noe tid til å jobbe med bloggen da. Er vel en eller annen møte her og der, også bruker hun kanskje 30 minutter på å legge ut et blogginnlegg 1-2 ganger i uka, max 3. så svarer hun på noe mailer pr dag. Ellers tipper jeg at tiden hjemme når Severin er i barnehagen går på egenpleie hos frisør, negler og føtter, serie titting og å sove. hva skal denne au-pairen gjøre? Bringe Severin i barnehagen å hente? Eventuelt være med han på ettermiddagen? Hun gjør jo ikke noe annet enn seg selv til slutt! Meg meg meg meg! Må ikke komme å si at hun setter Severin Foran seg selv altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 24. oktober 2019 #8580 Del Skrevet 24. oktober 2019 Nok en hard dag på jobb i dag. Frisørtime. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå