Gjest Jeey Skrevet 7. juli 2019 #7601 Skrevet 7. juli 2019 Synes iallefall det er rett og rimelig at piloten hadde blitt med hjem sammen med fruen når hun måtte dra! Skikkelig lite familiefar å lite god samarbeidspartner i et forhold å bli igjen for å feste å ha det morro mens hun måtte dra hjem til DERES syke barn. Mannen min hadde ikke kost seg i det hele tatt om han hadde blitt igjen, han hadde blitt med å en selvfølge for hans del. Nå var det uansett rart av dem begge å dra fra sønnen sin i en sånn tilstand ifra før også.
Gjest Annypanny Skrevet 8. juli 2019 #7602 Skrevet 8. juli 2019 43 minutter siden, J.. skrev: Foreldrene (altså,begge to) burde reise hjem,ikke bare henne. Ja, helt klart.
FruJohansen Skrevet 8. juli 2019 #7603 Skrevet 8. juli 2019 Jeg leste nylig at pilotparet syns det var sårt å bli kritisert for foreldrerollen. Men det var jo ikke noe de kunne gjøre med det, så.... Det er jo for pokker "noe å gjøre med det". De kan slutte å gi folk grunnlag for å mene noe om hvordan de er som foreldre! Det helt fint an å ha en personlig blogg som ikke er utleverende! 42
Gjest nicecar Skrevet 8. juli 2019 #7604 Skrevet 8. juli 2019 (endret) 2 timer siden, J.. skrev: Foreldrene (altså,begge to) burde reise hjem,ikke bare henne. Ja, begge burde vært hjemme. Det at han ubrydd fortsatt er i Kristiansand og fester sier vel mye om hvor mye han bryr seg. For meg så virker hele den lille familien på vei til å bli dysfunksjonell. Endret 8. juli 2019 av nicecar
Gjest Nuna Skrevet 8. juli 2019 #7605 Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, Annypanny skrev: Synes det er spesielt å dra fra et så lite barn som er såpass sykt. Greit at bestemoren passet han, men barnet trenger moren sin mest av alt i en slik situasjon, og at de ikke greide å roe han ned så mor måtte fly hjem, beviser jo bare det. Jeg hadde i alle fall aldri reist om barnet mitt var så sykt. Eventuelt sin far. Bare sånn at vi ikke blir helt piloten i hodet vårt her.
Oline12 Skrevet 8. juli 2019 #7606 Skrevet 8. juli 2019 @Sandin og @Pollen, nei selvfølgelig trenger ikke begge å være hjemme, og alle kan gjøre en feilvurdering. Problemet ligger i at dette blir annonsert på sosiale medier. Dette er privat! Ingen trenger å vite hvorfor det ikke ble fest på hu mor. 8
Jordbærogfløte Skrevet 8. juli 2019 #7607 Skrevet 8. juli 2019 Privat eller ikke.. Hun valgte selv å skrive noen ord om prioriteringen i et blogginnlegg. Hun utleverer det derfor helt av fri vilje... 8
panzerpølsa Skrevet 8. juli 2019 #7608 Skrevet 8. juli 2019 Dere skjønner at hun har skrevet om sønnens sykdom, reisen og avbrutt festival kun for å få litt blest rundt en døende blogg? Hun har ikke greid å levere noe særlig på lange tider, annet enn reklame og noen få under middels innlegg om ingenting. Så dette ble perfekt bloggmat, og for til sladder, som igjen gir flere klikk på bloggen. 8
Paradisio Skrevet 8. juli 2019 #7609 Skrevet 8. juli 2019 5 minutter siden, panzerpølsa skrev: Dere skjønner at hun har skrevet om sønnens sykdom, reisen og avbrutt festival kun for å få litt blest rundt en døende blogg? Hun har ikke greid å levere noe særlig på lange tider, annet enn reklame og noen få under middels innlegg om ingenting. Så dette ble perfekt bloggmat, og for til sladder, som igjen gir flere klikk på bloggen. Hvis dette er tilfellet så burde dama skamme seg for å bruke sønnens sykdom for å få blest rundt reklamebloggen sin. 8
Pæddan Skrevet 8. juli 2019 #7610 Skrevet 8. juli 2019 Hjulet snurrer selv om hamsteren er død. Say no more..... 9
Gjest Lagerbestilling Skrevet 8. juli 2019 #7611 Skrevet 8. juli 2019 (endret) 1 time siden, panzerpølsa skrev: Dere skjønner at hun har skrevet om sønnens sykdom, reisen og avbrutt festival kun for å få litt blest rundt en døende blogg? Hun har ikke greid å levere noe særlig på lange tider, annet enn reklame og noen få under middels innlegg om ingenting. Så dette ble perfekt bloggmat, og for til sladder, som igjen gir flere klikk på bloggen. Julianne har holdt seg på topp 10 utrolig lenge til å blogge så lite og så motivasjonsløst. Noen halvhjertede bilder tatt med mobilkameraet, reklameinnlegg som er klippet rett ut av annonseteksten osv. Vanene til blogglesere er tydeligvis vanskelige å vende. Julianne er i ferd med å sløse bort tidenes mulighet, på samme måte som Anna Rasmussen gjorde det. De er rett og slett for makelige og late til å gi jernet og å få noe ordentlig ut av den unike sjansen sin. De har for stor tro på at merkevaren deres skal holde seg på topp selv om de ikke gidder å jobbe for det. Anna levde på gammel fame i et års tid før det gikk rett vest. Vi får se hvor lenge det holder for Julianne. Endret 8. juli 2019 av Lagerbestilling
WhiteSwan Skrevet 8. juli 2019 #7612 Skrevet 8. juli 2019 Hun fikk 50 000 på ett innlegg som tok 3-4 timer å skrive. Det er vanvidd! Håper virkelig hun gir en god del til en veldedig organisasjon. 5
Jordbærogfløte Skrevet 9. juli 2019 #7613 Skrevet 9. juli 2019 (endret) Ja, pinlig at det går an å tjene så mye på å lage et blogginnlegg med tekst og bilder som skal godkjennes av den enkelte annonsøren. Bildene er ofte enkle og er zoomet inn på kropp eller gjenstander. Ordlyden i tekstene er ofte det samme som går igjen hos andre bloggere med samme annonsøroppdrag. Det blir som å sammenlikne et blogginnlegg med en gigantplakat på et sentralt sted i byen eller en reklamesnutt på TV. Enkelt og upersonlig, men som genererer store pengesummer. Pilotparet har jo et forbruk som er svært høyt og har nok et stort huslån å betale ned på, så det at hun gir til veldedighet er nok å håpe for mye vil jeg tro. Slik som hun fremstiller seg er det nok fasaden, båten, reiser og huset som kommer øverst på lista. Endret 1. august 2019 av Jordbærogfløte 11
Nicco Skrevet 9. juli 2019 #7614 Skrevet 9. juli 2019 14 timer siden, WhiteSwan skrev: Hun fikk 50 000 på ett innlegg som tok 3-4 timer å skrive. Det er vanvidd! Håper virkelig hun gir en god del til en veldedig organisasjon. Hæ... hvor mye gir du av din lønn? Er vel dette hun lever av. 6
Gjest Tamsi Skrevet 9. juli 2019 #7615 Skrevet 9. juli 2019 14 timer siden, WhiteSwan skrev: Hun fikk 50 000 på ett innlegg som tok 3-4 timer å skrive. Det er vanvidd! Håper virkelig hun gir en god del til en veldedig organisasjon. Har ikke akkurat inntrykk av at hun er typen til det
WhiteSwan Skrevet 9. juli 2019 #7616 Skrevet 9. juli 2019 4 timer siden, Nicco skrev: Hæ... hvor mye gir du av din lønn? Er vel dette hun lever av. Jeg gir! Det skulle bare mangle og gi penger til de som ikke har like mye som oss og det er ikke riktig at hun skal tjene så mye penger for så lite jobb. 6
BuffaloDuck Skrevet 9. juli 2019 #7617 Skrevet 9. juli 2019 5 hours ago, Nicco said: Hæ... hvor mye gir du av din lønn? Er vel dette hun lever av. Enig. Det er ingen av oss som har noe med hva hun gir / ikke gir til veldedige organisasjoner. Hvis det er så viktig, kan en jo heller spørre annonsøren hvorfor de ikke gav de 50.000 til veldedighet isteden 😂 4
smalls Skrevet 9. juli 2019 #7618 Skrevet 9. juli 2019 Synes det er utrolig hun enda er høyt oppe på topplisten. Det er en stor reklameblogg, så skjønner ikke hvordan hun kan ha faste lesere? Bloggen er kjedelig, men hver sin smak Savner slik det var før. At blogging var som en dagbok på nett og faktisk var spennende å lese toppbloggere. Det har endret seg mye de siste 10 årene. Kanskje bare jeg som har blitt eldre, men ingen bloggere jeg følger fast. Orker ikke å lese blogger som er fulle av reklame 🙄 10
BuffaloDuck Skrevet 9. juli 2019 #7619 Skrevet 9. juli 2019 3 hours ago, smalls said: Synes det er utrolig hun enda er høyt oppe på topplisten. Det er en stor reklameblogg, så skjønner ikke hvordan hun kan ha faste lesere? Bloggen er kjedelig, men hver sin smak Savner slik det var før. At blogging var som en dagbok på nett og faktisk var spennende å lese toppbloggere. Det har endret seg mye de siste 10 årene. Kanskje bare jeg som har blitt eldre, men ingen bloggere jeg følger fast. Orker ikke å lese blogger som er fulle av reklame 🙄 Enig. Den eneste bloggeren jeg elsker som jeg har fulgt i over 10 år er josefineaamodt.com 2
Paradisio Skrevet 9. juli 2019 #7620 Skrevet 9. juli 2019 5 timer siden, smalls skrev: Synes det er utrolig hun enda er høyt oppe på topplisten. Det er en stor reklameblogg, så skjønner ikke hvordan hun kan ha faste lesere? Bloggen er kjedelig, men hver sin smak Savner slik det var før. At blogging var som en dagbok på nett og faktisk var spennende å lese toppbloggere. Det har endret seg mye de siste 10 årene. Kanskje bare jeg som har blitt eldre, men ingen bloggere jeg følger fast. Orker ikke å lese blogger som er fulle av reklame 🙄 Helt enig. Det fleste toppbloggerne består av så og si ren reklame, og hvis de i det hele tatt skal skrive "personlige" innlegg så legger de alltid til annonselenker kun for å fråtse til seg mer penger. Jeg savner slik bloggingen var før og er derfor jeg ikke gidder å følge toppbloggerne noe særlig lenger. Leser for det meste de små ukjente bloggene - de er det mer kvalitet i. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå