Pollen Skrevet 1. juni 2019 #7542 Skrevet 1. juni 2019 4 timer siden, Purple Basil skrev: Det er ikke kun henne. Jeg har slitt med tørre føtter i mange år, og av og til er det så ille at får jeg ikke smurt dem så får jeg heller ikke sove. Nå skal det sies at jeg aldri kommer til å kjøpe noe den damen selger, men tørre føtter er ikke bare en myte altså. Men står du opp igjen om natten for å smøre føttene? 10
Gjest nicecar Skrevet 6. juni 2019 #7543 Skrevet 6. juni 2019 Reklame, reklame, reklame og enda litt mer reklame. Rip bloggen!
Jordbærogfløte Skrevet 9. juni 2019 #7545 Skrevet 9. juni 2019 Denne bloggen består kun av reklame for hva en kan gjøre for utseendet, aktiviteter og interiøret hjemme. Null innhold og personlige innlegg (nesten). Svarene på spørsmålsrunden går på spørsmål som gjentar seg i det uendelige. Hun «glemte» også å merke Kroatiaturen som annonse til å begynne med.. Helt enig med deg over her som skrev RIP bloggen! 11
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 9. juni 2019 #7546 Skrevet 9. juni 2019 Følger bare henne på Snapchat, får mer av hennes hverdag der en bloggen.😉
vintage Skrevet 9. juni 2019 #7547 Skrevet 9. juni 2019 51 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Denne bloggen består kun av reklame for hva en kan gjøre for utseendet, aktiviteter og interiøret hjemme. Null innhold og personlige innlegg (nesten). Svarene på spørsmålsrunden går på spørsmål som gjentar seg i det uendelige. Hun «glemte» også å merke Kroatiaturen som annonse til å begynne med.. Helt enig med deg over her som skrev RIP bloggen! Hvorfor skal hun endre på det så lenge hun holder seg blant topp 10 uansett? Det er jo reklamen hun tjener pengene sine på, og hvis hun daler litt nedover så er det jo bare å klaske ut noe "personlig" som setter følelser i sving hos folk. Da fyker hun oppover igjen. Bloggverden er rar. 5
MaleficentAurora Skrevet 9. juni 2019 #7548 Skrevet 9. juni 2019 Jeg har prøvd og lese bloggen hennes, men måtte nok gi opp pga det var så lite personlig av henne. Kan ikke si at jeg får inntrykk av hvem denne pilotfruen er gjennom bloggen. Men det skal sies at jeg får heller mer inntrykk av hvem mannen er😅. Og da er det vel noe halveis "gærnt" med bloggen. Ikke skulle hun legge ut noe bilder av sønnen. Hva gjorde hun? Joda.. Bildene kom på rekker og rad. 10
Jordbærogfløte Skrevet 9. juni 2019 #7549 Skrevet 9. juni 2019 (endret) 34 minutter siden, vintage skrev: Hvorfor skal hun endre på det så lenge hun holder seg blant topp 10 uansett? Det er jo reklamen hun tjener pengene sine på, og hvis hun daler litt nedover så er det jo bare å klaske ut noe "personlig" som setter følelser i sving hos folk. Da fyker hun oppover igjen. Bloggverden er rar. Ja, det er jo reklamen hun lever av.. Podkasten er jo så intern og navlebeskuende. Det kan vel ikke gå i det uendelige? Da blir det kanskje bare firmaer som samarbeider med 70 % av alle bloggere. Funkygine f eks har en stor avtale med et treningsmerke og større aktører på markedet. Hun har også flere strenger å spille på med f eks serien med Vegard Harm og treningseventer. Endret 9. juni 2019 av Jordbærogfløte 1
Gjest nicecar Skrevet 9. juni 2019 #7550 Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, TyrkiskPepper skrev: Følger bare henne på Snapchat, får mer av hennes hverdag der en bloggen.😉 Hun legger da aldri noe ut på snapchat..?
Jordbærogfløte Skrevet 9. juni 2019 #7551 Skrevet 9. juni 2019 12 timer siden, enirt skrev: Vet noen hvor sengen hennes er fra? Kanskje hun kan svare selv siden hun følger med her? 😉 Ellers er det mulig å stille spørsmål til ukens spørsmålsrunde via Facebook eller Instagram. 2
kahaki Skrevet 9. juni 2019 #7552 Skrevet 9. juni 2019 13 timer siden, enirt skrev: Vet noen hvor sengen hennes er fra? Hun skriver at soverommet er fra Ellos. 1
Jordbærogfløte Skrevet 9. juni 2019 #7553 Skrevet 9. juni 2019 51 minutter siden, kahaki skrev: Hun skriver at soverommet er fra Ellos. Sengen er ikke å finne på nettsiden. Tror det bare er tilbehøret hun reklamerer for. 3
Jordbærogfløte Skrevet 9. juni 2019 #7554 Skrevet 9. juni 2019 (endret) Intenst reklamemas for den fotmasken på hennes instastory... Solgte den dårlig etter forrige innlegg, eller? 😂🙈 Endret 9. juni 2019 av Jordbærogfløte 3
Jordbærogfløte Skrevet 12. juni 2019 #7555 Skrevet 12. juni 2019 Jeg hadde håpet at hun ikke skulle være med på nok en sesong av Bloggerne.. Repeat av flashing båt, hus, klær og reiser? Luksuslivet deres.. Lenge sidene hun har hatt noe nytt å melde. 35
Sool Skrevet 18. juni 2019 #7556 Skrevet 18. juni 2019 Lite troverdig at hun står opp midt på natta for å smøre føttene sine 😂 Hvem gidder å bryte søvnen sin for å smøre føttene midt på natta. Pluss med en unge i hus. Blir for dumt..... 24
Hege899 Skrevet 22. juni 2019 #7557 Skrevet 22. juni 2019 2 timer siden, Twinkle~ skrev: En ting er å redigere seg selv «picture perfect» og selektere ut vinkler man ser best ut i, men det er ikke ok å gjøre sånt med barnet ditt, selv om de måtte føle at noe ikke passer inn i den kunstige prikkfrie fasaden... Håper jeg har sett feil. Hvor? Ig? 1
GhostHug Skrevet 22. juni 2019 #7558 Skrevet 22. juni 2019 27 minutter siden, Hege899 skrev: Hvor? Ig? Generelt... men mye mulig jeg tar feil, det håper jeg virkelig.
J.. Skrevet 22. juni 2019 #7559 Skrevet 22. juni 2019 8 minutter siden, Twinkle~ skrev: Generelt... men mye mulig jeg tar feil, det håper jeg virkelig. Hvordan kan du vite det,uten å ha sett "fasiten"? 1
GhostHug Skrevet 22. juni 2019 #7560 Skrevet 22. juni 2019 45 minutter siden, J.. skrev: Hvordan kan du vite det,uten å ha sett "fasiten"? Føler ikke jeg kan svare konkret på dette fordi det er upassende 😕 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå