Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
Skrevet
1 time siden, lenebu skrev:

Hvor mange nordmenn er det egentlig som sliter med tørre føtter? Jeg er like gammel som pilotfruen og har aldri hatt det problemet, men slik hun formulerer det høres det ut som om dette er et problem de fleste har. Og i tillegg at det er en synd og skam at de fleste ikke er så opplyste som henne som står opp midt på natten for å smøre inn føttene med det annonserte produktet før de en gang vurderer å ta på seg sandaler. Altså, wtf? 

Flyfrua gjør seg så troverdig når hun hevder å stå opp midt på natta for å pleie føttene, til tross for søvnmangelen hun allerede har nevnt at hun har i flere innlegg 😑

Skrevet

Føler at mye går om og om igjen hos henne. Ser bare på spørsmålsrunden hun har hver uke, så er det veldig mye samma spørsmål og samma svar.. vent.. nå hadde hu endret svaret sitt om eventuelt flere barn, for noen mnd siden ville de ikke ha flere barn og lurte på adopsjon istedenfor og nå har hu endret meningen på det. 

Bloggen hennes er ikke så spennende heller. 

Ser også at spørsmålet rundt økonomien deres kommer så og si hver uke. 

• Liker 12
Skrevet

"Er det kun jeg som står opp midt på natten for å smøre føttene?" 

Ja, det er nok kun du! 

Dette var en dårlig reklame. Lite troverdig tekst, ekle bilder (liker at bilder er naturlige og ikke fikset på, men de siste nærbildene av hud som flasser av var udelikat) 

Jeg lurer videre på hva disse "posene" til føttene inneholder - som gjør at huden flasser av. Er dette anbefalt av fotterapeuter?

• Liker 16
Skrevet
9 minutter siden, Isild skrev:

Ja, det er nok kun du! 

Dette var en dårlig reklame. Lite troverdig tekst, ekle bilder (liker at bilder er naturlige og ikke fikset på, men de siste nærbildene av hud som flasser av var udelikat) 

Jeg lurer videre på hva disse "posene" til føttene inneholder - som gjør at huden flasser av. Er dette anbefalt av fotterapeuter?

Antar det er glykolsyre av ett slag,som finnes i mange ansiktstonere også.

Helt lovlig å ufarlig,men for bruk i ansiktet skal man alltid påføre solkrem etterpå å helst unngå direkte sol.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Ja, det er nok kun du! 

Nei det er hun ikke, blei faktisk nesten litt sjokkert jeg at ‘ingen’ på KG sliter med tørre føtter etter vintersesongen. Jeg bruker Babyfeet et par ganger i året, har aldri prøvd det merket hun reklamerer for, jeg liker best de fra apoteket. 

Det er bare tør død hud som flasser av og føttene blir silkemyke etter at alt det døde er borte.

Det var en fotterapeut som anbefalte meg å bruke disse da jeg er så ekstremt kilen på føttene at filing og skrubbing var en plage.

• Liker 5
Skrevet

Bruker sånne poser til hard/overflødig hud på beina, ikke fordi de er tørre.

• Liker 3
Skrevet
På 27.4.2019 den 12.38, Jordbærogfløte skrev:

Det slår meg at hun sjelden er med på intervjuer eller er gjest i andre podcaster enn i tabloidavisene og hennes egen podcast. Ikke har hun deltatt på noe veldedig heller såvidt meg bekjent.

Mulig hun ikke har noen meninger om slikt

Skrevet
9 minutter siden, Kleenex skrev:

Mulig hun ikke har noen meninger om slikt

Nei, det er ganske åpenbart når bloggen går så til de grader på tomgang. Hun virker ikke å bry seg mer om det som skjer i hennes egen lille verden..

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Bruker sånne poser til hard/overflødig hud på beina, ikke fordi de er tørre.

Og den harde/overflødige huden er fryktelig tørr.

Skrevet
13 timer siden, Pollen skrev:

Ja, det er kun du som står opp midt på natten for å smøre føttene. Det der tror jeg ikke på for å si det sånn. Tærne hennes var ikke akkurat noe syn for øyet.

14 timer siden, Oline12 skrev:

Fotmaske? Nå er det f... meg nok. Dette rælet tjener hun masse penger på. 

Ræl? Har du prøvd det? Gå på apoteket og spør en farmasøyt om fotmaske er ræl!

• Liker 5
Skrevet

Mulig sopp kanskje. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

De vasker ikke klærne sine selv og lager lite mat hjemme. De lever som om de skulle bo på et slott.. I tillegg trakk hun frem det faktum at Ulrik var pilot at hun ble tiltrukket av ham, etterligner Bianca Ingrossos klesstil (kjøpte nylig samme klær og en dyr veske som Bianca har) og har port og overvåkningskamera på tomten. Hun ser på det som å ta ektemannens navn som en selvfølgelighet og har oppkalt bloggen etter hans yrke. Er en egen serie et ønske for henne? A là Wahlgrens wärld og The Kardashians? Sistnevnte er hun også stor fan av.. Hvor blir det av fruas egen personlighet midt oppi all luksus og staffasje. Forsvant den i prøveperioden? 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 13
Gjest nicecar
Skrevet (endret)

Feil.

Endret av nicecar
Skrevet (endret)

Jeg synes podkasten fortsatt er dårlig. Det blir for mye venninnesnakk og rotete prat når de nærmest snakker i munnen på hverandre. Synes også ordforrådet er for dårlig/begrenset når de klarer å klemme inn ordene sykt og sinnsykt flere ganger i løpet av de tre første minuttene. Forventer mer av jenter/kvinner som er ferdig med videregående for lenge siden.. Synes dog at Kaja virker som den mest fornuftige og oppegående av de tre jentene.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 14
Skrevet
På 30.5.2019 den 9.46, Isild skrev:

Ja, det er nok kun du! 

Det er ikke kun henne. Jeg har slitt med tørre føtter i mange år, og av og til er det så ille at får jeg ikke smurt dem så får jeg heller ikke sove. Nå skal det sies at jeg aldri kommer til å kjøpe noe den damen selger, men tørre føtter er ikke bare en myte altså. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Purple Basil skrev:

Det er ikke kun henne. Jeg har slitt med tørre føtter i mange år, og av og til er det så ille at får jeg ikke smurt dem så får jeg heller ikke sove. Nå skal det sies at jeg aldri kommer til å kjøpe noe den damen selger, men tørre føtter er ikke bare en myte altså. 

Skjønte at det var flere, så jeg trekker det tilbake :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man kan vel lage en fotmaske av f eks kokosolje og en eterisk olje hjemme også. Poenget er at vi må bort fra de voldsomme forbruksvanene våre. Bruk og kast er ut, hjemmelaget er in ☘️🌺. #mangebekkersmå #allekangjørelitt

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 10
Gjest spaniasol
Skrevet

Jeg smører føttene mens jeg sitter på sengekanten etter en dusj om kvelden. Billig, fet krem, kjøpt i Spania for 2 euro. Deretter raggsokker. Sommer som vinter. Deilige, myke føtter. Myke nok, i hvert fall.🙄

Skrevet

Nok fotprat nå?

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...