Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han viser noen sider av seg selv som ikke setter pris på/ ikkehadde likt å visst om hadde han vært flykapteinen min. 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4 barn i alderen 2-17 og det er bare 17åringen som har toalettmappe,den fikk han i julegave av mormor når han var 14. Kosta 300 kr 😂 

Men hva de bruker pengene sine på bryr meg ikke,de har råd og det er greit nok det. Lite gjennomtenkt av piloten der,men livet går videre gitt 😉

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 timer siden, Kollontaj skrev:

Koster toalettmappa 7000 spenn? 😲 Det er ikke bare harry, det er f meg galskap. (Min koster ikke 700, engang.) 

Skulle til å si det samme- er det flere enn meg som reagerer på at en baby får Louis Vuiton veske? :blink: Det er galskap satt i system!

Gjest Macimba
Skrevet

Jeg har sett Bloggerne nå, og jeg kan ikke få sagt hvor dårlig jeg synes de kommer ut av det, og da spesielt han. Kvalmsekk DeLuxe 

Skrevet
7 timer siden, fjær skrev:

Hva sier det om oss når vi ikke engang har tolettmapper?

Hvis du ikke mener ziplockposer fra Ikea er godkjent da?!

Veldig fin pris og, en hel pakke med tolettmapper til under en 50 lapp...

Stormannsgalskap og en holding det er trist å se mennesker i dag har...

Ziplockposer i plast? Det er jo i så fall litt unødvendig forbruk..?

• Liker 3
Gjest TyrkiskPepper
Skrevet

Kjenner det bobbler innvendig enda, etter å ha sett henne og hennes mann på bloggerene igår. 

Forkastelig! Likte henne før, men dette tok kaken! Unfollow på Instagram nå ja!🤮

Gjest MrsMacchiato
Skrevet
10 timer siden, Kollontaj skrev:

Koster toalettmappa 7000 spenn? 😲 Det er ikke bare harry, det er f meg galskap. (Min koster ikke 700, engang.) 

Toalettmappen fra LV koster 490 pund, så ca 5000 her i Norge. Har selv en liknende toalettmappe fra LV, men min sønn på 9 hadde ALDRI vært interessert i å bruke den. Da min sønn var baby hadde han en nydelig lyseblå toalettveske i skikkelig kvalitet, så man må ikke nødvendigvis kjøpe Disney-ræl (selv om 4-åringer liker Cars og Frozen aller best). Helt greit at hun har en Speedy-veske (en av de rimeligste veskene fra LV) som stelleveske, men med initialene til S på? Han kommer aldri til å røre den veska selv. Om han blir ihugga LV-fan, kommer han sannsynligvis til å gå for de mer maskuline veskene, men gutter flest vil ha det alle andre gutter har. La nå gutten få være som gutter flest.

Skrevet
3 hours ago, Hoody said:

Ziplockposer i plast? Det er jo i så fall litt unødvendig forbruk..?

ja i plast. 

Tror ikke det er så mye mer miljøvennlig enn plast-toalettvesker.

Vi bruker posene våre flere ganger, og kaster det i returplast når vi må ha nye. Kan vi kaste toalettveskene i returplast når de er ødelagte eller ungen ikke vil ha mikke mus mere?

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, Frkwitch skrev:

Har 4 barn i alderen 2-17 og det er bare 17åringen som har toalettmappe,den fikk han i julegave av mormor når han var 14. Kosta 300 kr 😂 

Men hva de bruker pengene sine på bryr meg ikke,de har råd og det er greit nok det. Lite gjennomtenkt av piloten der,men livet går videre gitt 😉

Enig der.. de må få bruke pengene som de vil. Men det klippet i bloggerne burde de virkelig spart seg for

8 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Han kommer ikke til å ha mye på sparekonto vis de forsetter med det forbruket. Bloggen  kommer ikke til å overleve om 1-2 år. Og luselønn til en pilot er ikke nok til å leve slik og ha et hus til 20 millioner,

De har nok råd til det... 

Skrevet

Hva skjedde med tråden om ulrik?

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, lalaB skrev:

Noen må lære dem å sikre babyen i bilen! På vei hjem fra sykehuset hadde de ikke strammet selene rundt babyen i bilstolen 😳

Hehe, sånn tror jeg ca alle utmattede nybakte førstegangsforeldre hjem fra sykehuset kjører. Trodde det var obligatorisk 🤣 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Puny skrev:

Hehe, sånn tror jeg ca alle utmattede nybakte førstegangsforeldre hjem fra sykehuset kjører. Trodde det var obligatorisk 🤣 

Absolutt ikke😊

• Liker 15
Skrevet

Jeg gjorde det samme selv. Hadde jo ikke peiling som førstegangs mamma :) 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, galmamma skrev:

Ikke rettet personlig til deg Galmamma, men la oss ikke starte en ny «jeg gjorde sånn og sånn»-avsporing på dette også.

Jeg velger å tro (og håpe) at alle foreldre setter seg godt inn i (livs)viktige ting som feks bilsikkerhet før babyen kommer til verden😊

• Liker 20
Skrevet
16 minutter siden, galmamma skrev:

Akkurat sikkerthet i bil er ganske selvforklarende,om det er nr 1 eller nr 10..

• Liker 7
Skrevet
29 minutter siden, Puny skrev:

Som masuka sa, absolutt ikke! Jeg har forståelse for om de ikke veit bedre, men derfor syns jeg noen bør lære dem å stramme selen ordentlig. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, fjær skrev:

ja i plast. 

Tror ikke det er så mye mer miljøvennlig enn plast-toalettvesker.

Vi bruker posene våre flere ganger, og kaster det i returplast når vi må ha nye. Kan vi kaste toalettveskene i returplast når de er ødelagte eller ungen ikke vil ha mikke mus mere?

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som skjer med slike toalettvesker for barn når man er ferdig med de. Men hvorfor ikke bruke toalettvesker i stoff som man kan bruke lenge framfor poser av plast? 

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, Masuka skrev:

Absolutt ikke😊

hehe, selv pris William fucket jo opp på vei hjem fra sykehuset med nr. 1.😜

Skrevet
35 minutter siden, Masuka skrev:

Ikke rettet personlig til deg Galmamma, men la oss ikke starte en ny «jeg gjorde sånn og sånn»-avsporing på dette også.

Jeg velger å tro (og håpe) at alle foreldre setter seg godt inn i (livs)viktige ting som feks bilsikkerhet før babyen kommer til verden😊

men du har jo ikke den praktiske erfaringen FØR barnet er der. Så står du der da, er de stramme nok nå? Hvordan strammer man denne? Var det denne knappen? skal hodet være sånn? Sitter den fast nå? Man aner jo ikke hvordan det er i praksis ved å lese seg opp. Man må prøve og feile litt som nybakte foreldre også. 

• Liker 3
Gjest Macimba
Skrevet

Og der her pilotfruen beklaget at vi ser på dem som snobbete pga uttalelsene til Ulrik ang toalettvesken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...