Ultiva Skrevet 3. april 2017 #601 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) Jeg syns ikke det er så gale å klikke seg inn på denne bloggen. Nygaard merker reklame/spons tydelig, fronter ikke et usunt fokus på kroppsfigur og bedriver heller ikke offentlig skittentøyvask. Jeg syns også det er flott at hun er et ansikt for ufrivillig barnøshet Men her er innlegget du er nysgjerrig på, @LeilaS: https://imgur.com/a/uj0Ch Endret 3. april 2017 av Ultiva 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. april 2017 #602 Del Skrevet 3. april 2017 1 time siden, Ultiva skrev: Jeg syns ikke det er så gale å klikke seg inn på denne bloggen. Nygaard merker reklame/spons tydelig, fronter ikke et usunt fokus på kroppsfigur og bedriver heller ikke offentlig skittentøyvask. Jeg syns også det er flott at hun er et ansikt for ufrivillig barnøshet Men her er innlegget du er nysgjerrig på, @LeilaS: https://imgur.com/a/uj0Ch Takk, men veldig spesielt! Høres helt merkelig ut 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. april 2017 #603 Del Skrevet 3. april 2017 5 timer siden, Ultiva skrev: Jeg syns ikke det er så gale å klikke seg inn på denne bloggen. Nygaard merker reklame/spons tydelig, fronter ikke et usunt fokus på kroppsfigur og bedriver heller ikke offentlig skittentøyvask. Jeg syns også det er flott at hun er et ansikt for ufrivillig barnøshet Men her er innlegget du er nysgjerrig på, @LeilaS: https://imgur.com/a/uj0Ch Veldig søkt innlegg fra flygerfruen det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 3. april 2017 #604 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) 4 timer siden, LeilaS skrev: Takk, men veldig spesielt! Høres helt merkelig ut 9 minutter siden, O.G. skrev: Veldig søkt innlegg fra flygerfruen det der. Enig med dere. Men at enkelte 9-åringer dessverre er opptatte av slikt tror jeg nok. Jeg vet ikke om innlegget er oppkonstruert, men det er neppe representativt for den gjennomsnittlige 9-åring. Endret 3. april 2017 av Ultiva 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. april 2017 #605 Del Skrevet 3. april 2017 25 minutter siden, Ultiva skrev: Enig med dere. Men at enkelte 9-åringer dessverre er opptatte av slikt tror jeg nok. Jeg vet ikke om innlegget er oppkonstruert, men det er neppe representativt for den gjennomsnittlige 9-åring. Tror ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 3. april 2017 #606 Del Skrevet 3. april 2017 12 timer siden, Ultiva skrev: Jeg syns ikke det er så gale å klikke seg inn på denne bloggen. Nygaard merker reklame/spons tydelig, fronter ikke et usunt fokus på kroppsfigur og bedriver heller ikke offentlig skittentøyvask. Jeg syns også det er flott at hun er et ansikt for ufrivillig barnøshet Men her er innlegget du er nysgjerrig på, @LeilaS: https://imgur.com/a/uj0Ch Vel, med unntak av Pretty Flower Box som mannen tilfeldigvis hadde klikket hjem til henne noen dager før blomsterbøttene ble lansert for Ola Nordmann... https://www.instagram.com/p/BPz4o2YByUL/?taken-by=pilotfrue&hl=en 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 4. april 2017 #607 Del Skrevet 4. april 2017 9 timer siden, lenebu skrev: Vel, med unntak av Pretty Flower Box som mannen tilfeldigvis hadde klikket hjem til henne noen dager før blomsterbøttene ble lansert for Ola Nordmann... https://www.instagram.com/p/BPz4o2YByUL/?taken-by=pilotfrue&hl=en Det er sant! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. april 2017 #608 Del Skrevet 4. april 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. april 2017 Forfatter #609 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) så kjedelig vidiobloggingen hennes er, zzzzzzz. Enten så er hun så redd for å vise personligheten sin at alle svar blir så intetsigende, ellers så er hun så er hun sånn. Skjønner hvis hun er redd for å bli hudflettet (for det blir hun jo innimellom i kommentarfeltet) men det er jo utrolig kjedelig å høre på "det er viktig å spise sunt for helsens skyld og ikke for utseendets skyld." snork... Håper hun blir bedre etterhvert. Endret 5. april 2017 av Puny 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 5. april 2017 #610 Del Skrevet 5. april 2017 2 timer siden, Puny skrev: så kjedelig vidiobloggingen hennes er, zzzzzzz. Enten så er hun så redd for å vise personligheten sin at alle svar blir så intetsigende, ellers så er hun så er hun sånn. Skjønner hvis hun er redd for å bli hudflettet (for det blir hun jo innimellom i kommentarfeltet) men det er jo utrolig kjedelig å høre på "det er viktig å spise sunt for helsens skyld og ikke for utseendets skyld." snork... Håper hun blir bedre etterhvert. Kan se hva du mener, men jeg synes samtidig at Pilotfrue er et godt forbilde i forhold til flere andre rosabloggere. Hun merker spons godt, fremmer ikke usunne kroppsidealer (mange bloggere SIER de er imot kroppspress, men bidrar faktisk til det selv med holdninger og bilder som vises på bloggen), og hun virker tvers gjennom som et godt menneske. Så jeg liker faktisk Pilotfrue, til tross for det litt dølle innholdet i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. april 2017 Forfatter #611 Del Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Loveheartx skrev: Kan se hva du mener, men jeg synes samtidig at Pilotfrue er et godt forbilde i forhold til flere andre rosabloggere. Hun merker spons godt, fremmer ikke usunne kroppsidealer (mange bloggere SIER de er imot kroppspress, men bidrar faktisk til det selv med holdninger og bilder som vises på bloggen), og hun virker tvers gjennom som et godt menneske. Så jeg liker faktisk Pilotfrue, til tross for det litt dølle innholdet i bloggen. Jeg liker henne jeg også altså, leser henne daglig og enig i det du skriver, men syntes det virker som hun fremstår lite naturlig og smånervøs på videobloggene, og svarene hennes er som hentet ut av en skolebok. Hadde likt å se litt personlighet i disse innleggene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 5. april 2017 #612 Del Skrevet 5. april 2017 7 minutter siden, Puny skrev: Jeg liker henne jeg også altså, leser henne daglig og enig i det du skriver, men syntes det virker som hun fremstår lite naturlig og smånervøs på videobloggene, og svarene hennes er som hentet ut av en skolebok. Hadde likt å se litt personlighet i disse innleggene... Absolutt, det er jeg enig i. Hadde ikke skadet om hun viste litt mer av seg selv. Det tror jeg hun kunne tjent på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. april 2017 Forfatter #613 Del Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Loveheartx skrev: Absolutt, det er jeg enig i. Hadde ikke skadet om hun viste litt mer av seg selv. Det tror jeg hun kunne tjent på Ja det tror jeg også, men det er klart at da legger du hodet mer på huggestabben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 8. april 2017 #614 Del Skrevet 8. april 2017 Klarer ikke å tro at de velger å blogge igjen fordi det er så godt med støtten, jeg synes det virker som det er pengene som er gode og en første plass på blogglisten. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 8. april 2017 #615 Del Skrevet 8. april 2017 20 minutter siden, marthes skrev: Klarer ikke å tro at de velger å blogge igjen fordi det er så godt med støtten, jeg synes det virker som det er pengene som er gode og en første plass på blogglisten. Det er klart det er et begrenset antall lesere som synes det er interessant å lese om nye puter i sofaene, hvilke nye klær hun har shoppet, påsett av løsnegler, tur med veskehunden og frisørbesøk med nye extentions og bytte mellom langt og kort hår. Med prøverørsforsøkene fant hun seg jo en slags nisje, og jeg vil tro hun merket det godt da det var tilbake til kun det overnevnte. Nokså ekstremt at noen er villige til å selge sin egen tragedie for en plass på toppen av blogglista..eller for å slippe å måtte stå opp om morgenen og gå til en helt vanlig jobb. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 8. april 2017 #616 Del Skrevet 8. april 2017 Blogger vell om dette fordi det er det eneste som holder henne på topplisten. Bloggen er fullstendig uinteressan - som de fleste bloggene på topplisten. Som nevnt over her så er det trist hun må selge sin egen tragedie for klikk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 8. april 2017 #617 Del Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, Bodillen skrev: Det er klart det er et begrenset antall lesere som synes det er interessant å lese om nye puter i sofaene, hvilke nye klær hun har shoppet, påsett av løsnegler, tur med veskehunden og frisørbesøk med nye extentions og bytte mellom langt og kort hår. Med prøverørsforsøkene fant hun seg jo en slags nisje, og jeg vil tro hun merket det godt da det var tilbake til kun det overnevnte. Nokså ekstremt at noen er villige til å selge sin egen tragedie for en plass på toppen av blogglista..eller for å slippe å måtte stå opp om morgenen og gå til en helt vanlig jobb. Tanken har slått meg også dessverre. Hun begrunner det med at hun savner støtten fra leserne, og jeg synes det sier en hel del om hvor avhengighetsskapende det er å blogge. Hun har blitt advart av flere som kjenner henne i forhold til at de tror at bloggingen kan skape unødig stress. Det innrømte hun også selv at hun kunne se, men så uteblir den massive interessen og hun får abstinens. Jeg tror dette er noe mange av bloggerne kjenner på, for de er jo som dronninger i sitt lille univers. Bli vanskelig å leve uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 8. april 2017 #618 Del Skrevet 8. april 2017 2 timer siden, Bodillen skrev: Nokså ekstremt at noen er villige til å selge sin egen tragedie for en plass på toppen av blogglista..eller for å slippe å måtte stå opp om morgenen og gå til en helt vanlig jobb. 9 minutter siden, jentefranorge skrev: Blogger vell om dette fordi det er det eneste som holder henne på topplisten. Bloggen er fullstendig uinteressan - som de fleste bloggene på topplisten. Som nevnt over her så er det trist hun må selge sin egen tragedie for klikk. Er dere også motstander av alle andre som deler sin egen historie? Jeg vil ikke nevne navn, men jeg kan umiddelbart tenke på 10 personer som har blitt millioner på å selge egen tragedie - fra kreftofre, til overlevende etter terrorangrep, til barn som har vært bortført og blitt mishandlet i mange år. Er det formatet dere reagerer på? At det er blogg og ikke bok? Eller er ikke formålet hennes ideelt eller riktig nok? Det er hennes historie, og hun kan velge å dele den slik hun vil. Det er veldig lett å unngå en blogg, eller en tråd med en blogg, om man er misunnelig på hvordan hun tjener sine penger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. april 2017 #619 Del Skrevet 8. april 2017 Hva synes dere om hennes kommentar til denne "silje"? Altså en kommentar lesere flere (sophieelise f.eks) mente var frekk? Jeg kan forstå når man får masse frekke kommentarer (selv om ikke kommentaren til Silje var spesielt frekk synes jeg) så får man nok og vil ta igjen med samme mynt. Jeg jobber i butikk og vi får masse frekke kunder innom, hvor noen er direkte ufyselige! Noen ganger vil jeg bare gi de verbal juling, men det kan jeg ikke. Vi må smile og alltid være hyggelig. Ellers hadde sjefen halsugd oss! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. april 2017 #620 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg synes svaret hennes er fullstendig uproft. Det er tross alt jobben hennes - selv om måten hun svarer på viser med all tydelighet at hun ikke skjønner hva det er å være profesjonell - hun svarer som en kranglete ungdomsskoleelev. Noe som igjen får meg til å under over hvorfor i all verden folk som vil selge varene sine, betaler Pilotfruen og en rekke andre bloggere for å promotere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå