Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg syns altfor mange skaffer seg for store hunder jeg da. Altfor mange store hunder som ikke får nok mosjon for de store, lange musklene sine fordi eierne ikke går (lange) nok turer med dem. Har selv lånt med meg et par store hunder på løpetur som ikke klarte å henge med og som la seg ned i gresset mens de peste og sikkelet rant.. Da tenker jeg at eierne burde ha skaffet seg en slik veskehund i stedet, som trives i en tom leilighet hele dagen, i et bur i bilen og som ikke trenger noe særlig mosjon. Slik sett syns jeg at Julianne har god selvinnsikt, blir neppe tid til flere lange turer daglig når småbarnslivet kommer.

Laaaangt fra alle store hundetyper er bygd for løping!

Da har du en mellomstor av noe slag. En bullmastiff eller st bernhard er da ikke ment for å jogge!

Og alt for mange skaffer seg små hunder som skal sitte å glefse i ei veske for at de er understimulerte, slik oppførsel hadde aldri vært ok for en hund over 10 kg liksom, så din fremstilling er ganske på trynet. Folk generelt bør lese seg bedre opp på raser før de skaffer seg noe, utseende bør ikke være top 3 på prioriteringslista!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Trudealutt skrev:

Ny hund, leser jeg i bloggen. Jeg undres på hvorfor "kjendiser" skal ha så små hunder at de får plass i en te-kopp. Små gneldrebikkjer som ikke får levd hundelivet sitt, spør du meg.

Jeg tenk at det er et jålebehov siden de kan bæres i vesker, ha på seg rosa dilleklær, taes under armen isteden for at de kan bruke de fire små beina sine. .

Takke  meg til en  større type hund  

 

En liten hund kan jo ha et godt hundeliv istedet for å være veskehunder

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudealutt

Jeg tror ikke de et godt for noen hunds psyke å sitte i rosa neglisje og perlehalsbånd i en veske. Alle hunder skal, og må, bruke muskelene sine.

Alle store hunder er ikke laget for løping, men alle hunder er laget for å bevege seg

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Trudealutt skrev:

Jeg tror ikke de et godt for noen hunds psyke å sitte i rosa neglisje og perlehalsbånd i en veske. Alle hunder skal, og må, bruke muskelene sine.

Sjansen er vel minimal for at bikkja sitter i vesken hele døgnet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje "alle" bloggere skaffer seg liten hund fordi de har tilnærmet lik livsstil og det er denne typen hund som passer best inn i det? :) Sålenge hundene blir godt tatt vare på er jo det det viktigste, ikke hvor liten/stor den er. 

I min vennegjeng har "alle" større hunderaser, nettopp fordi det er en slik hund som passer inn i deres livsstil og bosituasjon. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, anonn skrev:

Hahahaha, nå har hun svart på dette ang. stenging av instagram. Dør litt :fnise:

Hva svarte hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig rart at dersom du MÅ vite siste nytt om pilotfruens eventuelle graviditet må du følge mannen hennes på instagram... sånn som hun reklamerer for hans sosiale medier hele tiden er direkte pinlig!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Herregud, så teit!

Innemellom tenker jeg at hun får ufortjent mye dritt av og til.

Men så kommer hun med slike svar og da er hun bare nok en klisjeaktig og selvhøytidelig rosablogger med veskehund🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
52 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Herregud, så teit!

Innemellom tenker jeg at hun får ufortjent mye dritt av og til.

Men så kommer hun med slike svar og da er hun bare nok en klisjeaktig og selvhøytidelig rosablogger med veskehund🙄

Jeg tror hun skal skrive "TULLA!" nederst i hvert innlegg.

Men neida. Er ikke noe for meg den bloggen der 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Lukka profil rett før en stor hendelse= flere følgere= flere penger i (felles)kassa.

Jeg mener bestemt han hadde noen instagrambilder i påska med skibriller som var hashtaget "annonse" (noen som følger og kan bekrefte?) så sikkert greit å spe på pilotlønna med litt reklameinntekter🙄

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Lukka profil rett før en stor hendelse= flere følgere= flere penger i (felles)kassa.

Jeg mener bestemt han hadde noen instagrambilder i påska med skibriller som var hashtaget "annonse" (noen som følger og kan bekrefte?) så sikkert greit å spe på pilotlønna med litt reklameinntekter🙄

Står #annonse @pilotfrue under et bilde av de med solbriller på fra påska. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hun svarer nå at man ikke tjener penger på antall følgere på instagram.

Nja, ikke direkte men jo flere følgere man kan vise til på SoMe, jo større spillerom har man til å heve høyere honorar hos annonsører. Og siden PF også bruker sine SoMe-kanaler til å reklamere er det inntektskilder på lik linje som bloggen.

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Hun svarer nå at man ikke tjener penger på antall følgere på instagram.

Nja, ikke direkte men jo flere følgere man kan vise til på SoMe, jo større spillerom har man til å heve høyere honorar hos annonsører. Og siden PF også bruker sine SoMe-kanaler til å reklamere er det inntektskilder på lik linje som bloggen.

Han har åpnet den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jammen glad jeg slipper å selge meg selv for å tjene penger. Deilig å få inn lønn hver måned fra å ha gjort noe samfunnsnyttig. Ikke hjernetomt bloggsvada. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, anonn skrev:

Det var flåsete svart. 

Etter to runder med prøving, følte jeg meg metta på info fra den kanten. Det har heller ikke vært nødvendig for meg å klikke inn på bloggen eller IG, mens det sto på. Det holder for meg å vite om hun er gravid eller ikke. Det er vel også de fleste av følgerne tenker. Jeg ser at hun ikke er på 1.plass på blogglisten lenger. Det sier jo sitt. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...