Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

På 19.2.2017 den 20.24, neiognei skrev:

Hvorfor teller de sånn ved prøverør da? Egget settes vel befruktet inn? Og skal feste seg osv. Det skjer jo da på samme tid som om man skulle gjøre det på den "naturlige" måten? 

 

Hei forresten, jeg er helt ny i dette forum-gamet sånn FYI

Det tenker jeg og. Uansett om man hopper på et reagenstrør, setter inn ferdig befruktede egg eller hopper i høyet er man gravid i norge 40+2 til termin. Det blir vel litt sånn som når man ikke vet når man har hatt mens, så går man ut fra en dato man har hatt seg (og tror man ble gravid ved det tilfellet) og legger på 2 uker. Så tar man UL (ultralyd)for å bekrefte eller avkrefte om dette stemmer. Og får en middlertidig termin. Ny dato settes i uke 18 ved OUL (ordinær ultralyd). Og det kjedeligeste i verden er at man ikke er så gravid som man har trodd...

Men uansett.. Jeg må si meg temmelig fasinert over at enkelte virker småsure over at ting blir gitt som spons. I mange tilfeller blir det bare sendt i posten uten og bli meldt fra på forhånd. 

Og det med hvorvidt Spiren er sponsa eller ikke. Hun la i alle fall ut en kvittering på snapchat med medisiner til over 17k, så det hadde de vel sendt henne om det var sponset? Jeg får tilsendt medisin fra Oslo til ei bygd på vestlandet. Men det er jo ikke sånn at jeg ikke har apotek i nærheten. Og man er faktisk pliktig til å merke alle innlegg med ting som er sponset eller ting som inngår i et sammarbeid tydlig. Og gjøre skriften sånn her er faktisk litt i gråsonen. 

Kristine Andersen fikk jo sin del av turen med RCCL sponset, men familien måtte betale.  Tydlig merket. Fotballfrue merker sine innlegg, til og med innlegg som inneholder hennes egne produkter merker hun. Og det blir vel "Innlegget inneholder produktplassering". <- den så jeg forresten på en serie på Netflix her om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Innlegget om blackouten likte jeg. 

Gleder meg til vi får høre hva greia er🙏🏻

Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Onbothsides skrev:

Innlegget om blackouten likte jeg. 

Gleder meg til vi får høre hva greia er🙏🏻

Det stod jo hva greia var?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 time siden, Fralle skrev:

Hva mener du?

 

1 time siden, Jolanda skrev:

Det stod jo hva greia var?

Det er nok noe som foregår ;) Merk mine ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Onbothsides skrev:

 

Det er nok noe som foregår ;) Merk mine ord. 

Mener du gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elnah
1 time siden, Onbothsides skrev:

 

Det er nok noe som foregår ;) Merk mine ord. 

Trenger ikke være noe som foregår kun fordi man er surrete og glemsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
7 timer siden, Jolanda skrev:

Mener du gravid?

 

6 timer siden, Elnah skrev:

Trenger ikke være noe som foregår kun fordi man er surrete og glemsk.

Nei jeg mener ikke det - det er iallefall to bloggere som har lagt ut innlegg med påfallende mange skrivefeil. Tror det er en "greie" - noe de skal frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Onbothsides skrev:

 

Nei jeg mener ikke det - det er iallefall to bloggere som har lagt ut innlegg med påfallende mange skrivefeil. Tror det er en "greie" - noe de skal frem til.

Ah.. Da er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slutt på å gi den dama klikk. Hun har jo virkelig ingenting å komme med. Alle andre bloggere engasjerer seg i hvert fall litt i diverse ting. Hun bare går hjemme og surrer.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
1 time siden, Jolanda skrev:

Nå er det slutt på å gi den dama klikk. Hun har jo virkelig ingenting å komme med. Alle andre bloggere engasjerer seg i hvert fall litt i diverse ting. Hun bare går hjemme og surrer.

Du virker nå temmelig engasjert i å snakke henne ned da. Slutt å følge bloggen hennes du. Hun er langt fra de verste bloggerne som blir diskutert her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Du virker nå temmelig engasjert i å snakke henne ned da. Slutt å følge bloggen hennes du. Hun er langt fra de verste bloggerne som blir diskutert her inne. 

Ja, jeg har tross alt skrevet 2 innlegg om henne noensinne. Man snakker dessuten ingen ned selv om man sier meningen sin. Dette forumet er jo til for å diskutere og si hva man mener, hvis alle som ikke elsket en blogger skulle holdt kjeft ville det blitt stille her. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
Akkurat nå, Jolanda skrev:

Ja, jeg har tross alt skrevet 2 innlegg om henne noensinne. Man snakker dessuten ingen ned selv om man sier meningen sin. Dette forumet er jo til for å diskutere og si hva man mener, hvis alle som ikke elsket en blogger skulle holdt kjeft ville det blitt stille her. 

Vel nå har to skrevet to innlegg direkte etter hverandre som ber folk slutte lese bloggen eller hvor dødens kjedelig den er. Vi forstod det med første innlegg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Vel nå har to skrevet to innlegg direkte etter hverandre som ber folk slutte lese bloggen eller hvor dødens kjedelig den er. Vi forstod det med første innlegg.......

Jeg har aldri bedt noen om og slutte å lese bloggen, jeg sa at det var slutt på å gi klikk. Altså for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jolanda skrev:

Jeg har aldri bedt noen om og slutte å lese bloggen, jeg sa at det var slutt på å gi klikk. Altså for min del.

Hvorfor skriver du det her da? Hvis det ikke er for å oppfordre andre til å slutte å lese bloggen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Milio skrev:

Hvorfor skriver du det her da? Hvis det ikke er for å oppfordre andre til å slutte å lese bloggen? 

Dette er jo en diskusjonstråd om bloggen. Det må da være lov å si meningen sin uten at det er for å oppfordre andre til å gjøre noe? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det et en kjedelig blogg som mange andre på topplisten, folk må få lov å mene det i et diskusjonsforum. Folk klager  bloggere eksponerer barn, bare har clickbits, osv. Er jo samme greia- folk uttrykker hva de ikke liker.  Selv om jeg synes pilotfure er en kjedelig blogg, betyr det ikke at andre synes det - hun hadde vell ikke vært på topplisten hadde alle ment den var kjedelig. 

Endret av jentefranorge
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde ikke ha skrevet innlegget om 9-åringen (eventuelt ha slettet det i ettertid). Det er kommet negative reaksjoner i nær sagt alle kommentarene. All den tid man får vite at barnet er fotografens datter, forstår man også hvem dette gjelder siden fotografens navn oppgis under bildene. Barnet burde ikke bli utlevert på denne måten (heller ikke moren som får kritikk i kommentarfeltet fordi hun lar datteren se alle episodene av bloggerne).

Endret av Knaggrekke
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at en 9 åring vet hva bloggere, skjønnhetsoperasjoner og The Kardashians er! Min datter på 9 er opptatt av minions! Denne plastikkverdenen kjenner hun ikke til ennå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...