Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Ny Bruker skrev:

Jeg tror hun er gravid siden hun kalte den nye frisyren "mammafrisyret".

Som da hun skiftet ut garderoben sin til "kone-klær" da hun giftet seg...

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo mere klikk til bloggen jo lengre hun venter med å fortelle resultatet av testen..

Håper virkelig testen viser positiv, fallhøyden vil være så stor siden de har gått ut med det så utrolig offentlig som de har gjort. I tillegg så valgte de å kjøpe/betale for ett forsøk istedet for en pakke på tre forsøk som blir billigere hvis man trenger mere enn ett forsøk pga de var sikre på å bli gravide på første prøverørsforsøk..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilotfrue har godkjent kommentarer på blogg og sletta et bilde på instagram. Ulrik godtar også folk på insta (han har lukket profil.) Men enda ingen update.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og håper på positiv test for dem, og at de bare nyter den lille hemmeligheten bare de to en stund til... men, er dessverre redd for at testen er negativ i dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo tenkes at de vil dele nyheten til familien med noe som er mer personlig enn en telefonsamtale/sms, og da må det kanskje gjøres etter folks arbeidstid... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Det trenger jo sånn sett ikke å bety en skit annet enn at de faktisk lever livet sitt bort fra internett en dag.

Og eller kasher inn på klikkene...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Puny skrev:

Og eller kasher inn på klikkene...

Alt ved dette er planlagt ned til minste detalj... også hvor lenge de drøyer med å skrive noe dessverre. Dette skrev hun jo om i våres eller noe og (hvordan de skulle dele på diverse medier, rekkefølge osv). Det er ganske trist at de velger å publisere/ ikke publisere på sånt.... og dette begynte de med lenge før de visste at de måtte ha hjelp. De selger jo ett individ som kanskje ikke er unnfanget enda engang... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikke gikk som de håpet. Fin måte å få mange klikk på uten å løfte en finger da... 

Synd på henne som ikke kan få det eneste hun vil ha som ikke penger kan kjøpe, men er det nødvendig å eksponere seg og ufødte barn på den måten?? 

Jeg synes hele opplegget med mammablogger er kvalmt, det burde bli et forbud mot å utnytte barna sine for å tjene penger. Er som en form for prostitusjon, de selger barna sine på nettet. Fotballfrue og Mamma til Michelle hadde ikke fått mange klikk om de sluttet å legge ut bilder og informasjon av barna sine, med andre ord lever de av å utlevere mindreårige som ikke har noen mulighet til å si nei. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Noterer meg at Pilotfruen har fått veldig mange nye følgere på instagram i dag (over 500, i hvertfall, og hun har bare 9.5K følgere totalt) - noen er sikkert reelle, men i likhet med Villapaprika får Pilotfruen veldig få likes i forhold til antall følgere. Gjerne bare rundt to hundre likes. Hm. Lurer på hva tusen nye følgere går for nu til dags, er vel ikke mange dollarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Loffeliten skrev:

Noterer meg at Pilotfruen har fått veldig mange nye følgere på instagram i dag (over 500, i hvertfall, og hun har bare 9.5K følgere totalt) - noen er sikkert reelle, men i likhet med Villapaprika får Pilotfruen veldig få likes i forhold til antall følgere. Gjerne bare rundt to hundre likes. Hm. Lurer på hva tusen nye følgere går for nu til dags, er vel ikke mange dollarene. 

Jeg skal ikke følge henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...