Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Yria skrev:

Jeg synes lille S blir eksponert mye, mye mer enn jeg hadde forventet. Mener pilotfrue at det ikke er eksponering så lenge ansiktet ikke vises?? Jeg mener i såfall det motsatte...

Det kan virke sånn. 

12 minutter siden, Truka skrev:

Jeg synes ikke de eksponerer han for mye. De skriver ingenting om søvn- og spisevaner, og sånne ting. 

 

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jordbærogfløte skrev:

Skal si Ulrik viser frem mye av Julianne når hun ammer.. 😬

Han er sykelig besatt av puppene hennes i offentligheten... det er litt spesielt av en voksen mann... 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, marthes skrev:

Han er sykelig besatt av puppene hennes i offentligheten... det er litt spesielt av en voksen mann... 

Ja, nå synes jeg det har tatt litt av.. Først de springende hundene ute og inne i et bankende kjør, og nå dette.. Er det så viktig å få det frem i offentligheten?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 19.17, Jordbærogfløte skrev:

Hun gjorde det ja.. Det stemmer vel at lystgass er smertestillende selv om «Doktor LK» mener det motsatte? Mener jeg leste at han hadde ment noe om det i kommentarfeltet en gang.

Angående Pilotfrue og hennes firedelte fødselshistorie; jeg synes CBE slo henne med nerve og intensistet. Jeg ble faktisk rørt av måten hun skrev om den første fødselen på.. Jeg håper at Pilotfrue kommer seg i skrivestilen for jeg synes ofte det blir noe tamt og glatt over innleggene hennes. Jeg sjekker hennes blogg langt oftere enn Caroline sin av en eller annen grunn.

Lystgass er IKKE smertestillende, det gjør bare at man takler smertene bedre. For mange(inkl meg) er det også et hjelpemiddel for å klare puste skikkelig under fødsel, og for å ha noe å konsentrere seg om. Det fjerner ikke smertene overhode

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Yria skrev:

NJeg synes lille S blir eksponert mye, mye mer enn jeg hadde forventet. Mener pilotfrue at det ikke er eksponering så lenge ansiktet ikke vises?? Jeg mener i såfall det motsatte...

Jeg tenker at eksponering = du viser og kan bli gjenkjent liksom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Lystgass er IKKE smertestillende, det gjør bare at man takler smertene bedre. For mange(inkl meg) er det også et hjelpemiddel for å klare puste skikkelig under fødsel, og for å ha noe å konsentrere seg om. Det fjerner ikke smertene overhode

Det blir sett på som smertelindring, jo.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Yria skrev:

Jeg synes lille S blir eksponert mye, mye mer enn jeg hadde forventet. Mener pilotfrue at det ikke er eksponering så lenge ansiktet ikke vises?? Jeg mener i såfall det motsatte...

Julianne viser jo bare bilder av hverdagen. Hun har jo faktisk fått et barn, det hadde vært litt rart om det "ikke fantes" - da hun tross alt skriver en blogg om sitt liv. Du ser jo bare deler av barnet som ikke er gjenkjennbart fra andre barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært ubehagelig med pumpebilde av Julianne. Er glad hun får til ammingen men hva er hensikten til Ulrik med disse snappene?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Takida skrev:

Svært ubehagelig med pumpebilde av Julianne. Er glad hun får til ammingen men hva er hensikten til Ulrik med disse snappene?

Nei, det kan man lure på. Kanskje han har en fetisj? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sialove skrev:

Nei, det kan man lure på. Kanskje han har en fetisj? 

Ja man kan jo nesten lure. Spesielt. Julianne skjermer jo S og ammingen mens Ulrik er sekunder unna å legge ut uten emojies foran. Føles som vouyerisme 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen tanker om hvorfor han viser frem sånt, men det vil bare bli slettet som spekulasjon. Selv om det bare er noe jeg tenker. Men... ja jeg tenker mitt egentlig... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye koselig man kan legge ut av mor og barn, men han velger hovedsakelig å fokusere kun på ammingen 🤷‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truka

Han er sikkert bare dritstolt over babyen og at den ammes. 

Men det er nok av både veskehuder og delvis tildekte pupper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, marthes skrev:

Han er sykelig besatt av puppene hennes i offentligheten... det er litt spesielt av en voksen mann... 

Skulle akkurat til å skrive det, han virker helt besatt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Lystgass er IKKE smertestillende, det gjør bare at man takler smertene bedre. For mange(inkl meg) er det også et hjelpemiddel for å klare puste skikkelig under fødsel, og for å ha noe å konsentrere seg om. Det fjerner ikke smertene overhode

Det er sant, men det går som smertelindring.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Ulrik! La Julianne amme i fred! Ufresht å dele bilder fra så private øyeblikk! Og hvem har egentlig interesse av å se noe slikt? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...