Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Ja, mange menn er nok opptatt av kvinners fordeler, bryster, pupper eller attributter (kjært barn har mange navn 😂). Det er bare det at jeg håper at hun synes det er greit å bli «fremstilt» så intenst på storien hans. Hun nevnte jo selv at Ulrik skulle ta over roret fra tid til annen mens hun var i barsel. Hvis det er hans måte å engasjere seg synes jeg det uansett kommer merkelig frem på hva han velger å vise frem. Den pæra ble jeg nysgjerrig på. Han kunne jo ha lagd en historie rundt den 🍐. Til en forandring fra melkingen og hundene i det minste 😉.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Går det an å stille seg det veldig enkle spørsmålet om HVORFOR dette skal postes i SoMe?

En ting er å filme/ ta bilder til glede for paret selv, men poenget med SoMe er at det publiserers til et stort antall mennesker. På hvilket vis kan det argumenteres for at dette dekker et behov hos nevnte publikum. Helt seriøst, dersom noen rekker opp hånda og melder interesse for slike bilder, så ta en titt i speilet. 

Hele denne greia med SoMe har virkelig gått av skaftet. Hva slags verdi har det for folk å bivåne et ukjent menneske amme? 

Og den som står bak kamera bør stille seg tilsvarende spørsmål? Hvorfor ønsker jeg å dele denne typen innhold med vilt fremmede?

Jeg følger ikke bloggere verken på Insta eller Snap, så dette er ikke et innlegg om forkastelig eller ikke, men rett og slett en utblåsning i forhold til hva SoMe har blitt. Jeg håper pendelen svinger snart, men holder ikke pusten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn liker rumper mens andre menn liker pupper best, lett å se hva piloten liker best 😄

Synes det er småteit å legge ut snapper med pupper, kyr og MØØØ, men går utifra at pilotfrue hadde satt foten ned hadde det ikke vært greit for henne. 

Flott at hun ammer og flott at det ser ut til at hun (i følge piloten sine bilder og videoer) får til ammingen 

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, skruf skrev:

Noen menn liker rumper mens andre menn liker pupper best, lett å se hva piloten liker best 😄

Synes det er småteit å legge ut snapper med pupper, kyr og MØØØ, men går utifra at pilotfrue hadde satt foten ned hadde det ikke vært greit for henne. 

Flott at hun ammer og flott at det ser ut til at hun (i følge piloten sine bilder og videoer) får til ammingen 

Ifølge hans Instagram kan det se ut til at han hjelper til med å holde melkeproduksjonen oppe 😂 Ref. den avstemningen han kjørte på instagram 😂

Men whatever rocks your boat, tickles your pickle etc. Bare merkelig å kringkaste det til tusenvis av mennesker. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicco skrev:

Hva om det faktisk er noe av det koseligste han ser, at kvinnen i hans liv gir mat til hans barn? Er det virkelig det KG er til, å rakke ned på det som for noen er virkelig vakkert? 

Jeg syns det er fint om det er det koseligste han ser, men for all del, ikke del dette på Instagram. Og det er ikle bare at hun ammer han legger ut bilde av, men at hun pumper melk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, decker skrev:

Han fokuserte jo og veldig på brysta då dei annonserte graviditeten med sløyfe over dei, så kan verka som han er litt over middels opptatt av det. Men kvar med sitt!

Akkurat det samme tenkte jeg på her om dagen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Truka

Så lenge Pilotfrue ikke bryr seg om det, skjønner jeg ikke at flere av dere ser ut til å ta anstøt av det. Eller er det sånn at det er lite annet «å ta» dem på om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Truka skrev:

Så lenge Pilotfrue ikke bryr seg om det, skjønner jeg ikke at flere av dere ser ut til å ta anstøt av det. Eller er det sånn at det er lite annet «å ta» dem på om dagen. 

Det handler ikke nødvendigvis å «ta dem» på noe. Hun har en blogg som leses av mange tusen, en mann som er med henne i serien Bloggerne. De når med andre ord ut til mange, og da følger det med reaksjoner og blikk på det de foretar seg. I likhet med andre blogger som troner høyt oppe på listene.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det med disse SoMe-aktørene som bare utleverer seg selv så helt fullstendig uten filter? Og hvordan er det interessant (og for hvem?) å se en vilt fremmed dame amme en vilt fremmed baby? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

For å understreke:
 

Ja, det er lov å være glad i pupper. Det finnes en million smakfulle måter å ytre dette på, Ulrik valgte en mindre smakfull måte å gjøre det på.

Ja, det er lov å være stolt av amming, det finnes en mi..... (repetisjon).

Ja, det skal være lov å poste bilder av brøst, amming, alle kroppens naturlige funksjoner, bæsj, tiss og mens skal helst mer opp og ut i åpenheten. Men det finnes såååååååå mange måter å gjøre dette på en smakfull måte, Ulrik og pilotfrue valgte ingen av de. De kjørte bare rett ut på det mest harry, smakløse, ekle og dumme de kunne finne på (i mine øyne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som de gjør det kun for å provosere. All oppmerksomhet er bedre enn ingenting 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Nesten som de gjør det kun for å provosere. All oppmerksomhet er bedre enn ingenting 

Som dei fleste av toppbloggarane.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Speedmaster skrev:

Å sammenligne sin ammende hustru med en ku er langt over streken. Punktum. 

Langt over streken for hvem? Jeg har selv kalt meg ku maaange ganger og mannen min også. Riktignok hadde ikke han delt det på sosiale medier til tusner..

Men.. Så lenge hun ikke bryr seg så blir det for dumt at en haug med fremmende skal bry seg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Birdo skrev:

Langt over streken for hvem? Jeg har selv kalt meg ku maaange ganger og mannen min også. Riktignok hadde ikke han delt det på sosiale medier til tusner..

Men.. Så lenge hun ikke bryr seg så blir det for dumt at en haug med fremmende skal bry seg.

Jeg tror hele konseptet med blogging er at fremmede folk på en eller annen måte skal bry seg... 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Pås skrev:

Jeg tror hele konseptet med blogging er at fremmede folk på en eller annen måte skal bry seg... 😂

Joda, jeg er ikke født i går. Men dette her tar jo helt av, folk kaller han både det ene og det andre, på hennes vegne. Og det blir for dumt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, CecilieX skrev:

Og den som står bak kamera bør stille seg tilsvarende spørsmål? Hvorfor ønsker jeg å dele denne typen innhold med vilt fremmede?

Vel, jeg har vært medlem av Ammehjelpsgruppa en stund, og dermed fått med meg at maaaange synes at amming er det mest utrolige og vakre som finnes. Mange. Bilder deles og likes og hjertes og kommenteres av hundrevis. Så jeg synes egentlig ikke at det er rarere å dele det enn mye annet, egentlig, som er akkurat like interessant/uinteressant.

(selv synes jeg amming er praktisk/koselig nok uten å være ammefrelst eller bry meg om andres amming - men de finnes altså)

Angående pumpinga... Jeg sa det til flere jeg, at jeg følte meg skikkelig som en ku (likte ikke pumping). Mannen kunne godt ha kalt meg ku på fleip uten at det ville gjort meg noe. Og jeg kunne sikkert funnet på å tatt et sånt bilde, med sånne emojier og sånn tekst. Riktig nok bare sendt til mannen da i så fall, hadde aldri delt med en haug fremmede. Men bloggere er jo vant med å dele masse jeg aldri hadde drømt om, de er en helt annen mennesketype.

... Så poenget mitt er vel at folk er forskjellige. Skjønner det kan være vanskelig for en del å se for seg at noen synes amming er nydelig å se på eller at det bare er morsomt å bli kalt for ku, men sånn er det.

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pås skrev:

Jeg tror hele konseptet med blogging er at fremmede folk på en eller annen måte skal bry seg... 😂

Just precis. Jeg fatter ikke at folk synes det er merkelig st folk bryr seg - det er jo hele konseptet med å leve av å publisere alt man gjør på SoMe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...