Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
Skrevet

Hvordan har de råd til å punge ut 21 millioner for et hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Touchy skrev:

Om du følger noen så send en melding, et hei er nok, og da får du de på venstre side,

Er helt borte vekk. Er det kun pilotfrue på snap? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Er helt borte vekk. Er det kun pilotfrue på snap? 

Ja.

Skrevet
46 minutter siden, Neinøff skrev:

Hvordan har de råd til å punge ut 21 millioner for et hus?

Sikkert skrapt sammen det de har, samt lån. 

Gjest Vitting
Skrevet

Skulle likt å se huset uten alle de giga-kunstverkene og nipsnapset som er på bildene.

Skrevet

Kommentar kl 20 26 i siste innlegg er spot on :-)

Skrevet

Tråden er ryddet for hets, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette.

Papirfly, mod.

Skrevet

Huset de bor i nå kjøpte de i 2014 for 7 450 000,-

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, gjest91 skrev:

Kanskje er verdien tredoblet? Fashionabelt strøk og moderne leilighet. Bloggleserne vil nok kjempe med nebb og klør i budrunden :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Tenker vi kan være helt trygge på at Pilotparet (og banken) har kontroll på finansieringen av dette flotte huset. De har neppe lånt så mye penger at de er avhengige av at hun skal fortsette å tjene så store summer i 25 år fremover i en så usikker jobb. Det ville jo vært galskap, ingen vet om det engang er mulig å leve av blogging om 5 år. Så her er det nok sparepenger og egenkapital som utgjør størsteparten. Heldige er de hvertfall, FOR et drømmehus!

• Liker 14
Gjest Avocado
Skrevet (endret)
11 timer siden, gjest91 skrev:

Wow! Og da hadde vel Julianne knapt noen inntekt. Da skjønner vi jo hvor pengene kommer fra 😁 Men jammen er det kult med forhold hvor dama også tjener veldig bra, Julianne har nok hatt mest flaks (I likhet med de andre rosabloggerne som tjener bra) men ingen tvik om at pengene strømmer inn.

Om hun bare ikke hadde sagt at Mamma til Michelle og Anne Brith Davidsen er forbildene hennes når det kommer til mammablogging så hadde det vært verdt å lese bloggen litt oftere enn 1-2 ganger i måneden. Men sagt er sagt, og det utsagnet har brent seg godt fast for å si det sånn.

Endret av Avocado
Skrevet

Får håpe arvingen ikke blir til salgs da. Er vel der de håper å håve inn enda mer penger.

• Liker 9
Skrevet
Just now, Xstrella said:

Får håpe arvingen ikke blir til salgs da. Er vel der de håper å håve inn enda mer penger.

I bloggverden er vel det meste til salgs dessverre.
Takk og lov for at det finnes de som ikke selger både sjel og unger! Hvorvidt dette paret lar seg kjøpe er jo en helt annen ting.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Avocado skrev:

Wow! Og da hadde vel Julianne knapt noen inntekt. Da skjønner vi jo hvor pengene kommer fra 😁 Men jammen er det kult med forhold hvor dama også tjener veldig bra, Julianne har nok hatt mest flaks (I likhet med de andre rosabloggerne som tjener bra) men ingen tvik om at pengene strømmer inn.

Om hun bare ikke hadde sagt at Mamma til Michelle og Anne Brith Davidsen er forbildene hennes når det kommer til mammablogging så hadde det vært verdt å lese bloggen litt oftere enn 1-2 ganger i måneden. Men sagt er sagt, og det utsagnet har brent seg godt fast for å si det sånn.

At hun har de som forbilder sier mye om henne 😩

• Liker 5
Skrevet

Ikke for å forsvare Pilotfrue.blogg.no, men for å beholde håp for menneskeheten... 

Jeg tror det er lett å tenke at glansbildemødre på blogg er forbilder før man får barn selv. Før og etter barn hadde i alle fall jeg en masse aha-opplevelser, total endring i prioriteringer og beskyttertrang for barnet. 

Håper mange som ser på noen av de profilerte mammabloggerne før de får egne barn, ser mer kritisk på disse bloggene etter at de får egne barn. 

Også håper jeg virkelig dette gjelder Julianne også. 

• Liker 8
Skrevet

Men det er heldigvis ikke vårt problem hvordan de finansierer det(Halvparten sitat Flyfrua).

På 12.2.2018 den 9.46, Avocado skrev:

Selv om de kjøpte det for 1-2 mill under prisantydning så er det likevel ekstremt mye penger. Nærmere 10 ganger årsinntekt for paret, som i tillegg har en dyr båt, bil og barn på vei.

Skrevet

Synes det er litt merkelig hvor mange som bryr seg om dette foreldresoverommet i en annen etasje. Jeg skulle ønske alle hus hadde splittet opp soverommene jeg! Det er jo kun de 4-5 første årene at man faktisk ønsker å ligge nære, etter det skal ungene ha besøk, overnatting og det er da virkelig godt for foreldrene å kunne ha en kveld i senga uten frykt for å bli hørt også :) 

Ergo, 1/4 av oppveksten er det praktisk å ha de i nærheten, resten av tiden er det jo kjempefint å ha mer privatliv og litt større armslag både for liten og stor. 

Jeg drømmer om et hus som dette, og løsningen hadde vært å la tenåringen få foreldresoverommet de første årene, og så bytter vi når minste er klar for å sove i en annen etasje. 

• Liker 18
Skrevet
18 minutter siden, Zoey skrev:

Ikke for å forsvare Pilotfrue.blogg.no, men for å beholde håp for menneskeheten... 

Jeg tror det er lett å tenke at glansbildemødre på blogg er forbilder før man får barn selv. Før og etter barn hadde i alle fall jeg en masse aha-opplevelser, total endring i prioriteringer og beskyttertrang for barnet. 

Håper mange som ser på noen av de profilerte mammabloggerne før de får egne barn, ser mer kritisk på disse bloggene etter at de får egne barn. 

Også håper jeg virkelig dette gjelder Julianne også. 

Det vet vi allerede at de ikke kommer til å gjøre. Fordi Ulrik og Julianne var på «God kveld Norge» for noen uker siden. Der fortalte de stolt at avkommet kom til å bli eksponert i blogg og SoMe. Det så de absolutt ingen bakdeler med. De sa til og med at avkommet ville få store fordeler p.g.a dette 🙈🙈🙈

• Liker 16
Skrevet
34 minutter siden, FrkHumle skrev:

Synes det er litt merkelig hvor mange som bryr seg om dette foreldresoverommet i en annen etasje. Jeg skulle ønske alle hus hadde splittet opp soverommene jeg! Det er jo kun de 4-5 første årene at man faktisk ønsker å ligge nære, etter det skal ungene ha besøk, overnatting og det er da virkelig godt for foreldrene å kunne ha en kveld i senga uten frykt for å bli hørt også :) 

Ergo, 1/4 av oppveksten er det praktisk å ha de i nærheten, resten av tiden er det jo kjempefint å ha mer privatliv og litt større armslag både for liten og stor. 

Jeg drømmer om et hus som dette, og løsningen hadde vært å la tenåringen få foreldresoverommet de første årene, og så bytter vi når minste er klar for å sove i en annen etasje. 

Enig. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...