Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Det blir jo en veldig fin forandring fra et rekkehus rett ved den forurensede motorveien Ring 3 til denne perlen av et hus. Håper på mange flotte innlegg fremover.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, princesse skrev:

Kom en tur til oss så skal jeg vise deg hva lite er

Høres nesten ut som du antyder at du har mikropenis

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kritisk til en del bloggere. Helt ærlig, det er flere som jeg rett og slett ikke liker. Når det gjelder Pilotfrua både sier og gjør hun ting jeg rister på hodet av, men den kritikken hun får i kommentarfeltet sitt syns jeg er så drøy og stakkarslig at jeg ikke skjønner hvorfor det er sånn i utgangspunktet. Hvor sterkt sensurerer egentlig de andre bloggerne, når Julianne mottar så stygge kommentarer som hun gjør? Trigger svangerskapet hennes langt mer enn hva andre bloggere serverer i sine innlegg? Når ble det greit å kritisere størrelse på mage og hvorvidt man kjenner spark? At huset de har kjøpt er stygt og upraktisk, fordi deres soverom ligger i en annen etasje? At hun har valgt "feil" sykehus å føde på, og var dum som sa ifra seg plassen på Riksen? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Milio said:

Jeg er kritisk til en del bloggere. Helt ærlig, det er flere som jeg rett og slett ikke liker. Når det gjelder Pilotfrua både sier og gjør hun ting jeg rister på hodet av, men den kritikken hun får i kommentarfeltet sitt syns jeg er så drøy og stakkarslig at jeg ikke skjønner hvorfor det er sånn i utgangspunktet. Hvor sterkt sensurerer egentlig de andre bloggerne, når Julianne mottar så stygge kommentarer som hun gjør? Trigger svangerskapet hennes langt mer enn hva andre bloggere serverer i sine innlegg? Når ble det greit å kritisere størrelse på mage og hvorvidt man kjenner spark? At huset de har kjøpt er stygt og upraktisk, fordi deres soverom ligger i en annen etasje? At hun har valgt "feil" sykehus å føde på, og var dum som sa ifra seg plassen på Riksen? 

Enig. Har alltid synes det kommentarfeltet hennes var helt usmakelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Enig. Har alltid synes det kommentarfeltet hennes var helt usmakelig.

Sånn går det når man kan skrive helt anonym. Hadde vært bedre om man måtte skrive med FB profilen sin. Da hadde ikke mange turt å være så frekke. Helt kvalmende at man skal bli fatshamet når man er gravid!! 😱 Kvinner skal vise frem magen stolt og ikke måtte gjemme den pga nettroll som spyr ut slike ting. Fysj!

Jeg og mine søsken hadde soverom i første og foreldrene våre i andre etasje. Det gikk helt fint og var null problem. Det er noe de selv må finne ut av.

Endret av smalls
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kajsaen skrev:

Hva skjedde med at de skulle kjøpe tomt og bygge selv? 

Det er ikke akkurat et enkelt prosjekt. De fant ingen tomter som ville tillate de å bygge huset de ønsket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun får en del ufine kommentarer fordi hun er så utrolig vakker og har fasaden i orden i form av bla en kjekk mann, pent interiør, dyr bil og dyre reiser. Tror ikke det blir noe mindre fremover pga det flotte huset med knall beliggenhet. Janteloven står så sterkt i Norge at folk prøver å «jekke» en ned hvis man ikke unner andre suksess og velstand. Dessverre er det lettere å kritisere enn å gi ros.. Jeg tror prøveperioden har appellert til noe sårbart i mange slik at hun er blitt en blogger som ligger høyt på listene.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg tror hun får en del ufine kommentarer fordi hun er så utrolig vakker og har fasaden i orden i form av bla en kjekk mann, pent interiør, reiser, dyr bil og dyre reiser. Tror ikke det blir noe mindre fremover pga det flotte huset med knall beliggenhet. Janteloven står så sterkt i Norge at folk prøver å «jekke» en ned hvis man ikke unner andre suksess og velstand. Dessverre er det lettere å kritisere enn å gi ros.. Jeg tror prøveperioden har appellert til noe sårbart i mange slik at hun er blitt blogger som ligger høyt på listene.

"Utrolig vakker" og "kjekk mann" er særdeles subjektive oppfatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, eksiltronder skrev:

"Utrolig vakker" og "kjekk mann" er særdeles subjektive oppfatninger.

Det er min mening..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel dessverre en kjensgjerning at mange bloggere lever godt av å ha mye stygt i kommentarfeltet. Hun kunne ha valgt å stenge det, spesielt nå, i den sårbare perioden hun befinner seg i, og hun kunne ha valgt å kun ha kommentarer via innlogg i Facebook. Det gjør hun ikke, og jeg tror grunnen er åpenbar. Vet jo om andre rosabloggere som har opplevd at bloggen omtrent har dødd etter stenging av kommentarfelt. Blir ikke penger av sånt.

Endret av Malum
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis disse to hadde spilt kortene sine riktig, kunne de sikkert ha blitt blogg-kjæledeggene i Norge. Da må de fremstå noe mer laidback og ydmyke. Nå har de alle muligheter; nytt hus (som slår CBE sitt ned i støvlene), barn og stilig yrke på mannen. De bør justere planene sine om de vil bli lest fordi folk liker dem, ikke fordi man ønsker noe å fnyse av. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame for «slanke te som stopper søtsuget» på Snap! Dama er gravid, og tror neppe hun drikker denne typen te i svangerskapet. Ser utrolig dumt og lite gjennomtenkt ut. Dagens inntekt mao. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kajsaen skrev:

Hva skjedde med at de skulle kjøpe tomt og bygge selv? 

 

2 timer siden, Milio skrev:

Det er ikke akkurat et enkelt prosjekt. De fant ingen tomter som ville tillate de å bygge huset de ønsket.

Men med tanke på hvor mye penger de gir inntrykk av at de har, så skal det ha vært en enkel sak å hyre en arkitekt for å tegne et hus som kan passe ei tomt i et trivelig strøk.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trendy og convinient te - er rik på næringsstoffer hun og babyen trenger - og 0 (null) kalorier? :daane:

Hun har ikke veldig mye kvalitetssikring av det hun reklamerer for, nei. 

Det der er jo villedende markedsføring så det holder.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amazing hus! Litt rart at de har «tapt flere budrunder» som hun sier, hvis de har 22 mill i budsjett. Men de hadde kanskje tenkt å bygge et palass. Det er jo billigere å bygge enn å kjøpe ferdig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storslått bolig! Men samtidig lurer jeg også på hvorfor en pilot og hans bloggerfrue fortjener så innmari mye mer cash en hva f.eks. en lege og hans sykepleierhustru fortjener. I et mer "fair" samfunn ville sistnevnte tjent betydelig mere enn hva førstnevnte ville, da de bidrar med mye mer samfunnsviktige oppgaver.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lenebu skrev:

Storslått bolig! Men samtidig lurer jeg også på hvorfor en pilot og hans bloggerfrue fortjener så innmari mye mer cash en hva f.eks. en lege og hans sykepleierhustru fortjener. I et mer "fair" samfunn ville sistnevnte tjent betydelig mere enn hva førstnevnte ville, da de bidrar med mye mer samfunnsviktige oppgaver.

Hvorfor skal ikke de fortjene de pengene de har? De har jobbet for pengene sine, og det er da ingen andres feil at andre ikke har bedre råd enn de. Merkelig tankegang.

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lykke og prioriteringer. Jeg bor i en sliten ettroms på Oslo østside og er fornøyd med det. Jeg liker å drømme meg bort i Julianne og Ulriks flotte tilværelse, men kunne aldri tenkt meg et stort hus med det ansvaret det innebærer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...