Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en innlegg om prøvingen og det, men ikke ord om hvordan det ligger an. Bare løs prat. Hun sier det ikke er pga klikk, men hallo! Det er jo nettopp det det er! Hun drar det ut og vil ikke si noe pga hun vil holde folk nysgjerrig så de klikker seg inn på bloggen. Hun sier hun skal åpne seg denne uken, men nå er jeg spent. Blir vel ikke før til søndag tenker jeg. Drar det mest mulig ut

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt at Vår Staude akkurat avslørte graviditeten på God morgen Norge. Hun er visst gjest der i morgen, og hadde gode nyheter, som Vår sa....

• Liker 22
Skrevet

Ja, hun sier det ikke er pga klikk hun drar det ut med å fortelle hva som har skjedd, det er bare løgn. Hun skal tjene mest mulig på babydrømmen sin.

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, Oppland skrev:

Ja, hun sier det ikke er pga klikk hun drar det ut med å fortelle hva som har skjedd, det er bare løgn. Hun skal tjene mest mulig på babydrømmen sin.

Nemlig. Gjett om den ungen kommer til å bli eksponert 😔

• Liker 17
Skrevet
11 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Nemlig. Gjett om den ungen kommer til å bli eksponert 😔

Ja, det er sikkert og visst.😑

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Gratulerer så mye til Pilotfrue og mannen, med graviditeten ❤️❤️❤️

Skrevet

Med ekslusivt VG+ intervju. Glad på deres vegne. 

• Liker 2
Skrevet

Satser vel på at babynyheten begraver all Dubai-kritikken. Like kalkulert som alltid det opplegget der.

Gratulerer uansett :) 

• Liker 19
Skrevet
20 minutter siden, Dorey skrev:

Og et usannsynlig kleint bilde på IG til Piloten... 

Ekstremt kleint 😳

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, 123gjest skrev:

Satser vel på at babynyheten begraver all Dubai-kritikken. Like kalkulert som alltid det opplegget der.

Gratulerer uansett :) 

Tenkte det samme. Fin måte å ta vekk det fokuset på

Gratulerer til de :)

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, Dorey skrev:

Og et usannsynlig kleint bilde på IG til Piloten... 

Altså!!! Det bildet!!! Øynene mine!! Døøøør!!!😂😂😂😂😂

• Liker 15
Skrevet

Teksten hans var faktisk ti ganger verre enn bildet og emojiene desto verre. Logget inn her for å se om flere reagerte på melon-emojiene. :P

• Liker 9
Skrevet
På 23.11.2017 den 11.39, frostrøyk skrev:

Hun må være gravid.

Andrea hadde jo ikke vært hos Julianne i flere dager hvis hun er forkjølet... Det er jo ganske risk å ta med tanke på The Voice

Elsker at jeg hadde rett!

• Liker 11
Skrevet

Så bra for dem:) Men de bildene🙄😂

• Liker 8
Skrevet

Hahaha, det bildet var jo kjempemorsomt? Tviler på at det er ment seriøst. (Håper iallefall ikke det)

Forøvrig er jeg skikkelig glad på deres vegne! Håper ingen begynner å kritisere henne for å holde graviditeten skjult i 3 mnd- da det var dette de fleste mente hun burde gjøre når hun hadde flere SA på rad. Tror hun har gjort ett smart valg med å vente, og heller kunne fokusere kun på seg selv og svangerskapet :-)

• Liker 24
Skrevet

Så då gick d utan hjälp. Man kan ju fundera lite på hur många som får hjälp (ref. betalar i stora summor) som kunne sluppit. 

• Liker 4
Skrevet

Hyggelig for dem, men det bildet.... 🙈🙈

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...