Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
41 minutter siden, Oppland said:

Det jeg synes er enda mer merkelig  er at flere tusen klikker seg inn og leser at Pilotfrue (eller andre bloggere) har vært ute å spist lunsj. Så ser vi ofte bilde av en lunchtallerk med litt mat på. Hva gir det? Skulle jeg forville meg inn på en slik blogg er det rett ut igjen.

Vell, et antrekk kan man bli inspirert av. Samme med lunsj restaurant.. og da stikker man bare gjerne innom bloggen i ny og ne.  men å følge med på ens prøverør periode, gir meg absolutt ingenting, og hun skriver jo ikke noe om den heller, bare hinter - og folk stikker da innom hver dag og sjekker, for å bare finne masse reklame? hun bruker jo dette på å tjene penger... er bare å følge med på VG.no eller seher, kommer nok der samtidig som bloggen :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymNN said:

Jeg mener virkelig ikke å være frekk, men da lurer jeg på hvorfor du går inn på en tråd på Kg om en blogg/person du ikke interesserer deg for?

Kom inn på pilotfrue sin blogg da jeg var prøver selv. Selv om jeg nå har fått barn klarer ikke kikkeren i meg å la vær å gå inn. Guilty pleasure, kan du si. Prøver å gå inn sjeldnere enn før, da jeg begynner å bli ganske kvalm av holdningene som kommer til overflaten.

Det er fascinerende å lese her, jeg pleier kjapt å  titte gjennom her på bussen feks. Da går jeg innom de personene jeg vet hvem er. Og folk sier jo mye fornuftig her, feks om reklame og eksponering av barn. Mange fornuftige kvinner inne her. Og jeg leser heller her enn bloggene. Det er underholding å lese her. Bloggene derimot er ikke det:) 

jeg kristiserer ikke folk som leser bloggere, jeg synes bare det er kvalmt som pilotfure holder på. Og jeg kan heller ikke forstå det er spennende å lese om en prøverørsforsøk som kun handler om hinting for å få lesere. Hvis man selv har vært gjennom dtte eller er det nå, er det som jeg skrev istad noe annet. Da appellere det jo på en annen måte....til de andre:  jeg er sikker på at når hun kommer ut med svaret - står det nok på seher eller VG :) 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, jentefranorge skrev:

Det er fascinerende å lese her, jeg pleier kjapt å  titte gjennom her på bussen feks. Da går jeg innom de personene jeg vet hvem er. Og folk sier jo mye fornuftig her, feks om reklame og eksponering av barn. Mange fornuftige kvinner inne her. Og jeg leser heller her enn bloggene. Det er underholding å lese her. Bloggene derimot er ikke det:) 

jeg kristiserer ikke folk som leser bloggere, jeg synes bare det er kvalmt som pilotfure holder på. Og jeg kan heller ikke forstå det er spennende å lese om en prøverørsforsøk som kun handler om hinting for å få lesere. Hvis man selv har vært gjennom dtte eller er det nå, er det som jeg skrev istad noe annet. Da appellere det jo på en annen måte....til de andre:  jeg er sikker på at når hun kommer ut med svaret - står det nok på seher eller VG :) 

Veldig enig i at trådene her er mer givende enn bloggene i seg selv 😂 Og i at pilotfrue tilsynelatende virker å tyne det hun kan ut av «sin hjertesak». Når hun klarer å miste sympatien fra ei som har vært gjennom like mange forsøk som henne, sier det litt...

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, jentefranorge skrev:

Vell, et antrekk kan man bli inspirert av. Samme med lunsj restaurant.. og da stikker man bare gjerne innom bloggen i ny og ne.  men å følge med på ens prøverør periode, gir meg absolutt ingenting, og hun skriver jo ikke noe om den heller, bare hinter - og folk stikker da innom hver dag og sjekker, for å bare finne masse reklame? hun bruker jo dette på å tjene penger... er bare å følge med på VG.no eller seher, kommer nok der samtidig som bloggen :)

Jeg er helt enig i det du skriver, hun bruker prøveperioden som ei melkeku for å få mest mulig kroner ut av det. For meg altså andres lunchtallerk, gir meg mindre enn ingenting.

• Liker 3
Skrevet

Heia Morten, veldig bra skrevet  !!!

• Liker 15
Skrevet

Har på følelsen at er blogginnlegg med oppdatering i prosessen kommer snart fordi hun ønsker å dysse over hele «Dubaigreia» Kynisk. 

• Liker 13
Skrevet

Først en liten «skandale», så en lovnad om oppdatering på prøveperioden...tør jeg gjette på annonseinnlegg neste?

• Liker 9
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymNN skrev:

Først en liten «skandale», så en lovnad om oppdatering på prøveperioden...tør jeg gjette på annonseinnlegg neste?

Ja, da vil jeg tippe på en annonse for hundesnop :-) For klær, lagerplass, tannbleking, ansiktsmasker og DW-klokker har hun jo reklamert for tidligere.. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
5 timer siden, AnonymNN skrev:

Veldig enig i at trådene her er mer givende enn bloggene i seg selv 😂 Og i at pilotfrue tilsynelatende virker å tyne det hun kan ut av «sin hjertesak». Når hun klarer å miste sympatien fra ei som har vært gjennom like mange forsøk som henne, sier det litt...

Hvordan har hun uttrykt det? I så fall ganske tankeløst ... og taktløst.

Skrevet
35 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Hvordan har hun uttrykt det? I så fall ganske tankeløst ... og taktløst.

Tenkte på meg selv😉

• Liker 1
Skrevet

Hun selger alt hun kan tjene noen kr på den dama der...

• Liker 1
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
1 time siden, AnonymNN skrev:

Tenkte på meg selv😉

Åååhh!! Så leit. Når man er i situasjonen dere begge er i, så trenger man støtte, ikke at noen opptrer dårlig overfor en. Håper ikke det går innpå deg. Jeg ønsker deg masse lykke til :hug: (Jeg er ikke ukjent med situasjonen, jeg hadde 3 aborter mellom barn nr 1 og 2, så gikk det seg til. Men nå er det jo ikke meg som skal snakkes om ;) )

Skrevet

Hmm, jeg får en følelse av at flere av disse bloggerne (spesielt Julianne, Isabel Raad, Andrea Badendyck osv) er jenter som skulle ønske de var mean girls da de gikk på videregående, men så var de ikke helt kule /pene nok. Derfor holder de på på samme måte nå, selv om de har blitt voksne (relativt voksne iallefall). For på en eller annen måte har de klart å selge seg selv slik at de har mange "tilhengere", og da tror de de kan oppføre seg som Blair Waldorf. 

• Liker 18
Skrevet

Julianne er 27, men skulle noen ganger tro hun var 17. Hun fremstår umoden. 

• Liker 16
Skrevet
14 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Åååhh!! Så leit. Når man er i situasjonen dere begge er i, så trenger man støtte, ikke at noen opptrer dårlig overfor en. Håper ikke det går innpå deg. Jeg ønsker deg masse lykke til :hug: (Jeg er ikke ukjent med situasjonen, jeg hadde 3 aborter mellom barn nr 1 og 2, så gikk det seg til. Men nå er det jo ikke meg som skal snakkes om ;) )

Takk! Kom heldigvis i mål på forsøk 5 og er blitt mamma 😊

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Papirfly, mod.

Skrevet
9 timer siden, jentefranorge skrev:

Til dere som venter i spenning på denne graviditet oppdateringen. Hvorfor finner dere det så interessant? Sliter dere med graviditet selv og dere blir inspirert? Eller er dere virkelig genuint interesert i hennes liv? Jeg Spørr fordi jeg ikke bryr meg om fremmede barn, gravitetet eller livsstil . Jeg bryr meg om venner og familie. 

Jeg skjønner bare ikke hvordan noen finner denne bloggen interessant, og det med graviditeten også. Kjempe kjedelig. Dette er et menneske dere ikke kjenner, som bruker denne graviditeten for det den er verdt. Jeg finner bare ikke dette interessant, og jeg bryr meg heller ikke om hun er gravid eller ei. Venter nå hvertfal ikke hver uke og klager på at det mangler oppdateringer.. jeg forstår bare ikke interessen for denne bloggen? 

Men det er ikke rart bloggere blir store, når fremmede folk er så innmari interesert i en fremmeds graviditets prosess. (Gjelder ikke de som selv går gjennom dette- da skjønner jeg interessen )

8 timer siden, jentefranorge skrev:

Men så handler dette om pilotfrue. Bloggen hennes er jo gørr kjedelig. Den er helt hjernedød. Hun holder kun lesere Pga denne graviditeten, og derfor spør jeg hvorfor folk er så innmari interesert i denne prøveperioden hennes, når de ikkke engang kjenner henne - men sjekker bloggen hver enste dag i håp for en oppdatering.... Jeg skjønner det virkelig ikke. Det er så uinteressant og fjernt for meg. Jeg kan kun se for meg at dette hadde vært interessant hadde jeg hatt probelmer med graviditet selv. Jeg bare skjønner ikke at folk er så interesserte i dette at de venter i spenning og sjekker bloggen daglig for oppdateringer...hun bruker jo disse super interesserte blogglesere som venter i spenning, til å sanke inn lesere, plasser reklame og tjener på dette...er bare kvalmt, men det fungerer fordi folk stikker innom daglig og bidrar til dette.

Selv om du synes det er gørr kjedenlig så er det jo ikke sånn at alle synes det. 

Jeg leser (sporadisk) bloggen hennes fordi jeg vet egentlig veldig lite om prøverør, IVF, egguttak osv. Så for meg er det spennende å lære litt om dette og prosessen, tankene og følelsene rundt. Det er jo gjerne ikke noe som prates om i så veldig stor grad der jeg ferdes hvertfall, så jeg synes det er fascinerende å få et innblikk i hvordan en sånn prosess kan være. Og når man da har fulgt med i en sånn prosess i over et år, så blir man jo litt spent på om de har lykkes eller ikke. Nå renner ikke jeg ned bloggen for å sjekke det stadig vekk, men jeg skjønner at folk er spent og lurer og blir glad på hennes vegne dersom/når hun lykkes. 

Kan kanskje sammenligne med å følge med på en TV serie. Jeg kjenner jo ingen i serien heller, men jeg blir både rørt, trist, glad osv når ting skjer med karakterene, og jeg gleder meg til ny episode neste uke. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...