Nasken Skrevet 18. desember 2017 #2322 Skrevet 18. desember 2017 Det skinner veldig igjennom hvordan hun er og hvilke holdninger hun har. Først dette med FrP, og nå dette. Hun sitter der på sin høye hest, mer privilegert enn mange andre selv her i Norge og har slike nedlatende holdninger. Altså, jeg vil spy! 17
Jordbærogfløte Skrevet 18. desember 2017 #2324 Skrevet 18. desember 2017 Og med en gang man er uenig med en blogger så blir man definert som et nettroll... 6
Frøken_fjong1 Skrevet 18. desember 2017 #2325 Skrevet 18. desember 2017 15 timer siden, Vitting skrev: Alle delfiner som er i fangenskap, er i klorvann... https://www.thedodo.com/taiji-museum-chlorine-angel-2264012228.html https://dolphinproject.com/campaigns/captivity-industry/ https://dolphinproject.com/campaigns/captivity-industry/facts-about-captivity/ Noe av det kjipeste dyreplageriet i verden er hvordan mennesker tror at delfiner smiler og ler og koser seg i fangenskap, når det egentlig er snakk om lynende intelligente vesener som er redusert til neddopa og utsulta roboter som må nedverdiges med å gjøre idiotiske triks for å få fisk i løpet av dagen. Uansett om de er født til fangenskap, eller revet fra naturen, så hører ikke delfiner til i fangenskap. Og i Dubai har de en multi-million-industri på "svøm med delfiner" og "delfinshow". I tillegg til menneskerettighetsbruddene og all den andre møkka de sprer på jordas overflate. Min store drøm er å svømme med delfiner, men aldri om jeg hadde gjort det med delfiner fangenskap! Stakkers dyr som lever slik som det der. 3
Jolanda Skrevet 18. desember 2017 #2326 Skrevet 18. desember 2017 Jeg synes hun var skikkelig ufyselig i det side spørsmåls-innlegget. Og én ting er å ikke bry seg, men å skrive det på den måten? Hallo? Jeg er i hvert fall helt ferdig med å lese bloggen eller engasjere meg i henne. 13
Oppland Skrevet 18. desember 2017 #2327 Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, Nasken skrev: Det skinner veldig igjennom hvordan hun er og hvilke holdninger hun har. Først dette med FrP, og nå dette. Hun sitter der på sin høye hest, mer privilegert enn mange andre selv her i Norge og har slike nedlatende holdninger. Altså, jeg vil spy! Jeg tror det er vi som ikke har hennes holdninger som er privilegerte. Det er for stusselg slik hun framstår. 12
Jordbærogfløte Skrevet 18. desember 2017 #2328 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 38 minutter siden, Jolanda skrev: Jeg synes hun var skikkelig ufyselig i det side spørsmåls-innlegget. Og én ting er å ikke bry seg, men å skrive det på den måten? Hallo? Jeg er i hvert fall helt ferdig med å lese bloggen eller engasjere meg i henne. Nettopp! Selvfølgelig kan man ikke bry seg/engasjere seg i alt av elendighet her i verden, men det er hvordan hun formulerer seg som mange reagerer på. Hun fremstår så lite empatisk og reflektert på den måten.. Når det er sagt så synes jeg at tonen i hennes svar virker mer negativ og tung enn i forrige ukes spørsmål- og svar-runde. Endret 18. desember 2017 av Jordbærogfløte 4
Papirfly Skrevet 18. desember 2017 #2329 Skrevet 18. desember 2017 Tråden er ryddet for hets. Papirfly, mod.
Jolanda Skrevet 18. desember 2017 #2330 Skrevet 18. desember 2017 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Nettopp! Selvfølgelig kan man ikke bry seg/engasjere seg i alt av elendighet her i verden, men det er hvordan hun formulerer seg som mange reagerer på. Hun fremstår så lite empatisk og reflektert på den måten.. Når det er sagt så synes jeg at tonen i hennes svar virker mer negativ og tung enn i forrige ukes spørsmål- og svar-runde. Enig. 1
Sandin Skrevet 18. desember 2017 #2331 Skrevet 18. desember 2017 Eide hun ikke en leilighet på en relativt fin adresse da hun møtte Piloten? 1
Puny Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #2332 Skrevet 18. desember 2017 20 timer siden, Vinglass skrev: Har de delfiner i klorvann? Nå ble jeg lei meg dør de ikke da? Det var det som skar deg mest i hjertet? Ikke menneskehandelen, slaveriet, utnyttelsen, den systematiske undertrykkelsen? 8
Gjest chisandra Skrevet 18. desember 2017 #2333 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Puny skrev: Det var det som skar deg mest i hjertet? Ikke menneskehandelen, slaveriet, utnyttelsen, den systematiske undertrykkelsen? For mange av oss blir det noe ekstra når det kommer til dyr (og barn) 😢
Puny Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #2334 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 12 minutter siden, chisandra skrev: For mange av oss blir det noe ekstra når det kommer til dyr (og barn) 😢 Ja, jeg må si jeg aldri har forstått folk som kan snakke om ‘dyr og (i parentes) barn’, som om det er det samme... det er utrolig masse jeg kunne sagt om forholdene i Dubai, men delfinenes forhold kommer langt ned på min liste.... Endret 18. desember 2017 av Puny 19
Gjest chisandra Skrevet 18. desember 2017 #2335 Skrevet 18. desember 2017 5 minutter siden, Puny skrev: Ja, jeg må si jeg aldri har forstått folk som kan snakke om ‘dyr og (i parentes) barn’, som om det er det samme... det er utrolig masse jeg kunne sagt om forholdene i Dubai, men delfinene forhold kommer langt ned på min liste.... Barn i parentes fordi dyr var temaet.
Puny Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #2336 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 2 minutter siden, chisandra skrev: Barn i parentes fordi dyr var temaet. Nei, dyr var ikke temaet, slaveri, utnyttelse, undertrykkelse etc. Var temaet. Kritikkverdige forhold ved Dubai som helhet var temaet. Det å velge å reise til/ støtte et land som daglig bryter ‘alt som er’ av menneskerettigheter var temaet. Så ble delfiner nevnt helt til slutt. Endret 18. desember 2017 av Puny 8
Gjest chisandra Skrevet 18. desember 2017 #2337 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 3 minutter siden, Puny skrev: Nei, dyr var ikke temaet, slaveri, utnyttelse, undertrykkelse etc. Var temaet. Kritikkverdige forhold ved Dubai som helhet var temaet. Så ble delfiner nevnt helt til slutt. Kjære deg, du siterte « delfiner i klorvann»- innlegget til @Vinglass og spurte om noe. Jeg følte for å svare deg. Beklager. Jeg kunne jo ikke vite om du hadde kortet ned sitatet Endret 18. desember 2017 av chisandra
Puny Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #2338 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, chisandra skrev: Kjære deg, du siterte « delfiner i klorvann»- innlegget til @Vinglass og spurte om noe. Jeg følte for å svare deg. Beklager. Jeg kunne jo ikke vite om du hadde kortet ned sitatet JEG hadde ikke kortet ned sitatet. Jeg svarte på @ vinglass sin sitering av @Vitting. Der hun/han kom med en bred kritikk av Dubai. Som så ble kokt ned til delfiner i klorvann, som jo selvsagt er kritikkverdig, men av alle ting å velge å reagere på så syntes jeg delfiner i klorvann er merkelig. Dette er et av Dubais minste problemer spør du meg. Endret 18. desember 2017 av Puny 2
Gjest chisandra Skrevet 18. desember 2017 #2339 Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, Puny skrev: JEG hadde ikke kortet ned sitatet. Jeg svarte på @ vinglass sin sitering av @Vitting. Der hun/han kom med en bred kritikk av Dubai. Som så ble kokt ned til delfiner i klorvann, som jo selvsagt er kritikkverdig, men av alle ting å velge å reagere på så syntes jeg delfiner i klorvann er merkelig. Dette er et av Dubais minste problemer spør du meg. Ok. Du får siste ord, da dette ble litt avsporing
Chrisssi Skrevet 18. desember 2017 #2340 Skrevet 18. desember 2017 Skulle tro at Pilotfrue føler seg en smule dum når hun flashes på Dagbladet med egen kronikk: Hvorfor Dubai trenger Pilotfrue Piloten har forresten inngått samarbeid med Gant og viser stolt frem sine nye antrekk på Snap, han dras tydeligvis mer og mer inn i bloggsfæren, lurer på hva arbeidsgiver mener om det..... 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå