Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Ok. Siteringene i forkant refererer til at man kan tjene penger på utlevering av graviditet/barneønske og jeg klarer ikke finne noe positivt i det annet enn at åpenhet rundt ufrivillig barnløshet er samfunnsnyttig. Men måten det blir gjort på i dette tilfellet har ikke alltid vært stuerent, med kalkulerte reklameinnlegg i gitte tidsrom hvor leserne har forventet oppdatering vedrørende en eventuell graviditet..

Enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, gjestgitt skrev:

Muligens jeg får kritikk for dette, men hvorfor er det så spennende å vite om en fremmed person er gravid eller ikke? For meg er det totalt uinteressant om en blogger/kjendis blir gravid. Klart jeg unner enhver kvinne det, men jeg bryr meg virkelig ikke om det når jeg ikke har en personlig relasjon til vedkommende. Venninner derimot er jo noe annet

For meg handler det om at dersom hun lykkes med prøverør gir det håp til flere i samme situasjon. Trøstende å tenke på at hun lyktes på femte forsøk dersom noen føler det er håpløst etter første, andre, tredje forsøk.

• Liker 9
Skrevet
7 hours ago, 123gjest said:

For meg handler det om at dersom hun lykkes med prøverør gir det håp til flere i samme situasjon. Trøstende å tenke på at hun lyktes på femte forsøk dersom noen føler det er håpløst etter første, andre, tredje forsøk.

Men hva hvis hun ikke lykkes med prøverør, og de ender opp med å adoptere eller noe? Er det da knuste håp for alle andre som sliter? Hver situasjon er jo forskjellig.

• Liker 5
Gjest ClickB4it
Skrevet
1 hour ago, lenebu said:

Men hva hvis hun ikke lykkes med prøverør, og de ender opp med å adoptere eller noe? Er det da knuste håp for alle andre som sliter? Hver situasjon er jo forskjellig.

Hvordan i all verden klarer du å sette likhetstegn mellom «å adoptere eller noe» og «knuste håp»? En adopsjon er like unikt og vakkert som en graviditet, et adoptert barn er like mye verdt, like mye sine foreldres, som det et biologisk barn er.

Skrevet

Hvordan tolker dere siste innlegg? Jeg får veldig magefølelse av at hun er gravid, men ikke tør si noe ennå. Elles var det mye blabla, oppsummering av ting vi har lest ørti ganger før . Leserne dine venter på nytt om prøveprossesen, jente. Dette begynner å bli kjeeedelig.

• Liker 4
Skrevet (endret)
47 minutter siden, AnonymNN skrev:

Hvordan tolker dere siste innlegg? Jeg får veldig magefølelse av at hun er gravid, men ikke tør si noe ennå. Elles var det mye blabla, oppsummering av ting vi har lest ørti ganger før . Leserne dine venter på nytt om prøveprossesen, jente. Dette begynner å bli kjeeedelig.

Jeg tror og hun er det siden det er en stund siden de skulle begynne med siste forsøk, hun ikke har sagt at hun IKKE er det og hun er så tilbakeholden.

Og ja, jeg er helt enig. Det er det samme om og om igjen og bare blabla.

Endret av Jolanda
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo noen uker siden hun sa at de nærmet seg et forsøk i naturlig syklus ... jeg gjetter på at det har klaffet men at hun ikke tør å si noe. Hvis det er tilfelle så synes jeg det er fornuftig mtp at de gikk høyt ut med oppslag i VG ved første graviditet. 

• Liker 8
Gjest xx girl xx
Skrevet

Hun synker på blogglisten. Kommer nok snart innlegg som lover oppdatering. Deretter et reklemeinlegg. 

Skrevet

Jeg observerer synlig ettervekst på bildene  i ukens spørsmål-posten - merker det rykker litt i spekulasjonsfoten ;) 

• Liker 12
Skrevet

ikke lest bloggen hennes de siste mnd men sånn som jeg har oppfattet henne (på jakt etter lesere og selger alt, selv sprike-bilder av seg selv i gyn stolen), så tror jeg hun leser her og ser hva som skaper spekulasjoner, og dermed gjør det på bloggen... hun gjør alt for klikk... 

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, miore skrev:

Jeg observerer synlig ettervekst på bildene  i ukens spørsmål-posten - merker det rykker litt i spekulasjonsfoten ;) 

Hvorfor gjør det at man trenger å spekulere? Skulle hun være gravid er det da nada problem å ta noen bilder der det ikke synes, for SÅ langt på vei kan hun ikke være. Å velge noen gamle bilder kan handle om at hun hadde noen fine bilder liggende som ikke var brukt, og at mannen er på jobb. Ikke alltid man føler seg så fresh heller og gidder å gjøre så mye for å ta seg godt ut på bilder. 

29 minutter siden, marthes skrev:

ikke lest bloggen hennes de siste mnd men sånn som jeg har oppfattet henne (på jakt etter lesere og selger alt, selv sprike-bilder av seg selv i gyn stolen), så tror jeg hun leser her og ser hva som skaper spekulasjoner, og dermed gjør det på bloggen... hun gjør alt for klikk... 

Altså, alle vet at hun ønsker seg barn og alle vet at det har vært et forsøk som ikke er omtalt. Hva er det du synes hun gjør for å skape spekulasjoner? Jeg synes nemlig virkelig ikke hun driver med clickbait. At hun svarer på spørmål om når hun skal si noe er da vel helt greit? Gravid eller ei, det er en tung belastning å gå gjennom prøverør, og at de nå tester ut litt mindre åpenhet må man faktisk respektere. Bloggen handler om hennes liv. Hva hun filtrerer ut er hennes valg. 

Og så er det faktisk sånn, at bloggingen er en jobb, og da er det selvsagt et mål å få lesere. Klager du til Tine fordi de lager reklamer som prøver å få folk til å kjøpe flere av deres produkter? Eller at de lager for fresh design på tingene sine for å lokke folk til å kjøpe? Man kan si mye bloggen, men alt for klikk er virkelig ikke en av de tingene. MtM derimot... Der er det alt for klikk. 

• Liker 10
Skrevet

Oj så sint a 😂 jeg bare sa hva jeg tenkte du trenger ikke hisse deg opp sånn 🙈 vi har ulike meninger og oppfatninger og det er greit det :) forventet ikke at alle skulle være enige i hva jeg tenkte :) 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Papirfly, mod.

• Liker 1
Skrevet

Hun hinter veldig om at hun har lyst til å være med på bloggerne. Jeg skulle ønske at de pælmet ut Mamma til Michelle og tok med Julianne i stedet. Rett og slett fordi jeg syns Mamma til Michelle er en uspiselig dramaqueen og fordi Julianne hadde hatt veldig godt av å komme ut av bobla si der hun tusler alene inni leiligheten. 

Skrevet
14 minutter siden, Avocado skrev:

Hun hinter veldig om at hun har lyst til å være med på bloggerne. Jeg skulle ønske at de pælmet ut Mamma til Michelle og tok med Julianne i stedet. Rett og slett fordi jeg syns Mamma til Michelle er en uspiselig dramaqueen og fordi Julianne hadde hatt veldig godt av å komme ut av bobla si der hun tusler alene inni leiligheten. 

Næh. Enig i at MtM ikke burde være med lenger, men pilotfrua har ikke mye å komme med annet enn prøving. 

Jeg ville hatt med Paprika igjen jeg. Da hadde det blitt liv! 

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Næh. Enig i at MtM ikke burde være med lenger, men pilotfrua har ikke mye å komme med annet enn prøving. 

Jeg ville hatt med Paprika igjen jeg. Da hadde det blitt liv! 

Har Paprikaen vært med på bloggerne? :klo:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Avocado skrev:

Hva tror du Julianne kunne tilført programmet noe positivt da?

Skrevet
58 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Har Paprikaen vært med på bloggerne? :klo:

Sant det. Tenkte på unge mødre jeg. Men hvorfor ikke 😁

• Liker 2
Skrevet (endret)
55 minutter siden, O.G. skrev:

Hva tror du Julianne kunne tilført programmet noe positivt da?

Positivt? Masse! Julianne kunne f eks snakket om hvor enkelt det er å merke reklame. Hun gjør det jo plettfritt. Hun kan også lære de andre bloggerne en ting eller tre om å være ærlig. Hun innrømmer jo f eks at det ikke er spesielt krevende å blogge. Jeg er enig i at Mamma til Michelle har større underholdningsverdi da, fordi hun sier og gjør så mye dumt hele tiden. Men Mamma til Michelle burde beskyttes mot seg selv og tas av lufta. Hun har tross alt barn som skal vokse opp med moren som konstant dummer seg ut i mediene. 

Endret av Avocado
Skrevet
33 minutter siden, Avocado skrev:

Positivt? Masse! Julianne kunne f eks snakket om hvor enkelt det er å merke reklame. Hun gjør det jo plettfritt. Hun kan også lære de andre bloggerne en ting eller tre om å være ærlig. Hun innrømmer jo f eks at det ikke er spesielt krevende å blogge. Jeg er enig i at Mamma til Michelle har større underholdningsverdi da, fordi hun sier og gjør så mye dumt hele tiden. Men Mamma til Michelle burde beskyttes mot seg selv og tas av lufta. Hun har tross alt barn som skal vokse opp med moren som konstant dummer seg ut i mediene. 

Vel, det går jo Julianne og håper på å få også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...