Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Tyah skrev:

Nå har hun lagt ut nytt bilde på Instagram hvor hun bruker brystpumpe, og skriver at dette må normaliseres osv... Jeg blir så oppgitt! Hvilke mennesker er det folk er med som ikke synes sånne ting er helt normalt og vanlig...? Influencere skal normalisere alt mulig, som for meg ikke kunne vært mindre nødvendig å normalisere, fordi det er DRIT normalt.

I din verden er det helt normalt, men det er fortsatt sånn i detta landet at folk blir spurt om ikke de kan amme et annet sted enn offentlig osv, så det er nok ikke så fritt som du tror. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Pumping og amming er ikke sexy» ...

hvorfor da posere som om det er det? Syns det var litt (Okei utrolig) teit men men.. 

 

ellers tommel opp for innlegget!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 time siden, Tyah skrev:

Nå har hun lagt ut nytt bilde på Instagram hvor hun bruker brystpumpe, og skriver at dette må normaliseres osv... Jeg blir så oppgitt! Hvilke mennesker er det folk er med som ikke synes sånne ting er helt normalt og vanlig...? Influencere skal normalisere alt mulig, som for meg ikke kunne vært mindre nødvendig å normalisere, fordi det er DRIT normalt.

Hun fant vel enda en mulighet til å lufte puppen for litt PR..🙄

Er enig i at det virker litt rart, sier vel litt om henne og hva slags folk hun henger med hvis hun mener at brystpumping er unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nicecar skrev:

Hun fant vel enda en mulighet til å lufte puppen for litt PR..🙄

Er enig i at det virker litt rart, sier vel litt om henne og hva slags folk hun henger med hvis hun mener at brystpumping er unormalt.

Akkuratt det jeg tenker også 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Masuka skrev:

Jeg synes faktisk ikke man trenger å pumpe ute i offentligheten. Det blir noe helt annet enn amming, der et annet levende (og sultent) lite menneske er involvert. 

Upopulær mening?

Nei er litt enig i det.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en eller annen svensk Instagrammer som nettopp la ut det samme.. På et tog. Personlig syns jeg at folk kan få pumpe eller amme hvor de vil. Er det fullt, så er det fullt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Masuka skrev:

Jeg synes faktisk ikke man trenger å pumpe ute i offentligheten. Det blir noe helt annet enn amming, der et annet levende (og sultent) lite menneske er involvert. 

Upopulær mening?

Enig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:

Første gang jeg har sett noen pumpe offentlig. Folk flest gjør vel det på do når man ikke er hjemme.

Tilbreder du maten din på do?😊 Jeg er selv ammemamma, og ammer overalt. Men pumpa forblir hjemme. Enten har jeg med ungen, eller så pumper jeg før jeg drar..🤔 Syntes dette var litt «old news» å normalisere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Masuka skrev:

Jeg synes faktisk ikke man trenger å pumpe ute i offentligheten. Det blir noe helt annet enn amming, der et annet levende (og sultent) lite menneske er involvert. 

Upopulær mening?

Helt enig, pumping er både upraktisk og tåpelig å begynne med offentlige rom mener jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først - "Herregud, pumping er da normalt så hvorfor må hun normalisere den?" 

Så - "sært å pumpe offentlig", "det er noe man bør gjøre hjemme"

Ja, nei..🤦🏻‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line_m skrev:

Tilbreder du maten din på do?😊 Jeg er selv ammemamma, og ammer overalt. Men pumpa forblir hjemme. Enten har jeg med ungen, eller så pumper jeg før jeg drar..🤔 Syntes dette var litt «old news» å normalisere...

Så enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Line_m skrev:

Tilbreder du maten din på do?😊 Jeg er selv ammemamma, og ammer overalt. Men pumpa forblir hjemme. Enten har jeg med ungen, eller så pumper jeg før jeg drar..🤔 Syntes dette var litt «old news» å normalisere...

Jeg har også vært ammemamma i ca 2 år til sammen. Måtte pumpe på jobb og ved andre tilfeller da barna var hjemme, og ja det ble gjort på toalettet. På min jobb er det faktisk ingen andre egnede steder med mindre man har samme eksponeringsbehovet som pilotfruen har. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en pumpemamma og har pumpet offentlig på Gardermoen og overalt ellers om nødvendig. Pumpet tilsammen i 18 mnd fordelt på 2 barn som av fysiske grunner ikke kunne ta bryst og pga allergi ikke fikk mme. Pumping kan være like nødvendig som amming og vi er maaange pumpemammaer. Når sprengen kommer eller barnet trenger melk og ikke kan due, ja, da er det frem med pumpa (.) (.)

Man kan pumpe diskret også, null problem. Pumpebh og oversized genser løser det meste. Pilotfrue er ikke med på å normalisere dette, hun gjør det kun for PR. Det funka for Kourtney Kardashian, så da måtte hun vel prøve selv og. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mumua skrev:

Jeg er en pumpemamma og har pumpet offentlig på Gardermoen og overalt ellers om nødvendig. Pumpet tilsammen i 18 mnd fordelt på 2 barn som av fysiske grunner ikke kunne ta bryst og pga allergi ikke fikk mme. Pumping kan være like nødvendig som amming og vi er maaange pumpemammaer. Når sprengen kommer eller barnet trenger melk og ikke kan due, ja, da er det frem med pumpa (.) (.)

Man kan pumpe diskret også, null problem. Pumpebh og oversized genser løser det meste. Pilotfrue er ikke med på å normalisere dette, hun gjør det kun for PR. Det funka for Kourtney Kardashian, så da måtte hun vel prøve selv og. 

Nettopp. Det er vel ingen tvil om at målet er å få flere lesere til bloggen? Det er jo jobben hennes. Folk skal få diskutere så mye de vil om temaet, men dette er en bedrift som tjener penger på klikk, folk må slutte å tro at bloggere deler av sitt liv og at dette er en slags dagbok, at vi er en del av "vennegjengen". Pilotfrue skal leve av bloggen og hun må finne ting som engasjerer/provoserer lesere. Nå har hun småbarnsmødre i fokus, og da er det perfekt å snakke om amming. At hun ikke har fått spons av noe brystpumpe-firma ennå er nesten rart. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...