Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fru Uperfekt skrev (17 timer siden):

Og jeg sier det kommer an på, vi har heldigvis arvet rett ellers hadde vi ikke kunne hatt båt i Bergen siden det er lange ventelister i den delen vi bor i

Båt kunne du hatt, man må jo ikke ha i delen man bor 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakini skrev (6 timer siden):

Båt kunne du hatt, man må jo ikke ha i delen man bor 😉 

Jo gidder ikke alltid måtte ha bil for å komme meg til båten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn-annonsen ligger fortsatt der helt åpen, men merket som "deaktivert". Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke er fjernet helt?
Kan da umulig være bra for business å la den ligge ute sånn, signaliserer jo at noe er galt/det ikke har vært interesse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Finn-annonsen ligger fortsatt der helt åpen, men merket som "deaktivert". Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke er fjernet helt?
Kan da umulig være bra for business å la den ligge ute sånn, signaliserer jo at noe er galt/det ikke har vært interesse.

Den er ikke deaktivert på proaktiv sine sider☺️

https://proaktiv.no/bolig-til-salgs/viken/asker/enebolig/56230132?fbclid=IwAR3Wus9YDqcAXdPgy3eVlxBW6t5nwe8VO0jFAua-2M2QMWnW7_ZY9QrXVXc_aem_AQsyQRVNcuiyO2UjOEbiTPH9QUQL38wMyMDw0stXVoyKRWDNOtj2Z6LsoU6KwsWPHUudRY0eqU7i6vCf442dBxSt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den ikke deaktivert på Finns sider heller. For et rart signal å sende potensielle kjøpere, dektivere annonsen,

for deretter la den komme tilbake uten endringer. (Så vidt jeg kan se.) Om de får 32 mill for det huset skal jeg begynne å tro på eventyr.
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=320674789

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skremmende at å blotlegge barna så sinnsykt mye som hun gjør er fordi hun aldri kommer til å klare en 8-16 jobb med tilhørende krav. For et svar….

IMG_1641.jpeg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (15 minutter siden):

For et svar….

Enig 😁

"...slipper å bruke helgene til å fikse neglene el.l."

Som om det er noe man må gjøre hver helg 🤭 Noen av oss har opptil flere barn og har aldri brukt en krone på å "fikse neglene". 

De timene jeg har brukt hos frisøren på lørdager (30 - 90 min 3 - 4 ganger i året), tror jeg barna har taklet helt greit.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baldrian skrev (6 minutter siden):

Enig 😁

"...slipper å bruke helgene til å fikse neglene el.l."

Som om det er noe man må gjøre hver helg 🤭 Noen av oss har opptil flere barn og har aldri brukt en krone på å "fikse neglene". 

De timene jeg har brukt hos frisøren på lørdager (30 - 90 min 3 - 4 ganger i året), tror jeg barna har taklet helt greit.

Dere forstår vel at dette blir skrevet for å provosere, å gi klikk på kanalen? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper pilotkjerringa føler at hun bidrar positivt til samfunnet med den innstillingen der! 🥳

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (44 minutter siden):

Skremmende at å blotlegge barna så sinnsykt mye som hun gjør er fordi hun aldri kommer til å klare en 8-16 jobb med tilhørende krav. For et svar….

IMG_1641.jpeg

Det der er noe av det mest overfladiske…. Stelle negler og frisør😅😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 minutter siden):

Pust ut. Det er snart kroken på døren for ekteparet. De vil ikke klare de økonomiske forpliktelsene:-)

Det blir nok vanskelig å begynne med 8-4 jobb for fruen … Husker forøvrig Anja Johansen syntes det ble for kjedelig å bare være influenser med 2 barn grunnet for mye tid til overs. Hun skaffet seg en deltidsjobb. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (18 timer siden):

IMG_1641.jpeg

Frisørstol og å fikse negler... Sier vel egentlig alt om "jobben" til PF. Det er jo å sitte i en frisørstol og å fiske neglene og andre overfladiske ting, ja og så litt formiddags-trening da...  For et meningsløst liv, hvor lenge kan man leve sånn? Fikse utseende på hverdager for å ha mest mulig tid til ungene om helgene? Jobb?? Lat, latere, latest 🥴🤡

Endret av K_mb
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at de selger huset?

Flytte nærmere familien eller for store utgifter og for lite inntekter?

Huset er knallfint, men ikke verdt 32 mill.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carabilla skrev (33 minutter siden):

Hva er grunnen til at de selger huset?

Flytte nærmere familien eller for store utgifter og for lite inntekter?

Huset er knallfint, men ikke verdt 32 mill.

De sliter vel med å holde på det.
Det er pant for 22 400 000 i eiendommen. Si det er det de fortsatt har i lån så har bare renteutgiftene økt fra ca 19 000 i mnd til ca 120 000 i mnd. Så kommer avdrag i tillegg. Skal litt lån til for å betjene det.

i tillegg så har de vel en mangemillionersbåt som sikkert er belånt i tilleg g(mulig den er solgt)

Men en pilot og en middelmådig influencer har nok ikke lønn som dekker dette.

Drastisk livsstilsendring må nok til

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bli tidenes nedtur å flytte fra all den luksusen de er vandt til.

Det å ikke kunne bruke barna like mye som inntektskilde lenger, river nok også i lommeboka.

Tror hun er den eneste influenseren jeg har sett som forsvarer å bruke barna til reklamemodeller og utlevere livene deres på Internett. 

Blir nok ikke lett å få solgt så dyrt hus nå lenger, men fy flate så vakkert det er der.

Vollen er et helt nydelig sted.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Carabilla said:

Må jo bli tidenes nedtur å flytte fra all den luksusen de er vandt til.

Det å ikke kunne bruke barna like mye som inntektskilde lenger, river nok også i lommeboka.

Tror hun er den eneste influenseren jeg har sett som forsvarer å bruke barna til reklamemodeller og utlevere livene deres på Internett. 

Blir nok ikke lett å få solgt så dyrt hus nå lenger, men fy flate så vakkert det er der.

Vollen er et helt nydelig sted.

Syns det er helt fælt at de prøver seg på 32 mill, kan ikke fatte hvem som vil ut med det nå, nydelig sted eller ei, en utsikt er ikke verd så mye, ikke har de oppgradert det så det kan forsvares heller, virker uproft det hele og motivert av at de trenger penger.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Syns det er helt fælt at de prøver seg på 32 mill, kan ikke fatte hvem som vil ut med det nå, nydelig sted eller ei, en utsikt er ikke verd så mye, ikke har de oppgradert det så det kan forsvares heller, virker uproft det hele og motivert av at de trenger penger.

De får selvfølgelig ikke den prisen, men mulig megler har hypet opp prisen så noen legger seg rett under...har ikke steget 10 mill på 5 år.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...