Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Carabilla skrev (1 time siden):

Er det riktig at hun har tatt tatovering hvor hun har klart å forveksle kg og g?

😂😂🤭🤭 det er FOR komisk.

Screenshot_20231012_115310_Discord.jpg

Ler meg i hjeeeel😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Carabilla said:

Er det riktig at hun har tatt tatovering hvor hun har klart å forveksle kg og g?

😂😂🤭🤭 det er FOR komisk.

Screenshot_20231012_115310_Discord.jpg

Det er jo fantastisk. 🤣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (3 timer siden):

Er det riktig at hun har tatt tatovering hvor hun har klart å forveksle kg og g?

😂😂🤭🤭 det er FOR komisk.

Screenshot_20231012_115310_Discord.jpg

😯

Denne passer inn i "Tattoo`s gone wrong" 

"Hyggelig" av tatovør å ikke reagere på denne vektenheten som er åpenbar feil før arbeidet ble satt i gang. Og før man tar en tatovering viser man gjerne utkastet til flere i nær omkrets for deres mening og tanker (les: ektemann i dette tilfelle) og her ble det ikke reagert....pinlig 🫣

Endret av K_mb
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (4 timer siden):

Er det riktig at hun har tatt tatovering hvor hun har klart å forveksle kg og g?

😂😂🤭🤭 det er FOR komisk.

Screenshot_20231012_115310_Discord.jpg

Tror jeg hadde investert noen kroner i å få inn komma i det minste 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (På 12.10.2023 den 5.27):

HenrikTroy 🤟🫶🙌..

kilde; innlegg på pilotfrue Instagram. 

(i det minste fløy de ikke business klasse denne gangen 😅)

Screenshot_20231012_052424_Instagram.jpg

 Takk Henrik Troy 👍🙌

Ei dame eller influencer om du vil som lever over evne, aldri har hatt en 9-16 jobb, som bruker tiden ungene er i barnehagen til å stelle hår og negler, som elsker å flashe luksus kombinert med overforbruk og som ikke engang gidder å vaske hus selv med all den fritid hun har til rådighet, evner nok ikke å bry seg om menneskerettigheter i land hun ønsker å reise til fordi HUN har det godt der og med det kan hun vise dette frem på sin plattform sånn at alle får se hvor "fantastisk" influencernes mekka Dubai er.  Dette er jo et overfladisk triks for å vise frem fasaden og hvor  beRIKet PF m/fam er, og da spiller det ingen rolle for henne at fra dette emiratet hvor hun viser dette frem som et bedagelig ferieparadis , er et emirat hvor voksne samtykkekompentene mennesker som har akkurat den samme kjærligheten mellom seg som hun og mannen har for hverandre, ikke får lov til å være sammen og uten unntak blir straffet kun fordi de elsker en av samme kjønn. . At det i tillegg er sponset tur gjør ikke saken bedre, og den aktuelle reisearrangør er blir ikke brukt av meg noensinne igjen. PF fremstår for meg som et overfladisk menneske uten tanker eller empati  om verden rundt seg så lenge hun har det godt, kan tjene penger uten å yte allverden og i tillegg få sponset tur, hun er lat som dagen er lang, og bidrar ikke med annet enn å vise frem det materielle og overfladiske. 

 

  • Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (På 10.10.2023 den 22.24):

Noen som vet om båten er solgt? Og bilen dems er jo reklame, noen som vet hvordan dette gjøres? Får de kjøre gratis og levere den tilbake etter en stund eller har de fått en god rabatt? 

Noen som vet om huset er solgt? Hvis ja, fikk de prisantydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (På 4.10.2023 den 16.55):

Skremmende at å blotlegge barna så sinnsykt mye som hun gjør er fordi hun aldri kommer til å klare en 8-16 jobb med tilhørende krav. For et svar….

IMG_1641.jpeg

Verdensproblemer…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantorangen-Oslo skrev (14 minutter siden):

Verdensproblemer…

Jeg refererte selvsagt til det Pilotfrue skrev på innlegget sitt

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/16/2023 at 7:33 PM, Rastebenk said:

https://www.finn.no/320674789

Det er ikke solgt. Boligmarkedet er jo helt dødt nå.

Jeg mener seriøst de har bomma eksemplarisk på prissettinga. Å komme med en sånn prisantydning virker  bare grådig og desperat. Og jo lenger den ligger ute, jo mer vil folk tenke seg om. Ok, så går ikke hus i den prisklassen like fort, men dette virker som en ønskedrøm.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de skal være glad om de får igjen det de ga for det selv...ser at t.o.m Oslo sliter med å få solgt dyre leiligheter og hus nå.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket inn på Finn-annonsen nå, og må si jeg er sjokkert over de merkelige valgene de har gjort i huset. Tapeten på stua og på soverommet er helt gyselig, og kjøkkeninnredningen ser ut som kommer fra et restesalg i Tyrkia (mente ikke å kritisere Tyrkia, men på interiør-fronten skårer de ikke høyt opp, -bedre på historisk arkitektur de) Og det flisegulvet....??!! 🥴

Ille å kjøpe et hus til over 30 mill og må pusse opp! 🤣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Smugleseren said:

Klikket inn på Finn-annonsen nå, og må si jeg er sjokkert over de merkelige valgene de har gjort i huset. Tapeten på stua og på soverommet er helt gyselig, og kjøkkeninnredningen ser ut som kommer fra et restesalg i Tyrkia (mente ikke å kritisere Tyrkia, men på interiør-fronten skårer de ikke høyt opp, -bedre på historisk arkitektur de) Og det flisegulvet....??!! 🥴

Ille å kjøpe et hus til over 30 mill og må pusse opp! 🤣

Ja, det ser alt annet enn eksklusivt ut! For den prisen hadde jeg forventet helt annen standard inne med gode materialer og design. Jeg fatter ikke hva megler har tenkt på med den prisen, blir aldri solgt. Og det huset der er dyrt  for dem å sitte på!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns alt er greit, og lett å fikse, men det at ett så eksklusivt hus ikke har parkett, men billige fliser, trekker veldig ned. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carabilla skrev (På 13.10.2023 den 14.54):

Er det riktig at hun har tatt tatovering hvor hun har klart å forveksle kg og g?

😂😂🤭🤭 det er FOR komisk.

Screenshot_20231012_115310_Discord.jpg

Ja, man ser det i posten der hun filmer seg i tatoveringssjappa😬 det må være flaut at ingen av de har oppdaget det og noen etterhvert kommenterer det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Visla skrev (19 timer siden):

Ja, man ser det i posten der hun filmer seg i tatoveringssjappa😬 det må være flaut at ingen av de har oppdaget det og noen etterhvert kommenterer det

Hun burde jo bare omfavne det. Er jo utrolig gøy feil da, håper virkelig at hun ler av dette selv og lar den stå slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sullamitt skrev (10 timer siden):

Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er, men andre som synes innholdet hennes har endret litt karakter den siste tiden?🤔

Jeg syns det virker som hu er ute etter å "provosere", kanskje for å få opp litt engasjement rundt seg selv igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, panzerpølsa said:

Jeg syns det virker som hu er ute etter å "provosere", kanskje for å få opp litt engasjement rundt seg selv igjen. 

Ja, for det kan ikke være særlig mye? HUn var jo kjempestor rundt prøvingen, men hvem bryr seg egentlig nå lenger?
Føler begge fruene er veldig på hell popularitetsmessig.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...