Måne Rampelyset Skrevet 21. juni 2021 #10541 Del Skrevet 21. juni 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 21. juni 2021 #10542 Del Skrevet 21. juni 2021 Og bedriften hun reklamere for idag på Instagram er en bedrift eid av sekten Smiths Venner 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 22. juni 2021 #10543 Del Skrevet 22. juni 2021 Pust skrev (15 timer siden): Påvirkere som lever av å pushe billigræl som ingen trenger, produsert i lavkostland (av arbeidere uten rettigheter og lønn til å leve av), og som i tillegg eksponerer umyndige - trenger hverken oppmerksomhet eller heiarop. Det er vel derfor de må klø hverandre på ryggen og lage «eventer» for hverandre - slik at de kan legge ut bilder i sosiale medier, bilder som viser hvor viktige de er og hvor mye penger de tjener på sin mangel på refleksjon. Mye av rælet er ofte ikke billig da… som for eks disse glass eller krystalllysestaker og fat fra Copenhagen … en enkel telysholder koster rundt 1000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 22. juni 2021 #10544 Del Skrevet 22. juni 2021 Lin11 skrev (16 timer siden): Avfulgte hele det sirkuset. Kvalmende hvordan enkelte i bransjen klør hverandre på ryggen og forfordeler vennskap. De er i alle interiørblader også, og heier på hverandre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linebekk Skrevet 22. juni 2021 #10545 Del Skrevet 22. juni 2021 Trist å se på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 22. juni 2021 #10546 Del Skrevet 22. juni 2021 Humoristen skrev (57 minutter siden): Mye av rælet er ofte ikke billig da… som for eks disse glass eller krystalllysestaker og fat fra Copenhagen … en enkel telysholder koster rundt 1000 kr Dyrt billigræl, da 😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 22. juni 2021 #10547 Del Skrevet 22. juni 2021 Pakini skrev (20 timer siden): Og bedriften hun reklamere for idag på Instagram er en bedrift eid av sekten Smiths Venner Den som sponset bursdagen til gutten på 3? Hvor fant du den infoen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 22. juni 2021 #10548 Del Skrevet 22. juni 2021 Dottie skrev (1 time siden): Den som sponset bursdagen til gutten på 3? Hvor fant du den infoen? Jeg bor i samme område som denne bedriften, sør for Bergen. Så det vet jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 22. juni 2021 #10549 Del Skrevet 22. juni 2021 Pakini skrev (1 minutt siden): Jeg bor i samme område som denne bedriften, sør for Bergen. Så det vet jeg. Ok. Skjønner. Bor selv sør for Bergen, men ikke fått med meg at denne bedriften eksisterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 22. juni 2021 #10550 Del Skrevet 22. juni 2021 Dottie skrev (13 minutter siden): Ok. Skjønner. Bor selv sør for Bergen, men ikke fått med meg at denne bedriften eksisterer. Åå, de har lager/butikk rett over Panorama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 24. juni 2021 #10551 Del Skrevet 24. juni 2021 Humoristen skrev (På 21.6.2021 den 8.29): Pilotfrue var med fest på lørdag hos en person som var nominert til Gullfjæren. Hvor kan vi diskutere rike kvinner som vil hylle seg selv og vise fram hjemmene sine? Var vel søsteren hennes... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karen123456789 Skrevet 11. juli 2021 #10552 Del Skrevet 11. juli 2021 Helt greit at de velger å ikke sikre det barnet sitt trygt i bussen, men de kan i det minste la vær i å dele det når de trossalt er influensere. Folk kan tro at det er trygt for et så lite barn å sitte forovervendt med sele under armen………. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 14. juli 2021 #10553 Del Skrevet 14. juli 2021 Gjest Lin11 skrev (På 20.6.2021 den 23.17): Ingen trenger Pilotfrue. nei virkelig ikke… kjedelig insta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 15. juli 2021 #10554 Del Skrevet 15. juli 2021 9 hours ago, Pusern3 said: nei virkelig ikke… kjedelig insta Først og fremst et helt hjerteskjærende og kynisk salg av identiteten til to små barn til reklameformål. #stopsharenting 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfinx Skrevet 15. juli 2021 #10555 Del Skrevet 15. juli 2021 Og hvorfor bruker babyen pute i både vogn og ellers der de legger han fra seg? Babyer skal ikke ha pute! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfinx Skrevet 15. juli 2021 #10556 Del Skrevet 15. juli 2021 Og det irriterer meg grenseløst å se at hun har plassert babyen foran TV-en fra han var nyfødt sammen med storebroren. Hun bryr seg bare ikke om anbefalinger til spedbarn eller? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. juli 2021 #10557 Del Skrevet 15. juli 2021 Villroses hage skrev (14 timer siden): Først og fremst et helt hjerteskjærende og kynisk salg av identiteten til to små barn til reklameformål. #stopsharenting Sant nok og selvsagt det verste her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. juli 2021 #10558 Del Skrevet 15. juli 2021 Sfinx skrev (12 timer siden): Og det irriterer meg grenseløst å se at hun har plassert babyen foran TV-en fra han var nyfødt sammen med storebroren. Hun bryr seg bare ikke om anbefalinger til spedbarn eller? det er jo faktisk ille.. gjør det vel å få fred til egne greier 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 16. juli 2021 #10559 Del Skrevet 16. juli 2021 Sfinx skrev (19 timer siden): Og det irriterer meg grenseløst å se at hun har plassert babyen foran TV-en fra han var nyfødt sammen med storebroren. Hun bryr seg bare ikke om anbefalinger til spedbarn eller? Jeg synes det sier litt om hvor lite det er å kritisere henne på, når man tar henne på måten hun velger å oppdra sønnene sine på. Hvorfor er det viktig å kritisere henne for bruk av tv, og hvor vidt babyen hennes bruker pute? Jeg kan love deg at hun er langt i fra den eneste som gjør disse tingene. Hun gjør det hun føler er rett for seg og sine sønner, og så langt jeg kan se har hun to flotte og fine barn. Javel, så følger hun ikke anbefalinger - men det er det mange som ikke gjør. Det er så mye anbefalinger når det kommer til barn, baby og oppdragelse at det rett og slett blir vanskelig følge med på. Jeg synes det er helt greit å kritisere henne og mannen for eksponeringen av barna, for det burde barna hennes få slippe. Men jeg synes det blir dratt litt for langt når det kritiseres for skjermbruk og slike småting som strengt tatt ikke engang er farlig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. juli 2021 #10560 Del Skrevet 16. juli 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå