Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

21 timer siden, loffen skrev:

Julianne skriver at hun er en skikkelig godtemoms... Hvor mye er den momsen på tro? :laugh: 

Det er da et helt vanlig uttrykk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, loffen skrev:

Julianne skriver at hun er en skikkelig godtemoms... Hvor mye er den momsen på tro? :laugh: 

Eller det heter kanskje godtemums?🤔🤷🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det hadde holdt med det pene ansiktet i massevis.. Liker ikke det kroppsfokuset, nærmest seksualisert tegning.. 

Ja, veldig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/7/2019 at 9:24 PM, HerKommerMummi said:

Synes det er litt trist å høre på den bloggen. Julianne virker så utrolig usikker og underdanig når hun snakker med Ulrik. Og Ulirik fremstår nedlatende ovenfor henne. De fremstår så overflatiske, det var før eksempel veldig viktig å få fram at de bor i en privat vei. Pinlig! 

Ha- har vært der før de flyttet inn. Det er ikke noe ‘privat vei’. Det er bare siste hus ned denne veien 😂😂😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Outlander skrev:

Ha- har vært der før de flyttet inn. Det er ikke noe ‘privat vei’. Det er bare siste hus ned denne veien 😂😂😂

Hehe! Det blir jo nærmest omtalt som veien til slottet 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bygdedyret skrev:

Eller det heter kanskje godtemums?🤔🤷🏼‍♀️

Godtemons

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Er det ikke det det er da 🤩 Da de fortalte om de ungdommene som hadde tatt seg inn i denne private veien, for å urinere på eiendommen, nevnte de jo ordene "privat vei" minst 4 ganger i den podden 🤣

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Castor Troy skrev:

Er det ikke det det er da 🤩 Da de fortalte om de ungdommene som hadde tatt seg inn i denne private veien, for å urinere på eiendommen, nevnte de jo ordene "privat vei" minst 4 ganger i den podden 🤣

Ja, det husker jeg 😂🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Privat» vei er ikke akkuratt noe luksus i Norge da, er ganske vanlig rundt om kring på landet...betyr bare i grove trekk at du har ansvar for den sjøl sammen med de andre istedet for at kommunen holder den iorden... 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

«Privat» vei er ikke akkuratt noe luksus i Norge da, er ganske vanlig rundt om kring på landet...betyr bare i grove trekk at du har ansvar for den sjøl sammen med de andre istedet for at kommunen holder den iorden... 

Ikke sant. Privat vei er ikke noe eksklusivt selv om Ulrik prøver å få det til å høres slikt ut. Tvert i mot vil jeg si. Det er mange som har det. Spesielt på landet.
Det er bare mer ansvar for vedlikehold og snømåking og så lenge vei-stumpen er tilkoplet offentlig vei er det veldig lite man selv egentlig får bestemme over veien sin. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at pilotfrue reklamerer for Regiens youtube-kanal. Håper ikke det blir ris til egen bak...

Som au pair har ikke Regien lov til å ha annen inntekt, hvis det var det som var tanken bak.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bloggen hennes bare inneholder reklame. Det er åpenbart det hun tjener mest på. Jeg går ofte inn på blogg.no og leser forskjellige blogginnlegg, og er vandt til at bloggere har noen reklameinnlegg, men hennes blogg inneholder bare reklameinnlegg og det er litt masete og veldig uinteressant. Jeg har ikke helt fått sansen for de, de fremstår veldig lite ydmyke, skryter veldig av det de har og det virker som om de bare er opptatt av det materialistiske. Det er synd for de tenker ikke over at de lærer bort det til sønnen. Hun er i hvert fall ærlig i podcasten sin at de sløser bort mye penger og er ikke helt gode på spare, i hvert fall ikke hun. Han er mer overbevist om at han er flinkere med pengebruk. Hun er ingen forretningsskvinne i hvert fall. Det virker som om hun ikke i det hele tatt har noe mål eller noe plan som hun følger. De aller fleste bloggere starter med en blogg som etterhvert utvikles til at de starter noe eget sånn som Martine Lunde og Sophie Elise. Det spørs hvor lenge bloggen overlever, i så fall har hun tenkt på hva som skjer hvis det eventuelt dør ut? Hva skal hun leve på? 

Som jeg skrev lenger opp, så er de veldig opptatt av det materialistiske og skryter av det de har. Og alle de som ikke har så mye, er ikke noe. I hvert fall det inntrykket fikk jeg etter episoden på bloggerne der Ulrik sier at han kjøper Louis Vuitton toalettmappe til sønnen istedenfor en Mikki Mus toalettmappe som er noe dritt. Det var unnskyldt den gang, men det er ikke første gang de kommer med sånne fjåsete kommentarer. Det ble og nevnt noe i podcast, å si syden tur er harry, men å si landet er greit. 

Som ikke det er nok har Regien startet med youtube og hun reklamerer for henne. Det er interesserer meg veldig lite, og det er for dumt. Vil de ikke ha noe for seg selv?

Ja det blir spennende å se utviklingen og om de er bedre på ta seg til den kritikken de får. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, anon15 skrev:

Ser at pilotfrue reklamerer for Regiens youtube-kanal. Håper ikke det blir ris til egen bak...

Som au pair har ikke Regien lov til å ha annen inntekt, hvis det var det som var tanken bak.

😂 👏🏻
Nei, kanskje de setter den eventuelle inntekten under en post i fruens firma? Kan ikke si at jeg liker det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/6/2020 at 10:09 PM, Jordbærogfløte said:

Det kan jeg love deg det ikke er.  Det er en blindvei - de har naboer...og de har kun stengt innkjørselen inn til parkeringsplassen med gjerde slik at oss vanlige folk kan ikke banke på døren haha.  

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Outlander skrev:

Det kan jeg love deg det ikke er.  Det er en blindvei - de har naboer...og de har kun stengt innkjørselen inn til parkeringsplassen med gjerde slik at oss vanlige folk kan ikke banke på døren haha.  

Hehe 😂 Erre mulig? 🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor smart er man når man ikke har avbestillingsforsikring på en reise som koster 70.000 kr??!? Siste blogginnlegget hennes skriver hun at de avbestiller turen i frykt for å bli smittet av corona og billettene hun har bestilt, kan ikke refunderes. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, Mayaal skrev:

Hvor smart er man når man ikke har avbestillingsforsikring på en reise som koster 70.000 kr??!? Siste blogginnlegget hennes skriver hun at de avbestiller turen i frykt for å bli smittet av corona og billettene hun har bestilt, kan ikke refunderes. 

😂😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Mayaal skrev:

Ja, og de 70 000 kronene var bare for flyturen 🙈 Kan da umulig ha vært så dyrt å slenge på en liten avbesillingsforsikring..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Businessbilletter er vanligvis fullt fleksible mot et lite gebyr så da burde hun endre dem i såfall. Ofte er de refunderbare enten gratis eller mot et lite gebyr. Så hett tips der altså til pilotfrue - sjekk hos flyselskapet...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste innleggene over her- oppfattet jeg det som de hadde tapt 70 000 pga de ikke hadde avbestillingsforsikring. Så ille var det jo ikke. De endrer bare datoene mot et gebyr  og satser på å ta turen neste vinter. Hotellet fikk de avbestilt i tide. 
Noen ganger greit å lese innlegget før man kommenterer...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...