Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Skattesmell? Hvordan vet du det? 

Dette har jo ligget i kortene hele veien. Julianne er veldig makelig anlagt. Hun la ikke mye energi i innleggene før hun fikk barn heller, og vaskehjelp har de alltid hatt selv om det eneste hun gjorde var å gå hjemme og produsere 3-4 blogginnlegg i uka. Hun sier hun ikke liker å lage mat heller, derfor spiser de stort sett take away og på restauranter. Jeg vil si at det er helt som forventet at hun nå nærmest har sluttet å blogge.

På den annen side så virker hun jo mye mer ekte og ærlig enn for eksempel Caroline Berg Eriksen som du nevner @Levina. Mens Caroline står og poserer stivt med innsugd mage og kunstig smil og forteller hvor "fint" absolutt alt er, så er Julianne langt mer modig og ekte som er ærlig nok til å legge ut uretusjerte bilder, og som deler vanskelige ting og ikke bare viser et høyglanset fasadeliv. Julianne er jo mye mer likandes, rett og slett. For meg så er det piloten som ødelegger, da han fremstår så himla overfladisk og snobbete på Bloggerne. Julianne virker mye mer moden enn ham selv om han er 12 år eldre.

Hun har skrevet det selv, både hun og piloten fikk mye restskatt. Ville byttet regnskapsfører.. Men de har nok midler til å betale. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Lagerbestilling
Skrevet (endret)
5 timer siden, lulus skrev:

Hun har skrevet det selv, både hun og piloten fikk mye restskatt. Ville byttet regnskapsfører.. Men de har nok midler til å betale. 

Skikkelig nybegynnerfeil altså 🤔 Og så jeg som trodde det bare var Anne Brith Davidsen som hadde sovet i timen når hun fikk 600 000 i skattesmell... Merkelig hvordan disse bloggerne tror at de bare kan få masse ting, behandlinger, ferier og tjenester helt gratis. Julianne og Ulrik er jo åpne om at de knapt betaler for hverdagslivet sitt fordi alt er sponset, men da trodde jeg jo at de skattet av gildet om ikke annet.... For helt siden diverse bloggere gikk på reale skattesmeller i 2011-2012 så har jeg automatisk regnet med at bloggerne vet at de må skatte en liten brøkdel av sponsen sin....

Men enig med deg, Julianne og Ulrik har nok massevis av penger. De bruker dem hvert fall som fulle sjømenn...Vet jeg har nevnt det før men de har altså luksusvilla til 21 mill, stor båt til 5 mill OG to ganske nye BMW'er. I tillegg til et luksusliv med hyppig take away-mat, klesvaskehjelp, vaskehjelp og skjønnhetsbehandlinger. Det samsvarer jo ikke med årsinntekten deres på 2 mill, men regner med at gildet sponses av familiene deres.

Endret av Lagerbestilling
Skrevet
13 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Men enig med deg, Julianne og Ulrik har nok massevis av penger. De bruker dem hvert fall som fulle sjømenn...Vet jeg har nevnt det før men de har altså luksusvilla til 21 mill, stor båt til 5 mill OG to ganske nye BMW'er. I tillegg til et luksusliv med hyppig take away-mat, klesvaskehjelp, vaskehjelp og skjønnhetsbehandlinger. Det samsvarer jo ikke med årsinntekten deres på 2 mill, men regner med at gildet sponses av familiene deres.

Har litt vondt for å tro at to voksne mennesker med inntekt bare får penger av familien.. Da er det i så fall arv eller noe. Men klarer de ikke å betjene de lånene der på den inntekten da? Når alt annet i livet er gratis.. Kanskje de tjener litt mer enn de sier også. Ulrik tjener vel rundt 1 mill kanskje, men hun tjener vel mer, kanskje 2?

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, Unika skrev:

Har litt vondt for å tro at to voksne mennesker med inntekt bare får penger av familien.. Da er det i så fall arv eller noe. Men klarer de ikke å betjene de lånene der på den inntekten da? Når alt annet i livet er gratis.. Kanskje de tjener litt mer enn de sier også. Ulrik tjener vel rundt 1 mill kanskje, men hun tjener vel mer, kanskje 2?

Enig der, men det er jo ikke helt uvanlig at en familie har samlet inntekt på 3 mill., og den summen er allikevel ikke nok til å betjene det forbruket de viser frem.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Cati skrev:

Enig der, men det er jo ikke helt uvanlig at en familie har samlet inntekt på 3 mill., og den summen er allikevel ikke nok til å betjene det forbruket de viser frem.

Nei, men de får jo "alt" gratis, så det er jo minimalt med utgifter på klær, sminke, reise etc. Når du kan bruke alt du tjener på å nedbetale lån, så kan du jo betjene et høyere lån enn vanlige folk. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Unika skrev:

Nei, men de får jo "alt" gratis, så det er jo minimalt med utgifter på klær, sminke, reise etc. Når du kan bruke alt du tjener på å nedbetale lån, så kan du jo betjene et høyere lån enn vanlige folk. 

De kan ikke bruke alt de tjener på å nedbetale lån. Alt de får sponset må de skatte av . Det er vel der mange bloggere går på en skattesmell. Alt de får av sponsing med hjelp til klesvask og husvask, reisr, mat , klær etc. på skattes av, så alt dette er ikke "penger"rett i lomma 

• Liker 5
Skrevet
På 27.5.2019 den 14.13, lulus skrev:

Er da ikke regnskapsførerens skyld at de får restskatt.

• Liker 6
Skrevet

Mannen min er kollega med Ulrik og har høyere ansiennitet enn han. Jeg har også en godt betalt jobb. Men vi er ikke i nærheten av å kunne leve på den måten de gjør.. 

Tror livsstilen de har kan relateres til veldig mye spons. 

• Liker 16
Skrevet

Uansett er mye av det personlige på bloggen hennes borte.. Nesten utelukkende reklame, spørsmål & svar, flashing av båtliv og (u)merkede sponsede reiser.. 

• Liker 14
Gjest nicecar
Skrevet
1 time siden, Lottilott skrev:

Mannen min er kollega med Ulrik og har høyere ansiennitet enn han. Jeg har også en godt betalt jobb. Men vi er ikke i nærheten av å kunne leve på den måten de gjør.. 

Tror livsstilen de har kan relateres til veldig mye spons. 

Jeg tror også at det er mye spons. Det ser man godt når hun skal markedsføre knæsj-bæsjebrune klær som hun har fått gratis.

Skrevet
4 minutter siden, nicecar skrev:

Jeg tror også at det er mye spons. Det ser man godt når hun skal markedsføre knæsj-bæsjebrune klær som hun har fått gratis.

Ja, for å ikke glemme den neongule hettegenseren 😂😬

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hadde hun ikke besøk av en stylist for veldig lenge siden som skulle finne hennes stil (sponset)? Forsvant så fort Nelly tok kontakt (eller hvilken nettbutikk det enn er).... ? Hun skulle jo og «bli fit» som nybakt mor... (også sponset).... prosjekter vi ikke hører noe mer om (altså firmaene som sto bak reklamen, ikke at hun er «ufit» eller noe) 

mye som skal skje som plutselig ikke skjer alikevel... 

Endret av marthes
  • Liker 11
Gjest nicecar
Skrevet
22 minutter siden, marthes skrev:

Hadde hun ikke besøk av en stylist for veldig lenge siden som skulle finne hennes stil (sponset)? Forsvant så fort Nelly tok kontakt (eller hvilken nettbutikk det enn er).... ? Hun skulle jo og «bli fit» som nybakt mor... (også sponset).... prosjekter vi ikke hører noe mer om (altså firmaene som sto bak reklamen, ikke at hun er «ufit» eller noe) 

mye som skal skje som plutselig ikke skjer alikevel... 

Hun skulle også få assistent i mai som vi enda ikke har sett snurten av.

Gjest nicecar
Skrevet

Flyfrua måtte jo poste en kjærlighetserklæring til Ulrik med intime detaljer på bloggen, ettersom han bor på månen og ikke hjemme på Vollen.

Skrevet

Takk for «lekre» bilder av føttene dine, Julianne. Denne fotmasken må jo være tidenes redning for ørkentørre føtter.. Hurra for økt forbruk ved å fronte klær, kosmetikk og andre (u)nødvendige duppedingser! Lenge leve bloggannonser! 😬

• Liker 13
Skrevet

Hvor mange nordmenn er det egentlig som sliter med tørre føtter? Jeg er like gammel som pilotfruen og har aldri hatt det problemet, men slik hun formulerer det høres det ut som om dette er et problem de fleste har. Og i tillegg at det er en synd og skam at de fleste ikke er så opplyste som henne som står opp midt på natten for å smøre inn føttene med det annonserte produktet før de en gang vurderer å ta på seg sandaler. Altså, wtf? 

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, lenebu said:

Hvor mange nordmenn er det egentlig som sliter med tørre føtter? Jeg er like gammel som pilotfruen og har aldri hatt det problemet, men slik hun formulerer det høres det ut som om dette er et problem de fleste har. Og i tillegg at det er en synd og skam at de fleste ikke er så opplyste som henne som står opp midt på natten for å smøre inn føttene med det annonserte produktet før de en gang vurderer å ta på seg sandaler. Altså, wtf? 

Høres ut som salgstriks for meg, men.. Har heller aldri slitt med tørre føtter, kanskje vi to er heeeeelt unike? 🤭

• Liker 4
Skrevet

Fotmaske? Nå er det f... meg nok. Dette rælet tjener hun masse penger på. 

• Liker 11
Skrevet

Ja, det er kun du som står opp midt på natten for å smøre føttene. Det der tror jeg ikke på for å si det sånn. Tærne hennes var ikke akkurat noe syn for øyet.

• Liker 13
Skrevet

Er så lei bloggere som skal fortelle oss at vi trenger produkter. Lei reklame. Forbruket er jo gastronomisk og hører ikke hjemme i en verden der miljøengasjementet herjer. Håper vi blir kvitt bloggere som dette snart. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...