Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lagerbestilling
Skrevet
2 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Nesten så jeg tror at Dubai igjen ble valgt som feriemål da det skapte så mye trafikk på bloggen sist da hun hevdet at hun ikke brød seg om kvinnerettigheter mm i Dubai. 

Sant! Det ble jo litt oppmerksomhet i etterkant av Dubai-utspillet hennes. Hun er ikke redd for å framstå som uopplyst i hvert fall. Det handler vel om provokasjoner og oppmerksomhet, i kjent bloggerstil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun klatrer vel ikke oppover på listen over de som er mest reflektert eller intelligent. 

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, Birdo skrev:

Eksponering er eksponering, om det er en finere blogg eller ei..

Forøvrig, hurra for normalisering av amming🙏🏻🙏🏻

Helt enig. Synes det er flott at hun bruker bloggen på noe viktig, som amming i dette tilfelle! 👏🏻 (Bryr meg ikke om tanken bak bildet er klikk eller ikke)

• Liker 11
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Vel vel om noen mener hun skaper blest siden blogginga går så dårlig så får hun likevel frem et budskap som er viktig. Normalisering av amming er positivt da.

Skrevet
1 time siden, Nuna skrev:

Dårlig? Hun er jo konstant på topp 6-7. Jeg er mer overrasket over at den går så godt, all den tid det stort sett er reklame på den.

Ja, altså, den går jo bra. Men den er veeldig uinteressant for tiden og hun beklager stadig vekk for dårlig blogging og at det blir for lite tid til bloggen. Hun rekker ikke å skrive så mye og har ikke så mye å skrive om, da er det fint å legge ut et sånt bilde. 

Skrevet

Elsker at hun omtaler han som @mrulriknygaard hver gang han nevnes på bloggen. Virker så personlig å ekte når man omtaler barnefar og ektemann ved SoMe-navn 😎 

Lurer på om han går under samme navn hjemme og hun, pilotfrue? 🤔

• Liker 19
Skrevet
5 timer siden, Sol79 skrev:

Mulig det er en god grunn til at hun ammet venninnens lille baby, men det fins ingen gode grunner til å dele bildet på bloggen.

Utrolig spesielt.

Jo, det finnes en fantastisk god grunn - offentlig amming, og i dette tilfelle kryssamming er fortsatt tabu og noe mange mener man skal gjemme seg for å gjøre. Ved at profilerte personer ufarliggjør slike ting å når ut til så mange mennesker, så vil det til slutt bli mer vanlig!

• Liker 27
Gjest thejohan
Skrevet

Om ingen viser at det går an å kryssamme, vil det aldri bli akseptert! Hurra for Julianne for at hun viser dette! 

Skrevet
1 time siden, Birdo skrev:

Jo, det finnes en fantastisk god grunn - offentlig amming, og i dette tilfelle kryssamming er fortsatt tabu og noe mange mener man skal gjemme seg for å gjøre. Ved at profilerte personer ufarliggjør slike ting å når ut til så mange mennesker, så vil det til slutt bli mer vanlig!

Syns ikke det hun bedriver på hotellromet med mannen og venninens mann som tilskuere med bar overkropp har noe å gjøre med offentlig amming i det hele tatt.

• Liker 17
Skrevet

Jeg er så fan av henne og Ulrik. De er EKTE og bryr seg fint lite om hva andre mener.

Skrevet
18 minutter siden, Rita87 skrev:

Jeg er så fan av henne og Ulrik. De er EKTE og bryr seg fint lite om hva andre mener.

😂😂

• Liker 33
Gjest Macimba
Skrevet

For all del, hun må amme når hun vil og hvor hun vil for meg - men jeg skjønner ikke vitsen med å offentliggjøre kryssamming når man er mor til et barn. Hvorfor vise at man ammet andres barn? 

Tvillingmødre vet nok godt at det går an..

Skrevet
Akkurat nå, Macimba skrev:

For all del, hun må amme når hun vil og hvor hun vil for meg - men jeg skjønner ikke vitsen med å offentliggjøre kryssamming når man er mor til et barn. Hvorfor vise at man ammet andres barn? 

Tvillingmødre vet nok godt at det går an..

Hvorfor ikke?

Ja til offentlig amming,men med forbehold?

• Liker 7
Gjest Macimba
Skrevet
16 minutter siden, J.. skrev:

Hvorfor ikke?

Ja til offentlig amming,men med forbehold?

Offentlig amming er jo helt greit. Dette var ikke offentlig amming, men privat

Hun har ofte vist at hun ammer offentlig, noe som er bra.

Skrevet

Skulle ikke hun bruke ammesjal, eller husker jeg feil? 

Kjempebra at hun fronter amming 👍

Skrevet
5 minutter siden, Dorey skrev:

Skulle ikke hun bruke ammesjal, eller husker jeg feil? 

Kjempebra at hun fronter amming 👍

Hun skrev at hun gjordedet i starten men skjønte fort det var ubehagelig for X og faktisk helt unødvendig.

Som alle andre foreldre - lever og lærer.

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, Macimba skrev:

Offentlig amming er jo helt greit. Dette var ikke offentlig amming, men privat

Hun har ofte vist at hun ammer offentlig, noe som er bra.

Tommel opp for at man viser (privatpers som offentlig) at det er mulig,å ikke noe galt i det.

Tenker jeg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av J..
Skrevet

Utrolig hva de får seg til å dele, alt for klikk....og mennene satt og såg på og flirte.....

Hurra for amming altså, men dette....

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...