Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Synes dagens innlegg minnet litt vel mye om en annonse.. Ikke merket som det.

Samme her, men hun pleier vel være flink til å merke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, TulleJenny skrev:

Samme her, men hun pleier vel være flink til å merke?

Ja, det synes jeg hun har vært. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
4 timer siden, Asti skrev:

Hvor er bloggernes samvittighet? https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Ql326P/hvor-er-bloggernes-samvittighet

Pilotfrue er en av som blir omtalt i videoen.

Og hun er den eneste som svarte på henvendelsen fra VG også. 

Jeg kan være uenig i mye. Men hun merker riktig og er ikke redd for å stå for det hun mener. Det synes jeg er veldig flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, xx girl xx skrev:

Og hun er den eneste som svarte på henvendelsen fra VG også. 

Jeg kan være uenig i mye. Men hun merker riktig og er ikke redd for å stå for det hun mener. Det synes jeg er veldig flott. 

Her er deler av svaret hennes: https://imgur.com/a/Gj3DV  . Videoen i artikkelen som Pilotfrue svarte på var forresten gammel, fra 2016. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
3 timer siden, Asti skrev:

Her er deler av svaret hennes: https://imgur.com/a/Gj3DV  . Videoen i artikkelen som Pilotfrue svarte på var forresten gammel, fra 2016. :) 

Er videoen fra 2016? 

Jeg er ikke enig i svaret hennes. Men jeg liker at hun våger å svare. Hun tar f.eks debatten på eksponering av barn i SoMe. Jeg er uenig der også. Men hun stikker hvertfall ikke hodet i sanden. Jeg kunne ønske flere bloggere svarte for seg. Spesielt når de gjentatte ganger blir spurt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at pilotfrue søker en videograf slik at hun kan lage "vlogger"..savner den tiden hvor bloggerne gjorde tingene selv, bilder, redigering, videoblogger..alt skal være så polert og proft/lite personlig nå og jeg mister virkelig interessen. Det går fra å være noe personlig til å plutselig være noe milevis fra noe jeg kan relatere til og når de i tillegg stenger kommentarfeltet er det liksom ingen tilhørighet lenger. For min del kunne det vært en fiktiv person som egentlig ikke finnes. Jeg vil se litt rot!  Jeg vil kunne gjenkjenne noen av tingene jeg leser! 

Akkurat som housetour hos ka og lene orvik - det kunne liksågodt vært et innslag i et TVprogram. Fleste av disse bloggerne er jo også "hjemmeværende" så jeg forstår ikke helt hvorfor de ikke har tid til å gjøre disse tingene selv? Hva med å melde seg på et kurs for å ta bedre bilder isteden for å leie inn fotograf? Hvorfor ikke melde seg på et kurs til hvordan man kan redigere film isteden for å ha en egen kameramann? 

Noen ganger føles det som disse bloggerne holder til på en galakse milevis unna den verdenen jeg lever i...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Moi04 said:

Noen ganger føles det som disse bloggerne holder til på en galakse milevis unna den verdenen jeg lever i...

Det skal du i så fall prise deg lykkelig over. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo solgt, så det blir spennende. Har fått en del publisistet gjennom bloggen så de har nok nådd mange som har gått på visningene. 

Noen her inne som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bustefisk skrev:

150 000 under takst. Tjent 3,3 mill. Greit det da

Helt greit? 800 000 i verdistigning i året er jo spinnvilt. Selv i Oslo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milio skrev:

Helt greit? 800 000 i verdistigning i året er jo spinnvilt. Selv i Oslo.

De kjøpte til fastpris da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Bustefisk skrev:

De kjøpte til fastpris da :)

Det har da ingenting å si. Boligen har fortsatt steget 3,35 mill på kun fire år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vanlig» i Oslo det. 

Vi kjøpte for 3,6 - pusset opp for 400.000 og solgte for 5,5 på «dårlige» 2 år (2016-2017).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Prinsesse788 skrev:

«Vanlig» i Oslo det. 

Vi kjøpte for 3,6 - pusset opp for 400.000 og solgte for 5,5 på «dårlige» 2 år (2016-2017).

Vil ikke si det er helt vanlig. Kjøpte for 6,9 i 2016 og fått takster den til 7,3 nå, nøyaktig 2 år etter. 

Samme på en annen leilighet jeg har. De ligger på Frogner og Majorstuen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skriver nå at de vil eksponere babyen mindre enn de først har gitt utrykk for.

Kjempeflott! Og fint at de/ hun faktisk tar til seg informasjon og så håper jeg at vi ser dette i realiteten også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver hele tiden at det er så vanskelig å kle seg...jeg er selv gravid (med mage) og føler det er SÅ mye fint i butikkerne til oss som venter! Får hele tiden følelsen av at det er skikkelig kjipt fordi hun nevner det HELE tiden...

ser også at hun nevner under "tanker om fødsel" at "den skal dokumenteres"...jaja.

 

edit: lurer forresten på hva hun skal blogge om når s er født. Først handlet ALT om bryllupet, så handlet ALT om prøverør og nå handler ALT om at hun er gravid, uten unntak. 

Endret av Moi04
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Moi04 skrev:

Hun skriver hele tiden at det er så vanskelig å kle seg...jeg er selv gravid (med mage) og føler det er SÅ mye fint i butikkerne til oss som venter! Får hele tiden følelsen av at det er skikkelig kjipt fordi hun nevner det HELE tiden...

ser også at hun nevner under "tanker om fødsel" at "den skal dokumenteres"...jaja.

 

edit: lurer forresten på hva hun skal blogge om når s er født. Først handlet ALT om bryllupet, så handlet ALT om prøverør og nå handler ALT om at hun er gravid, uten unntak. 

Ja, det kan du si.... Generelt lurer jeg veldig ofte på hvorfor enkelte i det hele tatt blogger, om ikke bloggen har et helt spesielt tema, som trening, kosthold/mat, interiør, hagebruk, osv. Er jo grenser for hvor interessant liv folk flest har, liksom. Jeg greier ikke å skjønne at blogger som denne overlever.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moi04 skrev:

Hun skriver hele tiden at det er så vanskelig å kle seg...jeg er selv gravid (med mage) og føler det er SÅ mye fint i butikkerne til oss som venter! Får hele tiden følelsen av at det er skikkelig kjipt fordi hun nevner det HELE tiden...

ser også at hun nevner under "tanker om fødsel" at "den skal dokumenteres"...jaja.

 

edit: lurer forresten på hva hun skal blogge om når s er født. Først handlet ALT om bryllupet, så handlet ALT om prøverør og nå handler ALT om at hun er gravid, uten unntak. 

Jeg synes det var lettere å kle seg som gravid enn nå :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...