SKE87 Skrevet 18. februar 2017 #421 Del Skrevet 18. februar 2017 18 timer siden, Vikinggirl skrev: Jo hun har det også i kort hår. Nå har hun nettopp satt i nytt hår. Reagerte på snap i dag, mannen sier hun er kvalm fordi han hadde sprayet skoene sine og hun sitter i taxien med nesa begravd nedi et svært skjerf. Selv om strekene var blå så blir man ikke akutt svangerskapskvalm.... Har fått to selv der jeg var kvalm 24/7 med første fra uke 8 og resten av svangerskapet og ikke kvalm i det hele tatt med nr 2. Noen som har blitt kvalme i uke 4 ? Jeg var også kvalm i uke 5, den uken hun er i nå (eller hun er kanskje i 5+1 altså uke 6 til og med) så ja det er mulig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarya Skrevet 18. februar 2017 #422 Del Skrevet 18. februar 2017 7 timer siden, Valetta skrev: Man blir ikke AKUTT svangerskapskvalm. Men det kan jo være litt psykisk i starten. Liiiitt kleint å gjøre et veldig poeng ut av det dagen etter man har testa også da Menmen. Hun var jo dårlig før hun testet og, men da var hun ikke sikker på om det var svangerskapskvalme eller hormonene som gjorde det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. februar 2017 #423 Del Skrevet 18. februar 2017 Det går helt fint an å bli akutt kvalm tidlig i svangerskap. Var iallefall på den måten jeg fant ut at jeg var gravid i mitt siste svangerskap. Begynte plutselig å reagere på enkelte lukter med kvalme. Jobbet på sykehjem da, og måtte kaste opp da det var fisk til middag. Skulle skifte på en stomi, og måtte løpe for å kaste opp. Var ei gammel dame som reagerte og sa "tror du venter småfolk jeg lillemor" ....så da tok jeg en test og fikk to blå. Var ca 5 uker på vei da. Dessuten er Pilotfrue proppet med hormoner pga prøverørsforsøk (godt mulig hun står på støttebehandling også) som kan trigge kvalmen ekstra. Gratulerer til Pilotfrue&Piloten! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julekule05 Skrevet 18. februar 2017 #424 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg ble faktisk riktig så akutt kvalm rundt uke 5. I uke 6 ble det innleggelse på sykehuset for å få intravenøst. Ble bedre,men måtte tilbake i uke 9 og ble liggende nærmere ei uke på sykehuset. Dette med kvalme er det ikke noe fasit på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chupachupa Skrevet 18. februar 2017 #425 Del Skrevet 18. februar 2017 Nei dette med kvalme tror jeg er riiimelig individuelt. Selv hadde jeg ikke positiv graviditetstest så tidlig engang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 18. februar 2017 #426 Del Skrevet 18. februar 2017 Svangerskapskvalme kan absolutt komme tidlig. Jeg spydde som en tulling fra jeg var 5+1 til jeg var 17 uker på vei. At hun som i tillegg er proppet full av hormoner og støttebehandling opplever mye symptomer tidlig er ikke rart. I tillegg kjenner man ekstra etter når man endelig er blitt gravid, det synes jeg er helt innafor Det er en utrolig glede og overveldende følelse å endelig ha klart det så jeg gleder meg over dette sammen med henne. Aldri lest bloggen, men som mamma husker jeg godt følelsen og stoltheten og unner alle kvinner å oppleve det samme. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 18. februar 2017 #427 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg tror vi har fått bekreftet nå at det er mulig å være kvalm i uke 5. Kan de her morgenkvalme historiene kanskje deles i et annet forum? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 18. februar 2017 #428 Del Skrevet 18. februar 2017 47 minutter siden, elisaday skrev: Jeg tror vi har fått bekreftet nå at det er mulig å være kvalm i uke 5. Kan de her morgenkvalme historiene kanskje deles i et annet forum? Haha, så enig, skulle til å skrive noe lignende, men takk, du skrev det morsomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. februar 2017 #429 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) , Endret 18. februar 2017 av Miranda16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. februar 2017 #430 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Slettet innlegg, svarte i feil tråd Endret 18. februar 2017 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 18. februar 2017 #431 Del Skrevet 18. februar 2017 6 timer siden, SKE87 skrev: Jeg var også kvalm i uke 5, den uken hun er i nå (eller hun er kanskje i 5+1 altså uke 6 til og med) så ja det er mulig! Kvalm selv i uke fem, det jeg merket det på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 18. februar 2017 #432 Del Skrevet 18. februar 2017 På 17.2.2017 den 13.10, Vikinggirl skrev: Hva skal hun vri over på seg selv? " gleder meg til jeg også kan ta selfie med baby på armen" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 18. februar 2017 #433 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvor gammel er mannen hennes, og hvor gammel er hun? De virker som et flott par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 18. februar 2017 #434 Del Skrevet 18. februar 2017 10 minutter siden, Martheegne skrev: Hvor gammel er mannen hennes, og hvor gammel er hun? De virker som et flott par! Jeg aner ikke hvor gammel han er men tipper 10-15 år eldre. Håper dette ikke blir et nytt profilert bloggbarn og at Ulrik er mann nok til å holde fruen tilbake. Han virker jo å være godt voksen i alle fall. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 18. februar 2017 #435 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, Martheegne skrev: Hvor gammel er mannen hennes, og hvor gammel er hun? De virker som et flott par! Han er født i 1979 og hun i 1990. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 18. februar 2017 #436 Del Skrevet 18. februar 2017 Ny test på snap i dag. Hun virker jo livredd for å ikke være gravid alikevel ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #437 Del Skrevet 18. februar 2017 25 minutter siden, Vikinggirl skrev: Ny test på snap i dag. Hun virker jo livredd for å ikke være gravid alikevel ☺️ Det er vel ganske naturlig, tror jeg testet i en uke etter første test jeg😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 18. februar 2017 #438 Del Skrevet 18. februar 2017 52 minutter siden, Vikinggirl skrev: Ny test på snap i dag. Hun virker jo livredd for å ikke være gravid alikevel ☺️ Helt normalt. Jeg tester til skapet er tom for tester (og det er en god del igjen der enda, haha!). Dagen blir alltid bedre når den starter med 2 streker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 18. februar 2017 #439 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, eksiltronder skrev: Helt normalt. Jeg tester til skapet er tom for tester (og det er en god del igjen der enda, haha!). Dagen blir alltid bedre når den starter med 2 streker Ha ha Gratulerer! (Gratulerer til Pilotfrue også, rørende å se hvor glade hun og Ulrik er ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 18. februar 2017 #440 Del Skrevet 18. februar 2017 2 timer siden, Vikinggirl skrev: Ny test på snap i dag. Hun virker jo livredd for å ikke være gravid alikevel ☺️ Ja, det er ikke bare bare. Ingenting er sikkert så tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå