Wenda Skrevet 4. juni 2017 #561 Del Skrevet 4. juni 2017 Frokost- 1 cup havregryn+1,25 cup vann=havregrynsgrøt. Toppet med kanel og en klatt smør Lunch- 1 liten wrap med salat Middag- crispy chicken med en stor salat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 4. juni 2017 #562 Del Skrevet 4. juni 2017 Frokost: Tjukke, amerikanske pannekaker med sirup på. Ett glass appelsinjuice Lunsj: Rester fra lasagne dagen før Middag: Grandiosa Snacks: Popcorn og Ben & jerry's caramel chew chew. Kost seg i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 4. juni 2017 #563 Del Skrevet 4. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan overlever du på så lite? Anonymkode: 7e664...7ec Haha, lever enda xD tiden flyr og jeg glemmer å spise:) sjeldent jeg blir sulten til å bli minnet på mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #564 Del Skrevet 4. juni 2017 Frokost : en rugsprø med kremost Lunsj " en håndfull mandler og tre dadler Middag/kvelds: linsesuppe Drikke: vann og te Anonymkode: 423eb...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #565 Del Skrevet 4. juni 2017 1 banan & kaffe, i farta! 2 stekte egg + en hel avocado vann i mengder ost & kjeks + druer & oliven 1 glass rødvin Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 5. juni 2017 #566 Del Skrevet 5. juni 2017 - Karbonade med stekt løk, potet og grønnsaker. Vann. - Proteinpannekaker med peanøttsmør og honning. Vann. - To tacotuber med salat, mais, rød løk, rømme og salsa. Vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. juni 2017 #567 Del Skrevet 5. juni 2017 Frokost- et par never med cashew og mandler, og en kopp te Lunch- en wrap med ost og skinke Middag- salat med stekt kylling Kveldsmat- noen cashewnøtter, en kopp te Kcal- 1730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 5. juni 2017 #568 Del Skrevet 5. juni 2017 (endret) - Koffeinfri soya-iskaffe. - 4 (!) brødskiver med diverse pålegg og grønnsaker. Delte alle skivene så ble åtte forskjellige typer! Kaffe. - Hjemmelaget kebabtallerken; falafler, potetbåter, pitabrød, salat, fefferoni og chilisaus. - Et glass druejuice som rødvinssubstitutt. Klarer ikke frokost lengre, som jeg egentlig synes er dsgens beste måltid.. Blir nok bedre når ungen er ute, tenker jeg! Endret 5. juni 2017 av FantasDick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 5. juni 2017 #569 Del Skrevet 5. juni 2017 Dårlig matdag for min del i dag ... Frokost: to rundstykker, kaffe, vann Lunsj: 1,5 brødskive, en kule karamellis Middag: div grillpølser, salat, potetsalat Snack: båtis Kvelds: to knekkebrød med laks + 3 godtebiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #570 Del Skrevet 5. juni 2017 4 skiver med leverpostei og majones + stangselleri kaffe & vann 3 pizzastykker m/rømmedressing (Peppes) popcorn! Anonymkode: 1282f...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly333 Skrevet 6. juni 2017 #571 Del Skrevet 6. juni 2017 Havregrøt + banan Salat m/ Oumph Eple + kaffe Cherrytomater Tomatgryte + potetbåter Sjokade protein pudding Saft-is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. juni 2017 #572 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Klokka er ti over halv ni, og jeg har vært oppe siden 06:45. Spiste nettopp en tallerken med fruktmüsli med melk. Uten sukker på. Spiser det hver morgen. Senere i dag, til middag, skal vi ha pasta med kjøttboller av kyllingkjøtt og tomatsaus. Endret 6. juni 2017 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2017 #573 Del Skrevet 6. juni 2017 To knekkebrød med egg. En appelsin Salat med div grønnsaker og 170 gram strimlet skinke. ProPud jordbær. Noen skiver vannmelon og en paprika. To poteter, et stykke torsk, revet gulrot og eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #574 Del Skrevet 6. juni 2017 Frokost: Banan og kaffe(morgen menneske gitt) Lunsj: Et eple og et knekkebrød med makrell på farten(Lunsj? Hæ? Tror ikke det finnes i det norske helsevesenet:P) Middag: Blomkål og brokkolisuppe med ferske grønnsaker + hvitløksbrød. Kvelds: Iskrem. Jepp. Jeg skal spise IS til kvelds bare fordi jeg har har hendene fulle på jobb, fordi sjefen er ei merr og jeg har lyst til å hyle til jeg ser fanden sjøl Anonymkode: 62de7...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #575 Del Skrevet 6. juni 2017 I dag har jeg hittil spist 1 bolle müsli med rosiner 1 pære 4 grove kjeks med sjokoladebiter i Middag har jeg ikke spist ennå, men om en times tid, og det blir spaghetti Anonymkode: fe40a...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epiphany Skrevet 6. juni 2017 #576 Del Skrevet 6. juni 2017 - Profit jordbær. - Kesam mager pasjonsfrukt med bringebær og blåbær. Vann. - Laksefilet og stekte poteter med grønnsaker. Vann. - Smoothie (tre bananer, 200g fryste jordbær og 3dl mandelmelk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. juni 2017 #577 Del Skrevet 6. juni 2017 - Grov sandwich med vegenaise, fejkon, vårløk, paprika og agurk. Koffeinfri soya-iskaffe. - Grov sandwich med peanøttsmør og sjokoladepålegg. Smoothie/milkshake av soyamelk, banan, mandler og isbiter (CBE sin ja, haha!). - Meksikansk gryte med kidneybønner. Vann. - Nå blir det snart en iskaffe til og noen sjokoladekjeks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. juni 2017 #578 Del Skrevet 6. juni 2017 Frokost- havregrynsgrøt med blåbær Lunch- Smoothie med hjemmelaget granola Middag- spinatsuppe med egg Kveldsmat- en stor kopp med kakao og vispet krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 6. juni 2017 #579 Del Skrevet 6. juni 2017 Frokost: havregrøt og eple Lunsj: 5 små falaffel-boller, litt taziki, litt fersk-ost, salat, agurk, hvite bønner, yoghurt, blåbær, smoothie, litt ananas Mellom: banan, nektarin, noen druer, noen valnøtter, kaffe Middag: skinke og melon, nypoteter, laks, eggerøre, asparges, grønne bønner, rømme Drikke: vann Kvelds: en bixit-bar, tre dumle, en fox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #580 Del Skrevet 6. juni 2017 Babymat til frokost Pasta til lunsj/middag/kvelds Anonymkode: 423eb...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå