Gå til innhold

Den "hvite løgnen" om Penisstørrelse


Kenneth39

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den type svar som du gir her,er nok dessverre skivebom i forhold til å berolige menn med liten penis !

Anonymkode: 2fd2e...7bc

Ser ut som enkelte menn ikke er ute etter å bli beroliget da, men heller å vri og vende på hver uttalelse for å få bekreftet sitt verdensbilde. Å legge alt ansvar for sitt eget valg om å gi opp over på kvinner.

Anonymkode: be115...944

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som enkelte menn ikke er ute etter å bli beroliget da, men heller å vri og vende på hver uttalelse for å få bekreftet sitt verdensbilde. Å legge alt ansvar for sitt eget valg om å gi opp over på kvinner.

Anonymkode: be115...944

Hvorfor kaste bort tiden til kvinner når størrelsen ikke gjør jobben bra nok for dem? 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært lettere om dere kvinner kunne blitt enige om en akseptabel minimumslengde på penis. 

Sånn det er nå, uten en felles standard, og hvor det opp til hver enkelt kvinne å definere, så skapes det bare usikkerhet og lite forutsigbarhet. Om vi menn bare hadde hatt ett konkret tall å forholde oss til hadde vi visst med engang hvem som er innenfor og hvem som er utenfor, og vi hadde sluppet evinnelige diskusjoner.

Anonymkode: e105e...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville vært lettere om dere kvinner kunne blitt enige om en akseptabel minimumslengde på penis. 

Sånn det er nå, uten en felles standard, og hvor det opp til hver enkelt kvinne å definere, så skapes det bare usikkerhet og lite forutsigbarhet. Om vi menn bare hadde hatt ett konkret tall å forholde oss til hadde vi visst med engang hvem som er innenfor og hvem som er utenfor, og vi hadde sluppet evinnelige diskusjoner.

Anonymkode: e105e...3e2

Er du under 15 lang og 12 rundt så er nok greit å bare i opp

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det bare vært en visuell greie og ikke funksjon, så kunne jeg levd med det. Jeg vil så gjerne tro din opplevelse om at flere har hatt mer nytelse av en mindre kontra stor. Mistenker dog at i disse tilfellene så har kvinnene det gjelder støtt på en "monsterkuk" si 20+ lang 16+ tykk. Men er det ikke også en nedre terskel hvor størrelsen er vil bli ansett som ubrukelig for penetrering? Denne kan nok være litt lavere for lengde, siden tykkelse er viktigere. Er du riktignok under 12 cm omkrets er jeg redd det ikke er spesielt givende for kvinnen når det kommer til penetrering. Ja det er mer til sex enn kun inn og ut, men likevel en viktig del og det vil være skuffende for kvinnen om hun ikke får noe nytelse av det. Altså, en rett over her har opplevd at eksene hans forlot han fordi tykkelsen ikke var tilstrekkelig bra nok.

Jeg vil at min partner skal kunne nyte og ha glede av den tykkelsen jeg har, men når sannheten er at penisen min er mer eller mindre ubrukelig for sex så er det litt deprimerende. Kan jo like så godt bare runke etter at forspill og alt annet som er del av sex er unnagjort for det er jo ikke noe poeng i selve samleiet hvis jenta ikke nyter det. 

Anonymkode: 47496...706

Det er vel ingen grunn til at kvinner skal gidde å lyve om noe sånt, vi går ikke akkurat rundt med noe stort behov for å tekkes menn med peniskomplekser. Har da nok av komplekser selv, på et eller annet punkt må man jo bare ta ansvar for sin egen selvfølelse og velge å godta den bekreftelsen man får istedet for å henge seg opp i stygge kommentarer og avvisninger. Det er ingen som faller i smak hos alle når det gjelder fysikk, og jeg ser virkelig ikke at menns penis stiller i noen særklasse hvor det knapt er vits å leve om den ikke øyeblikkelig faller i smak hos flertallet.

Anonymkode: be115...944

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen grunn til at kvinner skal gidde å lyve om noe sånt, vi går ikke akkurat rundt med noe stort behov for å tekkes menn med peniskomplekser. Har da nok av komplekser selv, på et eller annet punkt må man jo bare ta ansvar for sin egen selvfølelse og velge å godta den bekreftelsen man får istedet for å henge seg opp i stygge kommentarer og avvisninger. Det er ingen som faller i smak hos alle når det gjelder fysikk, og jeg ser virkelig ikke at menns penis stiller i noen særklasse hvor det knapt er vits å leve om den ikke øyeblikkelig faller i smak hos flertallet.

Anonymkode: be115...944

Som kvinne kan du ikke relatere deg til hvordan det er å ha en liten penis. Du himler sikkert med øya, men du kan ikke forstå. Har kvinner noe som kan sammenlignes av komplekser hvor de føler at det å bli seksuelt godtatt og kunne gi mannen nytelse virker umulig? Du vil kanskje si press på utseende osv, men der stiller menn likt. Liten penis er synonymt med dårlig og alt jævlig, det er ikke til å unngå. Jeg skulle ønske jeg kunne slappet av og gått ut for å finne ei dele min tid med. Men når tykkelsen min er sånn som den er, og vite at jenta mest sannsynlig vil bli skuffet og ikke ha noe glede av den, da frister det ikke akkurat å prøve. Hadde jeg bare vært tykkere hadde det ikke vært et problem, fordi det er slik det er med min... et problem. Hadde din vagina vært ubrukelig for sex, og de fleste menn hadde snudd i døra så hadde nok du slitt med selvfølelsen også. 

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne kan du ikke relatere deg til hvordan det er å ha en liten penis. Du himler sikkert med øya, men du kan ikke forstå. Har kvinner noe som kan sammenlignes av komplekser hvor de føler at det å bli seksuelt godtatt og kunne gi mannen nytelse virker umulig? Du vil kanskje si press på utseende osv, men der stiller menn likt. Liten penis er synonymt med dårlig og alt jævlig, det er ikke til å unngå. Jeg skulle ønske jeg kunne slappet av og gått ut for å finne ei dele min tid med. Men når tykkelsen min er sånn som den er, og vite at jenta mest sannsynlig vil bli skuffet og ikke ha noe glede av den, da frister det ikke akkurat å prøve. Hadde jeg bare vært tykkere hadde det ikke vært et problem, fordi det er slik det er med min... et problem. Hadde din vagina vært ubrukelig for sex, og de fleste menn hadde snudd i døra så hadde nok du slitt med selvfølelsen også. 

Anonymkode: 47496...706

Hvis det var fakta at en mann med liten penis ikke kunne gi kvinner seksuell nytelse så hadde jeg absolutt forstått, men det stemmer rett og slett ikke, ergo er det et kroppskompleks. Om jeg skulle sagt meg enig med deg - det hadde virkelig ikke vært verdens undergang om vaginaen min var ubrukelig for menn, heldigvis er det annet som gir meg glede under sex, og heldigvis finnes det menn som fint godtar at kvinner som ikke kan/vil tilfredstille dem med samleie kompanserer på andre måter uten at det gjør sexen dårlig av den grunn.

Anonymkode: be115...944

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var fakta at en mann med liten penis ikke kunne gi kvinner seksuell nytelse så hadde jeg absolutt forstått, men det stemmer rett og slett ikke, ergo er det et kroppskompleks. Om jeg skulle sagt meg enig med deg - det hadde virkelig ikke vært verdens undergang om vaginaen min var ubrukelig for menn, heldigvis er det annet som gir meg glede under sex, og heldigvis finnes det menn som fint godtar at kvinner som ikke kan/vil tilfredstille dem med samleie kompanserer på andre måter uten at det gjør sexen dårlig av den grunn.

Anonymkode: be115...944

Tenker du at det ville vært enkelt å finne noen som syntes det var greit? Jeg vet ikke om så mange kvinner som hadde forblitt i en relasjon hvor penetreringssex aldri skjedde. Om ikke selve størrelsen hadde blitt et problem, hadde følelsen av å ikke være begjært, eller noe annet som ikke gikk direkte på størrelsen blitt et ankepunkt. Husk at om en kvinne blir lei av en liten penis, er hun stort sett ikke mer enn en telefon/pubtur/tinderswipe unna en ny, potensielt større variant. De fleste damer VET om en som kommer til å stille opp om de spør, eller så er det bare å ta en tur på byen. De fleste menn vet hvor vanskelig det er å finne noen, og vil nok derfor godta substituttsex mye lengre.

Anonymkode: b94d4...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var fakta at en mann med liten penis ikke kunne gi kvinner seksuell nytelse så hadde jeg absolutt forstått, men det stemmer rett og slett ikke, ergo er det et kroppskompleks. Om jeg skulle sagt meg enig med deg - det hadde virkelig ikke vært verdens undergang om vaginaen min var ubrukelig for menn, heldigvis er det annet som gir meg glede under sex, og heldigvis finnes det menn som fint godtar at kvinner som ikke kan/vil tilfredstille dem med samleie kompanserer på andre måter uten at det gjør sexen dårlig av den grunn.

Anonymkode: be115...944

Det var et eksempel, men nå er vel ofte ikke slik at vaginaen er ubrukelig heller. For menn er fitte fitte, gutta nyter det uansett. Samme kan vel ikke sies for kvinner, kuk er ikke kuk. Større er overlegent bedre. Og hvis det er slik at jenta skulle ha ett eller annet helseproblem som gjorde penetrering vanskelig så tror jeg heller ikke gutta er like kjappe med å dumpe ho som kvinner er til å dumpe menn med liten penis. 

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du under 15 lang og 12 rundt så er nok greit å bare i opp

Om du bare hadde hatt litt sex så hadde du jo vært klar over at påstanden din ikke har de minste feste i virkeligheten, og kun et problem som eksisterer i ditt eget hode,men de overbevisningene og kompleksene du har så er vel sjansene for at du kan klare å opparbeide deg denne erfaringen selv veldig liten vil jeg tru...  

Så -ja, med en slik holdning er det bare å gi opp å ha et bra sexliv tror jeg...

 

Lurer litt på hvor mange tusen sider det hadde blitt om alle disse penis-sutre-trådene på KG ble samlet i en og samme egentlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å si det, men denne tråden  oser av psykiatri! De som sutrer om liten penis, er ikke interessert i andres meninger, men å fortelle om hvordan de har det, og bryte ned andres subjektive meninger slik at de passer inn i deres bilde. Hvor mange damer har sagt at str ikke betyr noe? det er mange ! men alikevel går det kke inn hos de som klager.

Anonymkode: 8a9af...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Beeblebrox skrev:

 

Om du bare hadde hatt litt sex så hadde du jo vært klar over at påstanden din ikke har de minste feste i virkeligheten, og kun et problem som eksisterer i ditt eget hode,men de overbevisningene og kompleksene du har så er vel sjansene for at du kan klare å opparbeide deg denne erfaringen selv veldig liten vil jeg tru...  

Så -ja, med en slik holdning er det bare å gi opp å ha et bra sexliv tror jeg...

 

Lurer litt på hvor mange tusen sider det hadde blitt om alle disse penis-sutre-trådene på KG ble samlet i en og samme egentlig...

Viktig å kjenne sine begrensninger. Er du lam fra nakken og ned kaster du deg ikke ut fra et fly med fallskjerm.

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viktig å kjenne sine begrensninger. Er du lam fra nakken og ned kaster du deg ikke ut fra et fly med fallskjerm.

Anonymkode: 47496...706

^Makes NO sense, whatsoever....

Edit. Du har rett i at det er bra å kjenne til egne begrensninger, og dine sitter i hodoet, uten at du er klar over det...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ville vært lettere om dere kvinner kunne blitt enige om en akseptabel minimumslengde på penis. 

Sånn det er nå, uten en felles standard, og hvor det opp til hver enkelt kvinne å definere, så skapes det bare usikkerhet og lite forutsigbarhet. Om vi menn bare hadde hatt ett konkret tall å forholde oss til hadde vi visst med engang hvem som er innenfor og hvem som er utenfor, og vi hadde sluppet evinnelige diskusjoner.

Anonymkode: e105e...3e2

hahaha.. denne var god.. takk, jeg trengte latteren! :D 

Felles standard liksom *skrattler* 

Som det er blitt nevt FLERE ganger i denne tråden, kvinner er like forskjelige i underlivet som menn er.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Beeblebrox skrev:

^Makes NO sense, whatsoever....

Du kaster deg ikke ut i den tro at det kommer til å gå bra. På samme måte som om du har liten penis, så kommer det ikke til å gå bra om du prøver deg på sex heller. Men antar at du er større en snittet, så du vet ikke hva du prater om. 

Anonymkode: 47496...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster deg ikke ut i den tro at det kommer til å gå bra. På samme måte som om du har liten penis, så kommer det ikke til å gå bra om du prøver deg på sex heller. Men antar at du er større en snittet, så du vet ikke hva du prater om. 

Anonymkode: 47496...706

I rest my case! Denne kommentaren sier jo sitt..(psyk)

Anonymkode: 8a9af...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaste bort tiden til kvinner når størrelsen ikke gjør jobben bra nok for dem? 

Anonymkode: 47496...706

Hvordan vet du at størrelsen ikke gjøre "jobben" for ALLE kvinner der ute? 

Du er klar over at det faktisk finnes kvinner som aldri får vaginalorgasme, same hvor stor penis de får? Etter som jeg har skjønt, er det flertall av kvinner som aldri får vaginal orgasme.. skal disse slutte å søke opp mannfolk da? De trenger kanskje ikke pikk i det hele tatt? 

Igjen: Kvinner er like forskjellige som menn. Dette betyr at det faktisk finner kvinner som passer til det dere påstår er "små peniser" som altså er gjennomsnittige eller rett under gjennomsnittslige. 

men jeg lyver sikkert igjen.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Hvordan vet du at størrelsen ikke gjøre "jobben" for ALLE kvinner der ute? 

Du er klar over at det faktisk finnes kvinner som aldri får vaginalorgasme, same hvor stor penis de får? Etter som jeg har skjønt, er det flertall av kvinner som aldri får vaginal orgasme.. skal disse slutte å søke opp mannfolk da? De trenger kanskje ikke pikk i det hele tatt? 

Igjen: Kvinner er like forskjellige som menn. Dette betyr at det faktisk finner kvinner som passer til det dere påstår er "små peniser" som altså er gjennomsnittige eller rett under gjennomsnittslige. 

men jeg lyver sikkert igjen.. 

Ja, det er nevnt tidligere i tråden at ikke alle kvinner får vaginalorgasme. Begynner å lure på om dette også er en trolletråd.

Anonymkode: 8a9af...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

Hvordan vet du at størrelsen ikke gjøre "jobben" for ALLE kvinner der ute? 

Du er klar over at det faktisk finnes kvinner som aldri får vaginalorgasme, same hvor stor penis de får? Etter som jeg har skjønt, er det flertall av kvinner som aldri får vaginal orgasme.. skal disse slutte å søke opp mannfolk da? De trenger kanskje ikke pikk i det hele tatt? 

Igjen: Kvinner er like forskjellige som menn. Dette betyr at det faktisk finner kvinner som passer til det dere påstår er "små peniser" som altså er gjennomsnittige eller rett under gjennomsnittslige. 

men jeg lyver sikkert igjen.. 

Selv om flertallet av kvinner aldri får vaginal orgasme, har de mer glede og nytelse av en tykk penis. De kvinner som sliter med de større har et eller annet medisinsk problem, feks vaginismus... eller noe sånt

Anonymkode: 47496...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rasende::murvegg: 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om flertallet av kvinner aldri får vaginal orgasme, har de mer glede og nytelse av en tykk penis. De kvinner som sliter med de større har et eller annet medisinsk problem, feks vaginismus... eller noe sånt

Anonymkode: 47496...706

Er du kvinne? og lege?

Anonymkode: 8a9af...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...