Gå til innhold

Kanebo 38° mascara


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Man bruker jo mascara for en ting: å enten forlenge vippene eller gi dem volume eller begge deler.

Denne her gjør INGENTING. Gir de kun farge.

Så de som bruker denne mascaraen kan jo like gjerne farge øyevippene sine i stedet ;)

eh, nei, det blir ikke samme resultat.

du får volum også med denne ved å bruke flere lag.

lengre vipper får du bare av maskara med fiber i, og de blir jo klumpete, drysser, og man får fiberbitene i øynene. ekkelt, og ser grisete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen skal jeg kjøpe denne, og jeg skal like den uansett hvor dårlig den er! :wink: Gr..er så lei mascaraen min nå (Chanel mascara suger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å like den, for den er en veldig god mascara. Den gir jo som sagt lite volum og lengde, men holder utrolig godt og ser veldig naturlig ut på vippene.

Jeg er altså litt lei den, men kommer nok til å kjøpe den igjen før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine tynne vipper gir Kanebo 38° myyye volum og lengde sammenlignet med en permanentfarging, så å si at det er det samme er tullball. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt den, og prøvd. Forstår ikke hvordan dere IKKE får volum av den...? Med to lag så fikk jeg masse volum. (men så har jeg aldri vært tilhenger av den typiske fjortis-måten å legge mascara på)

Børsten var mikroskopisk, men nokså hendig. Så alt i alt, jeg liker den. Yey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...